Tijdelijk €25 aanbetaling

Les Chalets de Vallée d'Or

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Les Chalets de Vallée d'Or voor je op een rij gezet:

7.4GoedScore uit 38 reviews

Appartement info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer appartement info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

38 Reviews over Les Chalets de Vallée d'Or

• 8Vd Berg15-02-2016

Ruim appartement met typisch Franse "afwerking"

Je weet dat de afwerking in Frankrijk ontbreekt. Koreanen of een heel plafond, fatsoenlijk stucwerk... Vergeet het maar. Toch hadden wij een groot 3-kamer appartement met gescheiden douche, bad en WC en is het al met al goed bevallen. Dat de kap van het stopcontact naast(!) de wasbak in de keuken ontbrak mocht de pret niet drukken.

• veel ruimte
    • ski-in, ski-out
    • vaatwasser
    • vriendelijke receptie
    • bedden voor Franse begrippen heel redelijk, ook de slaapbank
    • klein, maar fijn zwembad
    • uitstekende busshuttle naar het dorp (via de piste 250m, met busje ca. 500-900m)

• slecht afgewerkt appartement, soms ronduit gevaarlijk en smerig (ontbrekende kitranden)
    • geen kroeg in de buurt
    • 10Ligging t.o.v. pistes
  • 8Grooveman107-02-2016

Voor herhaling vatbaar

Afgelopen week hebben we met zijn tweeën in Les Chalets de Vallée d'or overnacht. Wij zaten in een vier persoonsappartement. Dat is prima te doen. Voor vier personen is het net te klein. Knusse houten Franse inrichting. Appartement is voorzien van een vaatwasser (neem vaatwastabletten mee). Je doucht in de badkuip en je moet hier je douchekop vasthouden (vonden wij niet heel prettig, maar komt vaker voor in Frankrijk). Tweepersoonsbed is niet al te groot. Wij hadden twee handdoekpakketten genomen, maar de inhoud viel tegen. 6 euro per pakket, voor 2 handdoeken! Neem dus eigen handdoeken mee. Mooi balkon, met uitzicht op Valloire. Vallée d'or bevat meerdere appartementcomplexen; dit bepaalt of de ligging ten opzichte van de piste gunstig is. In ons geval moesten we 150 meter lopen; goed te doen. Skilockers zijn prima! Door heel Valloire rijden diverse gratis shuttlebussen (iedere 10 minuten). Erg vriendelijk volk. Tip; neem je pantoffels mee (koude vloer). Aanrader vinden wij restaurant La Pizza.

• 9wilma03-02-2014

Voor herhaling vatbaar

Voor het eerst skiën in Frankrijk. Dit is zeker een aanrader. Mooie accommodatie, goede ligging en van alle gemakken voorzien. De receptionistes spreken moeilijk Engels. Een receptioniste sprak wel Engels. Het appartementen complex ligt aan de zijkant van de piste. Je kunt d.m.v. een shuttle busje naar het dorp/ gondel. Broodjes service is aanwezig met heerlijke croissantjes (1eur p.s.) en stokbroden. Verder beschikt het app. over een eigen skikast, die zelf kunt sluiten met sleutel app) helaas niet verwarmd (koude schoenen). Zwembad/ sauna prima ! Internet te koop voor 5 euro p.p.p.d.

• 9Ligging t.o.v. pistes
  • 9Tessa03-09-2013

Leuk appartement aan de piste

Afgelopen voorjaar een week vertoefd in dit appartement. Netjes ingericht, standaard, badkamer en keuken waren ok. Wij hadden een 2 kamerappartement voor 4 personen maar eerlijk gezegd zou ik dit veel te klein vinden om met 4 volwassen te verblijven. Bed in de slaapkamer was ronduit slecht, dunne matrassen, doorgelegen, kuilen erin en smerig. Absoluut slecht. We hebben de kussen van de bank gebruikt om nog enigszins comfortabel te liggen en gelukkig hadden we ons eigen topmatras van thuis meegenomen, we waren namelijk al gewaarschuwd door recensies. Overigens slechte zaak als je een week aan het sporten bent en je komt elke ochtend kreupel uit bed. Ook de ontvangst was niet al te vriendelijk maar gelukkig heb je daar nadien niets meer mee te maken. Ligging van het appartement was geweldig! Ons balkon "hing" boven de piste, erg leuk om in de namiddag iedereen naar beneden te zien komen.

• 10Ligging t.o.v. pistes
  • 9Nienke05-04-2013

Super

Zijn een week verbleven in een appartement (gebouw Gentiane, laagste gebouw). Perfect bevallen!! Tytpisch Frans qua inrichting, maar alle spullen waren netjes en heel. Appartement zelf was goed verzorgd (het leek redelijk nieuw, dus misschien ook wel recent opgeknapt) en heel schoon. Inventaris was niet helemaal compleet meer zo aan het einde van het seizoen, maar er ontbrak niks wat we niet konden missen. Ze hebben een broodjes service in het hoofdgebouw (daar moet je de croissantjes ed ophalen), heeeerrrlijk ontbijtje elke dag! Nadeel is wel dat alleen het wifi punt ook in het hoofdgebouw is. Chalets liggen inderdaad aan de piste, maar is wel een beetje een onhandig klimmetje/afdaling, maar wel goed te doen. Je zit zo bij de gondel in elk geval! Daarnaast rijdt er ook een gratis navette naar boven en beneden. Voordeel: bij elke kamer hoort een eigen ski/board hokje, dus veilig alles opbergen, maar wel met 1 nadeel: geen verwarmde schoenophangers! Dus die droogden we in het app. :-)

• 8tanja18-02-2013

Zeker nog een keer

Accomodatie was niet helemaal schoon, maar schoon genoeg. Menig huisjes in nederland zijn minde schoon. Er was tot tegenstellng van de operator wel een koffiezetapparaat en waterkoker aanwezig. 3kmr app. was groot genoeg voor 5 a 6 personen. We hadden 2 badkamers echter maar 1 in gebruik omdat de andere kapot was. Aparte wc en woon/slaap/kook kamer. Echt groot genoeg. Grote koelkast , 4 pits electrisch fornuis. Grill/magnetron ook aanwezig. Dus niets te klagen. Het enigste nadeel is dat de receptie helemaal boven is en het complex uit 9 gebouwen bestaat. Je weet dus niet welk complex je hebt. Vanuit app. makelijk op de piste te komen. Zo niet vanuit je app. dan wel met een gratis skibus. Qua prijs voor het appartement is het goed te doen en is het niet erg duur voor een leuke wintersport.

• 1Teim22-04-2012

Très très deçu

Appartement très spacieux mais sale à notre arrivée. De plus l'aqpirateur ne fonctionnait pas, il y avait une "mare aux canards" à l'étage dût à une fuite de canalisation, l store d'un des velux ne fonctionnait pas et les poêles à frire étaient dans un état déplorable. Le personnel était charment, hormis le "chef". Le wifi payant alors qu'en haut des pistes au resto "Thimel" c'est gratuit et illimité!!! Un autre age.

• 4Ligging t.o.v. pistes
  • 8baudrier09-04-2012

Propre, calme et bien agencé mais...

...un peu loin des remontées, plus de place de parking disponible à la location, une mauvaise organisation et un personnel insuffisant le jour de l'accueil ((1 heure 45 de queue)

• 6Ligging t.o.v. pistes
  • 0Tirlocq-bruniaux05-04-2012

Pas mal, mais peut mieux faire pour la propreté

Nous avons loué un appartement pour 6 personnes + 1 bb. Le logement était suffisamment grand pour nous tous, bien equipé, mais par contre il y faisait très sale. Certains couverts ont été remis sales dans le rangement à couverts, les verres n'étaient pas très propres. Et le logement en lui même très poussiéreux, nous avons du le nettoyer en arrivant. On devrait imposer les frais de nettoyage en fin de séjour, car tout le monde n'a pas la même notion du nettoyage. Je ne comprends pas pourquoi cela passe au rouge alors qu'il y a un état des lieux en fin de séjour. Sinon à part ce point noir, on a pas trop à se plaindre, on a déjà connu pire ailleurs

• 6Ligging t.o.v. pistes
  • 8Ad04-04-2012

Gewoon goed

We hadden niet al te hoge verwachtingen, maar we hebben een geweldige week gehad. Met vier volwassen personen in een 6 persoonsappartement. Het apartement was nieuw en redelijk schoon. Goed uitgerust en had een mooi uitzicht. Ontvangst aan receptie kon beter maar voor dit geld ga ik niet meer naar oostenrijk

• 7Ligging t.o.v. pistes

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Les Charbonnières, 73450