Appartement Chalets du Galibier

FrankrijkRhône - AlpsValloire

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Chalets du Galibier voor je op een rij gezet:

6.7VoldoendeScore uit 72 reviews

• 9.4Ligging t.o.v. pistes

Appartement info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

75 Reviews over Chalets du Galibier

• 8Familie met kinderen04-05-2020

Prima. Zeker boeken als je gaat skien

Goede appartementen voor wintersporters. We zijn voor derde keer in het complex geweest. Wederom prima ontvangen en ook het appartement is ronduit goed. Het onze was 'opgefrist', geschilderd, nieuwe vloer etc. Wel merk in je de gangen en skikelder dat het complex intensief gebruikt wordt. De accommodatie ligt recht voor de lift Moulin Benjamin. Afhankelijk in welk gebouw je zit kun je direct de weg over naar de lift. Of de weg oversteken en het geprepareerde skipad nemen naar Moulin Benjamin. Het centrum van valloire is net te ver lopen. De broodjesservice is erg handig. In het dorp zijn supermarkten en diverse winkeltjes met lokale specialiteiten. Het gebied is erg fijn. Voor beginnende skiërs voldoende groene pistes en ook gevorderden komen hier aan hun trekken. Na vertrek bleek dat we een portemonnee vergeten waren. Vol pasjes, rijbewijs en een beetje contant geld. Keurig per koerier naar ons verzonden! Chapeau voor deze service!

• 3Arjen31-12-2019

Frankrijk avondland

Waardeloze appartementen (terug naar de studententijd van verschraald bier en n yetigrot), totaal ongeschikt voor een gezin met zes personen. Geen voorzieningen voor ski’s en schoenen om ‘s nachts te drogen. Badkamer van twee vierkante meter. Gestresst en regelfreak personeel, lobby die dicht gaat om 20u. Maar dan wel adverteren met zo’n cosy gemeenschapsruimte. Vage info in ruil voor een overvloed aan regels en normpjes. Frankrijk is een avondland, het blijkt maar weer. Volgend jaar Oostenrijk.

• 3petraderock27-03-2019

Niet boeken:noch de chalets, noch bij touroperator

Het wordt door touroperator verkocht als 4 *, maar is zeer krottig, oncapable reisleiding en receptionisten, enkele voorbeelden Per appartement van 4 personen kregen we 1 grote en 3 kleine badhanddoeken (30x40 cm)? Bijvragen van handdoeken leverde er ons 3 op, zo hadden wel al 5 handdoeken voor 8 personen voor 1 week. is dat 4*? Skilockers: geen haken, geen verwarmde pinnen om je skibotten op te zetten, natte vloer, ski’s vallen om, koude ruimte, enorme stank. 4'*? Appartementen zelf waren versleten en uitgeleefd, met vieze vlekken overal , schimmel in badkamer, ….. Enkele dekbedden, maar hoezen voor dubbele dekbedden, verwarming in living stuk, een weekje in de kou gezeten (winter) , geen afwasborstel, sponsjes, ... in de keuken, alles moet je zelf gaan kopen, ook de schoonmaakprodukten voor eindschoonmaak, 4*? Reisleiding en receptionist= totaal oncapabel. Nadien klacht bij touroperator ingediend, zij ontkennen alles. 1 gouden raad: Niet boeken

• 8M. Slootjes26-02-2019

Echt een aanrader!!

Ideale ligging, weg oversteken en via een geprepareerd pad in no time naar de stoeltjeslift Moulin Benjamin geskied. Voor ons de ideale kant van het gebied met hele mooie groene afdalingen, voor de onervaren wintersporter heel goed te doen. Helaas de 2e dag brak mijn zoon zijn arm na een val. Hij is behandeld in het medisch centrum van Valloire en, ondanks de tegenvallende diagnose, ook daar goede ervaring! Wij komen hier zeker een keer terug om de rest van het gebied te ontdekken!!

• 8Ligging t.o.v. pistes
  • 7Raoul van Vlijmen13-02-2019

Prima accomodatie, redelijk schoon, groot

We zijn met 2 stellen naar deze accomodatie gegaan, met de bus van touroperator.

• 7Ligging t.o.v. pistes
  • 8Jaap strootman30-01-2019

Heerlijk verblijf

Aantal gebouwen waar wij zaten zat de skischool onder ( voor ons met kinderen ideaal) skilift voor alle gebouwen dichtbij IDEAAL!! Appartement was prima voor Franse begrippen vrij ruim. Het was schoon en alles wat je nodig hebt was aanwezig. Handdoek pakket mocht iets meer zijn maar we hebben ons gered. Tijdens ons verblijf ging de koelkast kapot en dit werd keurig binnen paar uur verholpen. Zwembad aanwezig in het hoofdgebouw maar wel fris water. Skigebied is prachtig, voor ieder wat wils en met kinderen ook erg goed te doen. Al met al zijn wij positief en zouden hier nog een keer naar toe gaan.

• 8Fam met Kinderen24-09-2018

Prima accomdotie, geweldig skigebied

Een prima accomodatie voor wintersporters! De acco ligt buiten het centrum en is met kinderen net te ver weg om te lopen. De acco bestaat uit een zestal gebouwen. Een aantal gebouwen ligt wat verder van de lift (Moulin Benjamin). Maar veel langer dan 5 minuten hoef je niet te lopen. Het personeel is 'onfrans' vriendelijk. Broodjesservice 's ochtends is heel plezierig. Het gebruik van kaasfonduestel gratis. Op loopafstand kun je je skispullen huren. Het appartement is voor franse normen ruim. Wij zaten met 5 personen, 2 volwassenen en 3 kinderen in een 6 persoons (groter type) appartement en dat was prima te doen. Als de jongste een jaar of 14 is zal dat niet meer gaan. Koken kan, maar houd het bij één of tweepans gerechten. Het skigebied is fantastisch met kinderen. Veel eenvoudige pistes en meer dan genoeg uitdaging voor voor gevorderden. We hebben al weer geboekt voor volgend jaar!

• 8Ivo04-01-2018

Schoon en net appartement

Alles was netjes en schoon toen we aankwamen. Accommodatie ligt dicht bij een lift die je zo met het hele skigebied verbindt. Aardig mensen bij de receptie. De mogelijkheid om brood te bestellen de dag van tevoren sprak mij ook erg aan. Wij hadden met z'n drieën een appartement voor zes personen. Voor zes personen zou dit wel echt te klein zijn. Er waren wel twee badkamers in het appartement.

• 7Ligging t.o.v. pistes
  • 10Annet24-03-2017

Fantastisch!

Acco ligt buiten het dorp. Half uurtje wandelen en je bent er. Terugweg wel tegen de berg op! Naast de acco is skiverhuur en ook goede bakker en restaurantjes in de buurt. Voor de supermarkt moet je wel naar het dorp. Maar er rijdt van 08.00 tot 20.00 uur een gratis skibus. Erg handig! Appartementen zijn erg compleet. In het hoofdgebouw is een mooi zwembad aanwezig. Ook bieden ze broodjesservice. Wij komen terug!!

• 9Peter25-03-2016

Perfecte accomodatie

Voor het bedrag een prima appartement. Kamer voor 2-4 personen is ruim met 2 personen. 4 is te krap denk ik. Alles is aanwezig en functioneert, zelf incl vaatwasser. Prima bedden ook, warme douche en bad. vriendelijk personeel. Broodjesservices ook top! Raad het zeer aan.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Sport entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij