Camping Beau Rivage ****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Yvonne

Franse familiecamping aan de rivier de Ardèche

Yvonne,
7-8-2017

Sympathieke familiecamping aan de Ardèche. Goed en sympathiek management. Goed zwembad (gesloten tijdens siesta-uren, geen zwemshorts), en strandje aan de rivier met vlot in de rivier alwaar veel kano's langskomen. Prima schoon zwemwater. Leuke activiteiten gedaan zoals 14 juli paella-maaltijd met de hele camping, een karaoke-avond, cursus StandUp paddling en heel veel jeu de boules. Camping heeft een omroep installatie en in de ochtend kondigen ze eea aan (vonden wij wel leuk). Leuke omgeving, kanotocht op de rivier is heel leuk, en je kunt dagelijks met een busje vanaf de camping starten. Plaatsje Vallon Pont d'Arc ligt vlakbij is is gezellig om een keer te bezoeken. Sanitair prima. Plekken ook ruim en schaduwrijk. Mooie parkachtige camping, met grote bomen en struiken. Goed beheerd/onderhouden. Leuk restaurant met groot terras, als ontmoetingsplek voor de avonden.

Veel vaste Franse gasten (caravans, weinig tenten, helaas ook geen tentenveld maar laantjes), een enkele Belg en een handvol NL. Er zijn wat huurhuisjes.

Wij dachten iets meer NL gezinnen met tienerkinderen aan te treffen maar die zijn hier niet. Toch hebben we genoten van deze prachtige ruime écht Franse camping.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017
Vorige reviewVorige