Camping Arc en Ciel

Matig

74 reviews over Camping Arc en Ciel in het Nederlands

Margo
13-8-2019

Geen camping voor rustzoekers. Elke avond lawaai tot 24.00 uur is het niet van eigen camping dan wel van buurt camping. Sanitair vies, vaak koud water en druk. Ruime plekken maar voor ons eens maar nooit weer.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Top. Voor herhaling vatbaar!

Robben
22-7-2019

Een echte camping! Top! Erg naar onze zin gehad. Fijne sfeer. Net sanitair. Prima brood. Heerlijk zwembad en vind je dat te druk, dan lekker aan de Ardeche liggen. s’Avonds animatie (wel ih Frans, maar O ja we zijn in Frankrijk. Dus dat vinden wij prima) tot ca half 12. In de ochtend wakker worden vh geluid vd krekels. Heerlijk! Prachtige omgeving en genoeg te doen!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Fantastisch!

Ronald
9-3-2019

Hele gezellige en gemoedelijke camping. Wel een echte Franse camping. Hele gezellige avondanimatie en een mooi strand. Leuk zwembad

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Nooit meer!

Petra Keeris
3-8-2018

Geen camping voor kleine kinderen of rustzoekers. Veel lawaai! Disco! Hele harde muziek. Gebonk. Tot laat in de avond. Vreselijk.

Prima camping direct aan de Ardèche

Miriam
25-7-2018

Het is een mooie camping met ruime plekken. Ze zijn veel aan het vernieuwen waaronder het zwembad. Deze is nu echt mooi met een peuterbadje en twee glijbanen voor oudere kinderen. Het nieuwe sanitairgebouw is netjes en wordt goed schoon gehouden. De camping ligt direct aan de Ardèche met een eigen strandje. Heel leuk voor kleinere kinderen. Verdere faciliteiten zijn eenvoudig. Verwacht niet teveel van het restaurant en de speeltuin. Onze kinderen hebben die speeltuin niet gebruikt maar ook niet gemist. De rivier en het zwembad zorgen voor genoeg vertier. Animatie is alleen in het Frans. Er zijn ook wel heel veel Fransozen die er ieder jaar staan.

Fantastisch, zoals gastvrijheid moet zijn!

Sandra
27-7-2017

Het was al weer een aantal jaar geleden dat wij er waren geweest maar de gemoedelijkheid en gastvrijheid is hetzelfde gebleven. De hele crew zet zich voor 1000% in om het de gasten naar hun zin te maken. Als je van prettig, eenvoudig en no nonsens houdt dan is deze camping absoluut een aanrader!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

Goede camping voor elk wat wils

P. de Wolde
15-2-2017

Voor de 2e keer een caravan geboekt. Weer voor de camping gekozen, omdat onze oudste(19 jaar) toch weer mee ging. Er is genoeg jeugd in allerlei leeftijden. Ook nu hadden we een hoger gelegen caravan en deze lag heerlijk rustig, met uitzicht over de boomtoppen. Soms hoorde je een auto die over het smalle doodlopende weggetje naar de watervallen ging. Vraag wel om deze caravans, want de andere liggen lager en veel meer op elkaar. De auto's kunnen niet direct naast de caravan, maar hebben een eigen parkeerplaats er vlak naast. Voor elke caravan 1. Soms moet je een paar treden op om bij de caravan te komen, maar hierdoor heb je veel privacy. Wij hadden er geen problemen mee dat het zwembad dicht was, de badmeester moet ook even pauze hebben!! Wat betreft de slechte cijfers....wij kunnen ons hier totaal niet in vinden. De jeugd ging 's avonds naar de watervallen en kwam tussen 12 en 1 terug. Ze liepen in groepen langs onze caravan (ramen open), maar fluisterden wel. Weinig tot geen last van ze gehad. De jongens (14 en 19 jr) hebben ook nog met een Ultra light vliegtuigje gevlogen. Deze zitten een paar honderd meter verderop. Wat een ongelooflijk lieve mensen zijn dat. Moeders ontvangt je in goed engels, legt van alles en nog wat uit, is enthousiast, je krijgt lekker koel drinken en de vader en zoons vliegen met je de mooiste route. Ze mochten zelf 2 seconden sturen en in de verte zagen ze de Alpen met sneeuw (zo helder was het). Ze doen het echt heel leuk. Lil is vlak in de buurt. Wanneer je de kronkelende (berg) weg naar Vallon afrijdt kom je een groot museum tegen (bij een rotonde). Ze hebben een aantal jaren geleden in een verscholen grot hele mooie grottekeningen gevonden. De grot is niet toegankelijk voor bezoekers, dus hebben ze de gehele grot na gebouwd en met een gids kun je het bezoeken. Geweldig gedaan. Er is daar nog meer te zien. Ook leuk voor kinderen, er is veel te zien dmv computers waar kinderen van alles mee kunnen doen. Als je de weg verder afrijdt naar Vallon kom je over een droog riviertje. Deze rivier is verderop onwijs mooi. Volg de borden "Vallee de l'Ibie ". Volg de D1 en na een paar km naar rechts de D558 op. Eerst lijkt alles heel droog, en ineens is er een zwemplek. Rijdt nog iets verder door (200mtr verder en bij parkeerplaatsen) en je hebt mega helder blauw water en steile rotswanden.Heel idyllisch. Fijne vakantie

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2016

goed een camping waar je goed kunt vertoefen

anja van de belt
16-8-2016

vrij grote staanplaatsen zon en schaduw sanitair netjes en schoon het ene gebouw verouderd de andere nieuw maar altijd goed schoon en bij het douchen warm water bij de afwas en wasplaatsen niet gezellig terras om te zitten voor de kids genoeg animatie s avonds ook vaak iets te doen tussen 23.00 en 23.30 is de camping rustig je hoort altijd wel iets maar daar sta je ook voor op een camping soms geluid van naburige camping maar dat vind ik niet storend ze hebben lekkere pizza s en patat die je kunt afhalen het personeel is vriendelijk en behulpzaam niks mis mee zelfs bij verwacht onweer en veel wind komen ze rond om te waarschuwen dat je de boel goed moet vast zetten het is een camping waar wij wel weer terug zouden komen jammer is dat het water in de rivier vol met algen zat maar daar kan de camping niets aan doen je loopt een stukje naar de dam en superhelder water punt; het omroepen gaat alleen in het frans voor degene die daar niets van verstaan roep ook in het engels af dat is een minpuntje

Gereisd Met partner in augustus 2016

Luc
5-8-2016

Slecht sanitair, zwembad s middags van 1 tot half drie dicht, alles op elkaar gepropt. Ondanks de best stevige prijs van 42 euro voor 2 personen een tent en een motor niet eens toiletpapaier op de wc dit zie je zelf wel bij goedkopere campings.

Leon
23-7-2016

Mooie locatie. Alleen veel vaste Fransozen die nergens op uit doen. Elke avond drankgelal en overlast!!!!!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2016

• ReceptieAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen, Paardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Arc en Ciel in Vallon Pont d'Arc (Ardeche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Arc en Ciel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.