Géén boekingskosten

Camping Arc en Ciel

FrankrijkRhône - AlpsVallon Pont d'Arc (Ardeche)

We hebben de beste aanbieders voor Camping Arc en Ciel voor je op een rij gezet:

7.3GoedScore uit 160 reviews

Meer camping info

162 Reviews over Arc en Ciel

• 8Inge24-08-2021

Heerlijke vakantie

De camping is erg leuk, maar wel een echte Franse camping. Zwembad super, maar tussen 13 uur en 14.30 uur gesloten. De glijbaan was elke keer 20 min open en dan weer even dicht. Maar was geen probleem.Receptie en winkeltje ook tussen de middag gesloten. Geen wc papier of wc brillen in het toiletgebouw, wel schoon!Restaurant was prima, maar halen ze echt te weinig uit. Smiddag geen mogelijkheid om een hapje/snack te bestellen, pas na 19 uur.Animatie Frans en laat. Kinderdisco om 21 uur. Meer gericht op de fransen.Mooie staplekken, genoeg schaduw. Rivier is super, lekker om in te dobberen en te zwemmen. Je kan naar de brug lopen en daar kan je dammetjes bouwen, kano’s kijken en ook zwemmen.Centraal gelegen en vlakbij Vallon. Supermarkt op 5 min rijden.Al met al een heerlijk verblijf maar af en toe wat kleine ergenissen. En dat komt toch wel een beetje door de franse mentaliteit (wat logisch is in Frankrijk.. maar toch)

• 7Familie S24-08-2021

Leuke franse camping

Leuke gemoedelijke camping, de kampeerplekken lopen soms wat schuin af. Privestrand aan de rivier en zwembad. Zwembad is op bepaalde tijden geopend, dus niet de hele dag. Net als de glijbaan, die staat een half uur aan en dan een half uur uit. Animatie is frans, s'avonds tot 24 uur harde muziek (op de plekken bij de rivier heb je hier minder last van, maar als je een huuraccomodatie hebt dan zou je wel eens flink kunnen balen). Sanitair eenvoudig maar schoon. Dichtbij (fietsafstand) van Vallon-Pont-D'arc.Personeel achter de bar niet altijd even vriendelijk, restaurant is matig.

• 5Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 8Erwin10-08-2021

Levendige Franse camping

Levendige camping met vriendelijk en behulpzaam personeel. Wel geregeld muziek tot 24 uur. Mooi zwembad op de camping en rivier langs de camping. Veel Nederlanders.

• 9Sandra03-09-2020

Mega fantastisch!

Ik snap werkelijk niet waarom deze camping zo'n matige beoordeling heeft. De ervaringen die in juli zijn opgedaan door andere gasten herken ik absoluut niet. Wij zijn de laatste week van augustus en begin september op deze camping geweest. Alles keurig voor mekaar en de medewerkers zijn elke dag vriendelijke en enthousiast. Wij hebben ook een kijkje genomen op de 5-sterren camping naast Arc en Ciel. Dieptreurig hoe het er daar aan toe is. Alle eetgelegenheden en terrasjes al volledig opgeruimd terwijl er wel gasten zijn. Geen gezelligheid, helemaal niets, Bij Arc en Ciel is het gemoedelijk. Natuurlijk staat de camping in deze tijd niet vol maar daar trekken de medewerkers zich niets van aan. Elke dag gelegenheid voor een drankje en een heerlijke maaltijd. Een goedlachse, vriendelijke, hardwerkende bediening en kok. Kortom daar kan menig 5-sterren camping een voorbeeld aannemen. Voor mij heeft Arc en Ciel wel 10 sterren verdiend.

• 9Eetgelegenheden
  • 4Senne Brem15-07-2020

Slechte service

Het personeel is onaardig en onhandig. We hadden een pizza besteld en zagen dat je met pin kon betalen, echter toen de pizza’s klaar waren na een uur zei hij pas dat we alleen cash kom omdat de pin het niet deed... achteraf betalen was ook geen optie en lieten ons rijden naar een stadje 15 min rijden om contact te pinnen. Dan had hij gezegd dat hij de pizza in 10 min klaar had, later kregen we te horen dat het pas klaar kon zijn om 9 terwijl we bestelden om 7! Ik vind dit asociaal omdat wij vooraf zouden moeten hebben, het personeel reageerde hier niet netjes op. Kortom slechte service en zeker GEEN aanrader !

• 1Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 8Esther Laan03-01-2020

Leuke camping, ruime plaatsen. Super rivier en leuk zwembad. Heel vriendelijk personeel die graag Nederlands wilde proberen te praten.

• 7Staat v/h sanitair
  • 4Margo13-08-2019

Nooit meer

Geen camping voor rustzoekers. Elke avond lawaai tot 24.00 uur is het niet van eigen camping dan wel van buurt camping. Sanitair vies, vaak koud water en druk. Ruime plekken maar voor ons eens maar nooit weer.

• 3Staat v/h sanitair
  • 8Robben22-07-2019

Top. Voor herhaling vatbaar!

Een echte camping! Top! Erg naar onze zin gehad. Fijne sfeer. Net sanitair. Prima brood. Heerlijk zwembad en vind je dat te druk, dan lekker aan de Ardeche liggen. s’Avonds animatie (wel ih Frans, maar O ja we zijn in Frankrijk. Dus dat vinden wij prima) tot ca half 12. In de ochtend wakker worden vh geluid vd krekels. Heerlijk! Prachtige omgeving en genoeg te doen!

• 8Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 9Ronald09-03-2019

Fantastisch!

Hele gezellige en gemoedelijke camping. Wel een echte Franse camping. Hele gezellige avondanimatie en een mooi strand. Leuk zwembad

• 9Eetgelegenheden
  • 1Capucine17-08-2018

Séjour plus que decevant

Une équipe très peu aimable dans l'ensemble, une attente extrêmement longue au bar par un gros manque d'organisation, seul point positif du camping l'espace aquatique est agréable même si le personnel reste à désirer et les horaires d'ouverture très brefs , des habitués se permettent de réveiller leurs voisins avec des casseroles au lieu de leur demander gentiment de faire un petit peu moins de bruit lorsque nous parlions sans musique et sans faire trop de bruit dans notre tente. L'équipe du camping se fiche des commentaires négatifs laissés sur leur enquête de satisfaction et le dise clairement ! Pas franchement envie d'évoluer et de satisfaire leurs clients certainement Je déconseille fortement cet endroit !

• 2Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar