Hotel Grand de Valloire et du Galibier

Hotel Grand de Valloire et du Galibier
7,9

• Ligging t.o.v. pistes7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Grand de Valloire et du Galibier voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Grand de Valloire et du Galibier in het Nederlands

goed hotel

C.cales
25-5-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Prachtige grote kamer met een grote linnenkast waar al de kleding in kan .

Eten uitstekend, 5 gangen diner iedere avond.

Jammer dat het personeel geen Engels spreekt, alleen aan de receptie

Oude reviews (archief)

Prima

Hamer
2-3-2013
  • Ligging t.o.v. pistes6

Met 5 personen geweest, 3 volw en 2 k (11 en 9). De kids niet op les, dus geen ervaring met skischool. Wel meegedaan met fakkeltocht van skischool, tegenvaller was lopend naar boven ( Halverwege Moulin Benjamin tot kerkje), maar voor ouders onderaan piste geweldig om te zien! 'Aan de piste' klopt niet helemaal, maar eigenlijk hoefde je vanaf je locatie alleen naar de weg te lopen en weg oversteken en kan je gelijk op latten naar beneden glijden. 's avonds kon je vanaf de piste tussendoor glijden tot aan diezelfde weg. Vonden wij geen probleem. Jammer was dat je voor het (te drukke zwembad) via buiten naar een ander pand moest. Het gebruik van dekens was ons bekend, zou idd dekbedden mogen zijn. Skigebied is mooi groot. Na 20 jaar vele locaties in Oostenrijk, was dit echt geweldig. Tip: Zeg zoveel mogelijk Bonjour e/o bonjournee, en je krijgt veel vriendelijkheid terug. Bij liften vond ik ze eigenlijk vriendelijker dan in O. Opvallend: Op woensdag zaten alle restaurants vol, reserveren?

Ver van piste, oude liften, slechte skischool.

Erik van Soest
27-2-2011
  • Ligging t.o.v. pistes1

Conform de website is de afstand tot de piste 5 meter dit is een leugen. De afstand is zeker 500 meter. Dat is best ver lopen op skischoenen, met je eigen skies op je nek en die van je zoons van 6 en 7, die ook op skischoenen lopen en gemiddeld 2 keer uitglijden op de ijs plaat naast de doorgaande weg. Liften zijn sterk verouderd (bouwjaar 1952 of zo) van het type klap op je kuiten. Stoeltjes kunnen ouderwets niet losgekoppeld worden van kabel. Verder zeer onvriendelijke ski school Moulin Benjamin, spreken geen woord Nederlands. Leggen alles uit in het Frans, vertalen dit kort in het Engels en vragen aan mijn zoons 6 en 7 in het Engels of ze het begrepen hebben, ze zijn 6 en 7, juffrouw (heks)!! en spreken geen Engels. Dus wat mij betreft Nooit Meer! Oh ja wanneer je in de skischool Nederlands spreekt tegen de juffouw (lokale boerin) aan de balie, denkt ze dat ze uitgescholden wordt en wordt je niet verder geholpen. Erik van Soest.

prima

Geert
25-2-2011
  • Ligging t.o.v. pistes8

Een weekje met (volwassen) zoons skiën, altijd weer leuk zo'n mannen weekend. 6 pers app gehuurd. Zeer ruim, zeker voor franse begrippen. 2 slaapkamers met 2x 2 pers.bed, 1 van de slaapkamers had nog (extra)eigen badkamer (duplex met cabine) Woonkamer redelijk, keuken van bijna alle gemakken voorzien, wel magnetron met grill maar geen oven functie. Ligging t.o.v. lift goed 3 min lopen of langs weg vast ski's onder en glijden. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Goede parkeer gelegenheid buiten, kan ook binnen voor € 49 p/w

Skigebied voor ieder wat wils. Valloire lopend en met skibus goed te bereiken. Leuk stadje/dorpje gezellige restaurants, Eten op piste goed betaalbaar. Al met al een leuke stek. Door de 400 sneeuwkanonnen waren de pistes ondanks de hoge temperaturen nog redelijk goed.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand de Valloire et du Galibier in Valloire, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand de Valloire et du Galibier zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Grand de Valloire et du Galibier scoort een 7.91 uit 10 op basis van 5 reviews.