Appartement Residence Les Valmonts

7.8Goed

• 8.9Ligging t.o.v. pistes
  • 7.5Inrichting
  • 7.8Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Residence Les Valmonts voor je op een rij gezet:

Appartement info

• Sauna
Meer appartement info

49 reviews over Appartement Residence Les Valmonts

• 2018
    8Manuel j05-01-2018

Een zeer geslaagde vakantie

Vriendelijke locals, prachtig brede pistes. Goede infrastructuur/liften. Val thorens stuk duurder dan Les Menuires. Boarden/skiën tot de deur. Heerlijk voor voor wintersport, maar mindere apres ski. Prima appartementen en lockers voor de skispullen. Vriendelijk personeel

Gereisd met vrienden in december 2017

• Oude reviews

2P.Quint20-03-2015

Slecht

Zeer kleine ruimte. Vies. We waren met twee gezinnen, gevraagd om appartementen naast elkaar, maar dat werd in twee verschillende gebouwen. Hier kon niet meer over gesproken worden. Receptie slecht bemand en zelden aanwezig. Ook mensen voor ons en na ons zaten over verschillende appartement complexen verdeeld ipv naast elkaar. Het appartement zelf was niet schoongemaakt, keuken niet, douche niet. Wc smerig. Bedden klein. Na alles zelf schoongemaakt te hebben en de kamer heringericht te hebben werd het toch nog een superleuke vakantie. Mede door het gezelschap en de leuke (ski/snowboard) leraren die onze kinderen super hebben begeleid. Valloire doen, Les valmonts niet doen.

• 6Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in december 2014

• 8mevrouw Ammerlaan13-03-2013

eenvoudige inrichting, alles is er wel.

eenvoudige inrichting, alles is er wel, wel erg oud allemaal. prima lokatie bij piste en pendelbusje. 1 2-zitsbank voor 10 personen is erg weinig. rest houten stoelen,

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in februari 2013

• 7Den09-08-2012

Low budget aanrader

Dit ligt tegen het centrum aan en is goed bevallen. Totaal waren we met 15 man, verdeeld over 3 app. De bedden hadden kleine matrasjes, ik sliep op een bedbank die heerlijk lag. Er zat vloerverwarming in, die niet uit te zetten was, ging slapen met balkondeur open omdat het zo warm was. Balkon was megagroot en heerlijk in de zon. Bereikbaarheid met de auto slecht (alleen parkeergarage, paar plaatsen per app.complex), we hebben vanaf het balkon heel wat auto's zien glijden op de helling, erg gelachen. Wij zijn zelf met de bus gekomen via touroperator, lekker makkelijk en goedkoop. Zwembad met sauna's was heerlijk, wel vaak druk maar gezellig. Wel heel gedoe via trappen/liften (sommige met sleutel) om op de piste te komen, maar piste is wel vlakbij. Op dag van vertrek moesten we om 10:00 app. uit, maar onze bus vertrok pas in de avond. Onze spullen konden we in een smoezelige ketelruimte kwijt, dat was wel minder helaas, maar slechts klein dingetje op een leuke vakantie.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in januari 2012

• 6Richard09-01-2012

Schamel ingericht appartement

We hadden een appartement voor maximaal 4 personen met een oppervlakte van 34m2. De appartmenten zijn erg basic ingericht, en de bedden waren bedroevend slecht van kwaliteit. Pluspunt is wel dat het appartement naast de piste ligt. Bij aankomst op zaterdag is het erg chaotisch bij de receptie, het duurde meer dan een uur voordat we de slutel ontvingen. Bij sneeuwal kan je zonder sneeuwkettingen het appartement niet bereiken. Ook het aantal parkeerplaasten is aan de krappe kant. Het personeel bij de recptie is uitermate vriendelijk en spreekt goed Engels. De sauna en het zwembad zijn verder ook ok. Echter de prijs/prestatie van het appartement is ver te zoeken.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in december 2011

• 6familie25-03-2011

Redelijke prijs kwaliteit voor buiten het seizoen.

plus: Appartementen voor Franse begrippen ruim. Vriendelijk receptie. Heel leuk en gezellig dorp met mooie pistes.

min: Sauna met max 5 zitplaatsen, niet warm genoeg en zwembad is klein en vol kinderen (geen baantjes dus). Minder makkelijk parkeren. Bij warm weer geen dalafdaling mogelijk, waardoor je niet naar het appartement kunt skien. Stalling voor ski's is slecht bereikbaar (ver lopen, liften en trappen in de diverse gebouwen).

• 6Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in maart 2011

• 6marian van den biesen11-03-2011

authentiek dorp

les valmonts is in 5 jaar tijd erg achteruit gegaan. Wordt onderhouden met de franse slag. Ik ga er niet meer naar toe. omdat appartement te slecht is onderhouden. vieze vloerbedekking!! de ruimte van app. was prima. 6/7 pers. app. met 5 personen. het ski geied geeft voor de ervaren skieer te weinig uitdaging. Nu was er ook niet zoveel sneeuw. Uitwijken naar Val thorens is mogelijk 1/2 uur rijden naar orelle. Aanvulling op skipas kost dan 18 euro. Het grootste bezwaar vond ik de kwaliteit van het appartement. Vcerder is het plaatsje Valloire een leuk authentiek frans bergplaatsje.

Gereisd met vrienden in maart 2011

• 7Martine07-04-2009

een volgende keer weer!

Zoals de meeste franse appartementen geen overdadige ruimte. Wij zaten met 6 volwassenen en 2 kinderen ( 6 en 2 jaar) in een 8 persoonsappartement. Ging prima, boven waren de slaapkamers groot genoeg voor een matras op de grond, zodat er niemand in de woonkamer hoefde te slapen. Boven waren 2 slaapkamers en een badkamer en beneden een slaapkamer met stapelbed, wat overigens erg slecht sliep! 2 badkamers: één met douche/wc en één met bad/wc. Weinig kastruimte. Nadeel was dat er aardig wat kapot was, zoals lampen, keukenkastjes enz. Dat werd ook niet opgelost, helaas! Via receptie kon je skischool en skihuur regelen. zwembad was wel wat klein maar verder prima, turks stoombad en sauna ook redelijk, overigens allemaal gratis. Ieder appartement heeft eigen skibox!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2009

• 7MJ05-03-2009

Nu niet meer

In 2008 een prachtig appartement gehad, ruim en netjes. In 2009 teruggekeerd en we dachten een zelfde appartement weer te krijgen. Nu was het 8 vierkante meter kleiner en dus voor 4 personen veel te klein. Veel te weinig kastruimte, salontafel wegens ruimtegebrek de hele week op het balkon geplaatst. Als je de bedbank uigestald had, kon je niet meer met vieren aan tafel zitten. Het was deze keer ook echt vies.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2009

• 7Jeroen17-12-2007

Januari 2006 geweest met 8 personen, voldoende ruimte voor de volwassenen en de kids. De bereikbaarheid is goed overdag na het skien met de gratis bus recht voor de deur afgezet, prima geregeld. Ga je 's avond te voet naar het dorp moet je terug een kleine helling nemen maar daarom zit je in de bergen, toch. Ga met Kerst 2007 weer om van de pistes en de gezelligheid te genieten.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met familie in december 2007