Appartement Residence Les Valmonts

Appartement
Appartement Residence Les Valmonts
8,2

• Ligging t.o.v. pistes9,1

We hebben een aantal aanbieders voor Residence Les Valmonts voor je op een rij gezet:

17 reviews over Appartement Residence Les Valmonts in het Nederlands

Met oudere kinderen

Een zeer geslaagde vakantie

Manuel j
5-1-2018

Vriendelijke locals, prachtig brede pistes. Goede infrastructuur/liften.

Val thorens stuk duurder dan Les Menuires. Boarden/skiën tot de deur. Heerlijk voor voor wintersport, maar mindere apres ski. Prima appartementen en lockers voor de skispullen. Vriendelijk personeel

Slecht

P.Quint
        20-3-2015
        • Ligging t.o.v. pistes6

Zeer kleine ruimte. Vies. We waren met twee gezinnen, gevraagd om appartementen naast elkaar, maar dat werd in twee verschillende gebouwen. Hier kon niet meer over gesproken worden. Receptie slecht bemand en zelden aanwezig. Ook mensen voor ons en na ons zaten over verschillende appartement complexen verdeeld ipv naast elkaar. Het appartement zelf was niet schoongemaakt, keuken niet, douche niet. Wc smerig. Bedden klein. Na alles zelf schoongemaakt te hebben en de kamer heringericht te hebben werd het toch nog een superleuke vakantie. Mede door het gezelschap en de leuke (ski/snowboard) leraren die onze kinderen super hebben begeleid. Valloire doen, Les valmonts niet doen.

eenvoudige inrichting, alles is er wel.

mevrouw Ammerlaan
        13-3-2013
        • Ligging t.o.v. pistes10

eenvoudige inrichting, alles is er wel, wel erg oud allemaal. prima lokatie bij piste en pendelbusje. 1 2-zitsbank voor 10 personen is erg weinig. rest houten stoelen,

Low budget aanrader

Den
        9-8-2012
        • Ligging t.o.v. pistes7

Dit ligt tegen het centrum aan en is goed bevallen. Totaal waren we met 15 man, verdeeld over 3 app. De bedden hadden kleine matrasjes, ik sliep op een bedbank die heerlijk lag. Er zat vloerverwarming in, die niet uit te zetten was, ging slapen met balkondeur open omdat het zo warm was. Balkon was megagroot en heerlijk in de zon. Bereikbaarheid met de auto slecht (alleen parkeergarage, paar plaatsen per app.complex), we hebben vanaf het balkon heel wat auto's zien glijden op de helling, erg gelachen. Wij zijn zelf met de bus gekomen via touroperator, lekker makkelijk en goedkoop. Zwembad met sauna's was heerlijk, wel vaak druk maar gezellig. Wel heel gedoe via trappen/liften (sommige met sleutel) om op de piste te komen, maar piste is wel vlakbij.

Op dag van vertrek moesten we om 10:00 app. uit, maar onze bus vertrok pas in de avond. Onze spullen konden we in een smoezelige ketelruimte kwijt, dat was wel minder helaas, maar slechts klein dingetje op een leuke vakantie.

Niet voor herhaling vatbaar!

Andre
        10-1-2012
        • Ligging t.o.v. pistes4

Gekoppelde appartementen complexen van Eurogroup (madame vacance), zie foto. Bij aankomst geen parkeerplekken beschikbaar wat uitmonde in een enorme verkeers chaos. De rotonde welke toegang geeft tot de straat waar de app aan liggen werdt zelf meer dan een uur afgesloten. Erg handig bij aankomst. Parkeergarage aanwezig maar daar zijn maar 4 plaatsen en je kan niet reserveren. Aantal parkeerplaatsen zijn ontoereikend (ongeveer 25% van aantal app.). Inchecken duurde meer dan een uur. De weg naar de appartementen wordt niet schoon gehouden. Zelfs de gratis skibus reed niet meer. App was vies bij aankomst. Vaatwasser werkte niet goed. Schuifdeuren van de kasten zaten vast waardoor je niet alle bergruimte kon gebruiken. Bedden aan vervanging toe. App zou direct aan de piste liggen maar dat geldt alleen voor app in het bovenste complex. Dus niet skieen tot aan app.

Verder wel leuke plaats en mooi skigebied.

Schamel ingericht appartement

Richard
        9-1-2012
        • Ligging t.o.v. pistes9

We hadden een appartement voor maximaal 4 personen met een oppervlakte van 34m2. De appartmenten zijn erg basic ingericht, en de bedden waren bedroevend slecht van kwaliteit. Pluspunt is wel dat het appartement naast de piste ligt. Bij aankomst op zaterdag is het erg chaotisch bij de receptie, het duurde meer dan een uur voordat we de slutel ontvingen.

Bij sneeuwal kan je zonder sneeuwkettingen het appartement niet bereiken.

Ook het aantal parkeerplaasten is aan de krappe kant. Het personeel bij de recptie is uitermate vriendelijk en spreekt goed Engels. De sauna en het zwembad zijn verder ook ok.

Echter de prijs/prestatie van het appartement is ver te zoeken.

Prima voor een weekje wintersport

jefalin_1
        27-3-2011
        • Ligging t.o.v. pistes7

Wij hadden een huisje met een verdieping en het stapelbed stond in een aparte kamer (ipv op de gang). Dat was ideaal! Er waren ook 2 badkamers terwijl we op 1 hadden gerekend. In maart lag er geen sneeuw meer op de piste waardoor we niet naar het huisje konden skien.

De matrassen van het stapelbed waren alleen vies en beschimmeld. De medewerkers van de receptie waren erg behulpzaam (wel heeeeeeeeeeel erg langzaam.....), maar konden op zaterdagmiddag ook niet zoveel voor ons doen. Uiteindelijk hebben we 2 nieuwe hoezen gekregen. Maar echt fris was het niet...

Het dorpje zelf is leuk, echt een dorpje, geen typisch ski-oord.

• Ligging t.o.v. pistes6

plus: Appartementen voor Franse begrippen ruim. Vriendelijk receptie. Heel leuk en gezellig dorp met mooie pistes.

min: Sauna met max 5 zitplaatsen, niet warm genoeg en zwembad is klein en vol kinderen (geen baantjes dus). Minder makkelijk parkeren. Bij warm weer geen dalafdaling mogelijk, waardoor je niet naar het appartement kunt skien. Stalling voor ski's is slecht bereikbaar (ver lopen, liften en trappen in de diverse gebouwen).

authentiek dorp

marian van den biesen
        11-3-2011
        • Ligging t.o.v. pistes8

les valmonts is in 5 jaar tijd erg achteruit gegaan. Wordt onderhouden met de franse slag.

Ik ga er niet meer naar toe. omdat appartement te slecht is onderhouden. vieze vloerbedekking!! de ruimte van app. was prima. 6/7 pers. app. met 5 personen.

het ski geied geeft voor de ervaren skieer te weinig uitdaging. Nu was er ook niet zoveel sneeuw. Uitwijken naar Val thorens is mogelijk 1/2 uur rijden naar orelle. Aanvulling op skipas kost dan 18 euro. Het grootste bezwaar vond ik de kwaliteit van het appartement.

Vcerder is het plaatsje Valloire een leuk authentiek frans bergplaatsje.

een volgende keer weer!

Martine
        7-4-2009
        • Ligging t.o.v. pistes8

Zoals de meeste franse appartementen geen overdadige ruimte. Wij zaten met 6 volwassenen en 2 kinderen ( 6 en 2 jaar) in een 8 persoonsappartement. Ging prima, boven waren de slaapkamers groot genoeg voor een matras op de grond, zodat er niemand in de woonkamer hoefde te slapen. Boven waren 2 slaapkamers en een badkamer en beneden een slaapkamer met stapelbed, wat overigens erg slecht sliep! 2 badkamers: één met douche/wc en één met bad/wc. Weinig kastruimte. Nadeel was dat er aardig wat kapot was, zoals lampen, keukenkastjes enz. Dat werd ook niet opgelost, helaas! Via receptie kon je skischool en skihuur regelen. zwembad was wel wat klein maar verder prima, turks stoombad en sauna ook redelijk, overigens allemaal gratis. Ieder appartement heeft eigen skibox!

Sneeuwfun

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Residence Les Valmonts in Valloire, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Residence Les Valmonts zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.