Camping Beau Rivage

9,2

23 reacties Camping Beau Rivage

Plattegrond

Marianne , 9-8-2017
Hoi kan nergens een plattegrond vinden op de camping site, waar kan ik die vinden. Al vast bedankt
0 reacties

Vraagje over bladluizen :)

J, 29-1-2017

Bij het bekijken van wat info over de camping en zijn omgeving, kwam ik een stukje tegen waarin iets stond over last van bladluizen.

Bijna alle reviews over deze camping die ik hier lees, zijn gelukkig zeer positief, en ik kom hier niets over tegen.

Waarschijnlijk valt het dus wel mee, maar Is er iemand die op deze camping is geweest, en mij kan vertellen of je echt (in de zomer maanden) soms last kan hebben van bladluizen, en ik bv het beste m'n party tent mee kan nemen om onder te eten?

Honden

Debby, 5-11-2016
Zijn honden toegestaan op de camping?

Mobilhomes rustig gelegen?

Pieter, 27-10-2016

Hoe is de ligging van de mobilehomes op deze camping? Heb je een beetje privacy (het liefst met mooi uitzicht)? Of liggen ze allemaal dicht tegen elkaar?

In berggebied ?

Nadia, 26-3-2016
Is de camping goed bereikbaar ? Zijn er veel hoogteverschillen ?

pubers 13+

wendy1975, 29-1-2016
Wij zijn ons aan het oriënteren voor een vakantie aankomende zomer. Kan iemand mij vertellen of er ook pubers op deze camping komen? Lijkt me wel leuk voor mijn 14 jarige dochter.

plek

pastor, 15-12-2014

Wij willen reserveren, ik kreeg een mail dat er nog 1 plekje is. Plek a28. Dit ligt op de plattegrond vlak bij de receptie, is dit een beetje een goede plek met jonge kinderen?

kopen

Daisy, 3-9-2014
Zijn er ook huisjes/chalets te koop ? Zo ja, hoe liggen de prijzen momenteel ?

W.K.voetbal

Marianne, 4-6-2014
wie weet of er ook het W.K. word uitgezonden.

animatie jonge kinderen

Nicole, 19-2-2014

Hoi, kan iemand me vertellen wat er zoal aan animatie is voor kinderen van 4 en 7 jaar?

Is de animatie in het frans?