Appartement Chalets du Galibier

5.8Voldoende

• 4.6Inrichting
  • 5.1Hoeveelheid ruimte
  • 8.6Ligging t.o.v. pistes

We hebben een aantal aanbieders voor Chalets du Galibier voor je op een rij gezet:

Appartement info

• Sauna
Meer appartement info
Tonen op kaart

74 reviews over Appartement Chalets du Galibier

• 2019
    3Arjen31-12-2019

Frankrijk avondland

Waardeloze appartementen (terug naar de studententijd van verschraald bier en n yetigrot), totaal ongeschikt voor een gezin met zes personen. Geen voorzieningen voor ski’s en schoenen om ‘s nachts te drogen. Badkamer van twee vierkante meter. Gestresst en regelfreak personeel, lobby die dicht gaat om 20u. Maar dan wel adverteren met zo’n cosy gemeenschapsruimte. Vage info in ruil voor een overvloed aan regels en normpjes. Frankrijk is een avondland, het blijkt maar weer. Volgend jaar Oostenrijk.

Gereisd met oudere kinderen in december 2019

• 3petraderock27-03-2019

Niet boeken:noch de chalets, noch bij touroperator

Het wordt door touroperator verkocht als 4 *, maar is zeer krottig, oncapable reisleiding en receptionisten, enkele voorbeelden Per appartement van 4 personen kregen we 1 grote en 3 kleine badhanddoeken (30x40 cm)? Bijvragen van handdoeken leverde er ons 3 op, zo hadden wel al 5 handdoeken voor 8 personen voor 1 week. is dat 4*? Skilockers: geen haken, geen verwarmde pinnen om je skibotten op te zetten, natte vloer, ski’s vallen om, koude ruimte, enorme stank. 4'*? Appartementen zelf waren versleten en uitgeleefd, met vieze vlekken overal , schimmel in badkamer, ….. Enkele dekbedden, maar hoezen voor dubbele dekbedden, verwarming in living stuk, een weekje in de kou gezeten (winter) , geen afwasborstel, sponsjes, ... in de keuken, alles moet je zelf gaan kopen, ook de schoonmaakprodukten voor eindschoonmaak, 4*? Reisleiding en receptionist= totaal oncapabel. Nadien klacht bij touroperator ingediend, zij ontkennen alles. 1 gouden raad: Niet boeken

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in maart 2019

• 8M. Slootjes26-02-2019

Echt een aanrader!!

Ideale ligging, weg oversteken en via een geprepareerd pad in no time naar de stoeltjeslift Moulin Benjamin geskied. Voor ons de ideale kant van het gebied met hele mooie groene afdalingen, voor de onervaren wintersporter heel goed te doen. Helaas de 2e dag brak mijn zoon zijn arm na een val. Hij is behandeld in het medisch centrum van Valloire en, ondanks de tegenvallende diagnose, ook daar goede ervaring! Wij komen hier zeker een keer terug om de rest van het gebied te ontdekken!!

Gereisd met oudere kinderen in februari 2019

• 7Raoul van Vlijmen13-02-2019

Prima accomodatie, redelijk schoon, groot

We zijn met 2 stellen naar deze accomodatie gegaan, met de bus van touroperator.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in februari 2019

• 8Jaap strootman30-01-2019

Heerlijk verblijf

Aantal gebouwen waar wij zaten zat de skischool onder ( voor ons met kinderen ideaal) skilift voor alle gebouwen dichtbij IDEAAL!! Appartement was prima voor Franse begrippen vrij ruim. Het was schoon en alles wat je nodig hebt was aanwezig. Handdoek pakket mocht iets meer zijn maar we hebben ons gered. Tijdens ons verblijf ging de koelkast kapot en dit werd keurig binnen paar uur verholpen. Zwembad aanwezig in het hoofdgebouw maar wel fris water. Skigebied is prachtig, voor ieder wat wils en met kinderen ook erg goed te doen. Al met al zijn wij positief en zouden hier nog een keer naar toe gaan.

Gereisd met vrienden in januari 2019

• 2018
    8Fam met Kinderen24-09-2018

Prima accomdotie, geweldig skigebied

Een prima accomodatie voor wintersporters! De acco ligt buiten het centrum en is met kinderen net te ver weg om te lopen. De acco bestaat uit een zestal gebouwen. Een aantal gebouwen ligt wat verder van de lift (Moulin Benjamin). Maar veel langer dan 5 minuten hoef je niet te lopen. Het personeel is 'onfrans' vriendelijk. Broodjesservice 's ochtends is heel plezierig. Het gebruik van kaasfonduestel gratis. Op loopafstand kun je je skispullen huren. Het appartement is voor franse normen ruim. Wij zaten met 5 personen, 2 volwassenen en 3 kinderen in een 6 persoons (groter type) appartement en dat was prima te doen. Als de jongste een jaar of 14 is zal dat niet meer gaan. Koken kan, maar houd het bij één of tweepans gerechten. Het skigebied is fantastisch met kinderen. Veel eenvoudige pistes en meer dan genoeg uitdaging voor voor gevorderden. We hebben al weer geboekt voor volgend jaar!

Gereisd met oudere kinderen in februari 2018

• 8Ivo04-01-2018

Schoon en net appartement

Alles was netjes en schoon toen we aankwamen. Accommodatie ligt dicht bij een lift die je zo met het hele skigebied verbindt. Aardig mensen bij de receptie. De mogelijkheid om brood te bestellen de dag van tevoren sprak mij ook erg aan. Wij hadden met z'n drieën een appartement voor zes personen. Voor zes personen zou dit wel echt te klein zijn. Er waren wel twee badkamers in het appartement.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in januari 2017

• Oude reviews

10Annet24-03-2017

Fantastisch!

Acco ligt buiten het dorp. Half uurtje wandelen en je bent er. Terugweg wel tegen de berg op! Naast de acco is skiverhuur en ook goede bakker en restaurantjes in de buurt. Voor de supermarkt moet je wel naar het dorp. Maar er rijdt van 08.00 tot 20.00 uur een gratis skibus. Erg handig! Appartementen zijn erg compleet. In het hoofdgebouw is een mooi zwembad aanwezig. Ook bieden ze broodjesservice. Wij komen terug!!

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in februari 2017

• 9Peter25-03-2016

Perfecte accomodatie

Voor het bedrag een prima appartement. Kamer voor 2-4 personen is ruim met 2 personen. 4 is te krap denk ik. Alles is aanwezig en functioneert, zelf incl vaatwasser. Prima bedden ook, warme douche en bad. vriendelijk personeel. Broodjesservices ook top! Raad het zeer aan.

Gereisd met partner in maart 2016

• 8Marco12-01-2014

Goed appartement voor wintersport in Valloire

Een net en schoon appartement tegenover een skilift. Het ligt een beetje uit het dorp maar er stopt een skibus voor de deur en met de auto ben je er zo. Er is voldoende parkeergelegenheid en er is zelfs een parkeergarage. Het personeel is vriendelijk en spreekt beter Engels dan ik gewend ben in Frankrijk. Een mooie ruime receptie waar helaas niet veel te doen is..

Gereisd met vrienden in januari 2014

6 tips over Appartement Chalets du Galibier

• ester, 12-01-2012

Valloire; nog nooit zo leuk stadje gehad ( normaal Kirchberg) wel 10 sportwinkels, 4 brood/ taart winkeltjes veel souvenir winkeltjes, lekkernij winkeltjes ( Koop geen snoep bij t snoep- winkeltje; zo oud als de weg nr.. en stik duur!)

Carrefour in de straat; dus je kunt alles kopen! Restaurant "Grill en Pasta" echt een aanrader! Soort Cafetaria midden in t dorp (met WIFI) daar zitten de mensen ook buiten aan kleine tafeltjes ; daar eet je voor €6,00 een heerlijk vers broodje en een bak friet

• Marco, 12-01-2014

Na het skiën kun je heerlijk in het niet al te grote zwembad bijkomen. Reserveer tijdig de eindcontrole als je vroeg weer naar huis wilt. Er komt namelijk iemand langs die alles controleert, daarna kun je pas weg. Maak gebruik van de broodjesservice. Voor 7 uur savonds bestellen geeft sochtends heerlijk vers brood. Plan verder je aankomst goed. Wij kwamen om 10 uur aan, maar konden pas om 17 uur ons appartement in. Er wordt geen moeite gedaan om het appartement eerder schoon te hebben.

• Rugertje, 24-02-2013

Maak al skiënd ook eens een ronde. Via grand dozes (valloire) omhoog dan naar beneden richting valloire daar via Rhodos naar valmeinier 1800 weer naar boven met jeux dan richting valmeinier 1500 daar oversteken met kabel de vallei over en via de gewenste liften weer naar valloire centrum. Prachtig!

4 vragen over Appartement Chalets du Galibier

• Demi, 25-11-2016

Bagage ruimte

Hoi ik ga in januari een skiweekend naar chalets du galibier. Vertrek met de bus donderdagavond en vrijdagochtend op bestemming. Nu weet ik dat je vaak niet s'ochtends al je appartement in kan, dus vroeg ik me af of er een bagageruimte is waar je je spullen de eerste en laatste dag kwijt kunt? En of deze ook goed beveiligd is?

• angela, 19-11-2012

skilessen kinderen frans talig ?

Weet misschien iemand of er ook nederlandse skileraren zijn? Of is alles franstalig ? Las een reactie uit 2006 dat er alleen maar franstalige skileraren zijn .. maar ik hoop dat dit nu niet meer zo is zou fijn zijn voor onze kinderen. Hooop iets te vernemen alvast bedankt !

Marco, 12-01-2014

Wij hebben zelf geen skills gehad, maar het viel ons op dat we in de klasjes alleen Frans hoorden praten. Als je zeker wil zijn van Nederlandstalige leraren moet je denk ik naar een groter gebied.

• Herman, 21-03-2012

Wifi is aanwezig, maar wie weet of dit gratis is of tegen betaling?

peter, 12-03-2014

hoi,ik hoop dat jullie het leuk hebben gehad... wij gaan 15mrt, en vroegen ons af of er dichtbij ''chalets du galibier'' nog een klein supermarktje is? bvd.

met vr groet peter

Marco, 12-01-2014

WiFi is bij chalets du gallibier niet gratis. Dit kost geloof ik €5 per dag of €25 per week.. Op de piste bovenaan de gondel rose bij Setaz bij restaurant Thimel is het wel gratis..

Appartement Chalets du Galibier info

• Aantal sterrensterstersterster