Hotel De La Poste

• Ligging t.o.v. pistes7,0

We hebben een aantal aanbieders voor De La Poste voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel De La Poste in het Nederlands

Met oudere kinderen

de volgende keer een ander hotel

Henk
3-1-2010
  • Ligging t.o.v. pistes5

het personeel is zeer vriendelijk; de auto kan goed worden geparkeerd; het diner is matig; ontbeit redelijk tot goed; de slaapkamer is klein; de badkemer is toe aan een opknapbeurt. De skiebus rijdt om het half uur, dus altijd te laat en lopen naar de piste; beneden in de bar kan gratis wireless worden geinternet.

Er waren beperkte skimogelijkheden. Wegens het slechte weer 1 dag eerder vertrokken.

• Ligging t.o.v. pistes9

mooi hotel met mooie kamers die van een balkon voorzien zijn

Motor stalling aanwezig

Restaurant serveert in een ruime tuin of binnen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De La Poste in Valloire, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De La Poste zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.