Appartement Hameau de Valloire

Appartement Hameau de Valloire

7.3Goed

Frankrijk, Rhône - Alps, Valloire

Op vakantie geweest naar Hameau de Valloire?

7.3Goed

• 7.2Inrichting
  • 7.9Hoeveelheid ruimte
  • 5.6Ligging t.o.v. pistes

We hebben een aantal aanbieders voor Hameau de Valloire voor je op een rij gezet:

Appartement info

• Sauna
Meer appartement info

5 reviews over Appartement Hameau de Valloire

• 2019
    7ria31-03-2019

nooit meer

Honden welkom. Helaas wordt je de gehele vakantie door div. beheerders in de gaten gehouden. Wij hadden poepzakjes mee, maar overal werd er naar ons geschreeuwd dat de hond van het complex weg moest. Helaas was dit een grote domper op onze vakantie. Dus als waarschuwing wil ik ieder meegeven. Laat uw hond thuis.

• 5Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in maart 2019

• Oude reviews

8Alberte en Brigitte29-06-2009

Prima prijs-kwaliteit!

We hadden halverwege juni een veertiendaags arrangement geboekt in een zespersoonsappartement voor nog geen 300 euro. We hadden een groot zuidbalkon, maar door de hoge kappen erboven hadden we er weinig zon. Niettemin aten we bijna uitsluitend buiten doordat het weer meeviel. Er was een binnenbad, een sauna en een jacuzzi, alles gratis te gebruiken. We hebben in de omgeving veel gewandeld(er is een goede kaart te verkrijgen en alles is er vrij goed aangeduid) en om de twee dagen een uitstap gemaakt met de wagen. We bezochten o. m. Grenoble, Briançon en Chambéry en reden over de Galibier, de Izoard, de Croix de Fer, de Glandon en de Madeleine. De receptiedames waren vriendelijk en behulpzaam, de kuisvrouw daarentegen verbabbelde haar tijd en was alles behalve minzaam. Voor kinderen is er alleen het zwembad en, in Valloire, een speelpleintje. Een deel van de appartementen wordt permanent bewoond. Op de aankomstdag konden we reeds inchecken vanaf 15u, ruim voor de voorziene tijd(16u).

Gereisd met partner in juni 2009

• 9Maarten Uijterwaal30-01-2008

Ben afgelopen zaterdag teruggekomen van een week skieën. We verbleven in een studio voor twee personen in deze accomodatie. Last-minute geboekt voor slechts € 228,-. Dit is een goede deal. Het appartement is schoon en goed ingericht. Alles wat je nodig hebt is aanwezig. Zelfs een wasrek om je ski-kleding aan te hangen. Vriendelijk personeel en goede service. Om 9:00 en 9:10 uur stopt een skibus voor de deur en zet je in 2 minuten in het centrum af. De rest van de dag moet je de steile weg oplopen. Dit is minder. Lopen naar het dorp is te doen, maar 's avonds gevaarlijk (donkere, gladde weg, geen stoep) en overdag ook pittig vanwege de steile hellingen. Wel een aanrader!

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in januari 2008

• 8vergote francis17-08-2007

vakantie in Valloire doorgebracht vanaf 4 aug voor 1 week; residentie gelegen in een heel rustig deel op 1,5 km van het centrum, makkelijk te voet te bereiken;appartementen groot en goed uitgerust;residentie met binnenzwembad, fitnesszaal, squash, sauna, stoombad, yacuzzi; 's ochtends broodjesservice (op bestelling daags voordien); gezellig centrum met winkeltjes, terrasjes, vele wandelmogelijkheden; gelegen tussen Col du Télégraph en Col du Galibier.

• 5Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in augustus 2007

• 8Bernaerts Michel10-05-2007

In zake prijs-kwalliteit was het goed. Wij hadden alles bij de hand en voor twee was het goed genoeg. Wij gaan dus ook om intens te skiën en zitten weinig op het appartement. Doch geen slecht woord over onze logeerplaats. Wel een beetje verouderd, maar ja, wij zijn wel meer comfort gewoon in België.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in maart 2007