Appartement L'Orée des Cimes

• Sauna
Meer appartement info

30 reviews over Appartement L'Orée des Cimes

• 8heer van Duijker02-04-2014

mooi appartement en prima ligging

Ruime appartementen en goede ligging, Mooi zwembad en goed onderhouden

Gereisd met partner in januari 2014

• 8heer Dorland14-03-2014

Mooie ligging maar winkels wat moeilijk bereikbaar

Weinig winkels en moeilijk bereikbaar lopend, zeker als er sneeuw ligt accomodatie was prima

Gereisd met vrienden in februari 2014

• 8Speld01-01-2013

Prima en mooie ligging aan piste

Mooi appartement. Pal naast de skilift. Wel veel trappen lopen van en naar de receptie/zwembad/auto/winkels. Regel bij aankomst de broodservice. Ook raar dat je in de week dat je er verblijft, geen schone handdoeken/beddengoed krijgt. Met 1 set moet je de hele week doen (incl sauna/zwembad). Het water in het zwembad mag trouwens wel iets warmer. Gratis Wifi is erg slecht en maar voor 1 apparaat tegelijk te gebruiken. Kan dus niet op alle telefoons tegelijk gebruikt worden. Wil je dit, moet je EUR 30 pp bij betalen. Niet echt gratis dus!! Verder voor Franse begrippen een prima huisje in gezellig dorp.

Gereisd met jonge kinderen in december 2012

• 8fvdkroon15-02-2012

Prima met een paar kanttekeningen

Prima, net appartement met veel ruimte (6p in een 8p huisje). Complete uitrusting.

Kleine minpuntjes - bij aankomst lastig te vinden, heel Vallandry gehad... - 5 losse gebouwen en 1 hoofdgebouw. Zwembad en sauna zitten in het hoofdgebouw. Dus door de kou en sneeuw als je er gebruik van wilt maken. - mini stukje lopen naar de piste. Terug skieen ging naar ons appartement wel - Broodservice: enkel wit brood, geen complet of cereal te bestellen - Buiten parkeren kan druk zijn en mag officieel niet bij de losse appartementengebouwen

Plus: - wij hadden een super uitzicht vanaf ons balkon - Vallendry prima uitgangspunt, mooi pistes, dicht bij Vanoise Express - schoon, modern app. - sauna en zwembad zelf prima - vriendelijke en goede service personeel

Gereisd met vrienden in januari 2012

• 8Inge14-05-2010

Prettig complex

Wij zijn een weekje op wintersport geweest met vrienden (8 volwassenen en 2 baby's). We hadden een 8 persoons appartement met 4 slaapkamers, 4 badkamers, een woonkamer en keuken. Het appartement was modern ingericht en van alle gemakken voorzien. Het ligt direct aan de piste bij de lift. Voor skieen een heerlijke lokatie, maar verder is er weinig te doen. Steile helling en veel trapjes om naar het zwembad of het dorpje te gaan. Het zwembad was ok, maar het bubbelbad aan de koude kant.

Gereisd met vrienden in januari 2009

• 8familie13-04-2010

niet kindvriendelijk wb zwembad en sauna

Ik vind me terug in de andere beoordelingen: ruim en luxueus, vlakbij pistes...

Toch een aandachtspunt: het 'welnesscomplex' is verboden voor -18jarigen en daar wordt op een onsympatieke manier op toegezien. Zelfs het grote bubbelbad, vlak naast het zwembad, is verboden voor -16jarigen. Stapt je kind toch even in het bubbelbad bij jou, dan wordt het er onverbiddelijk uitgegooid... Van de (prima) sauna en hamman hadden onze kids dus geen plezier. Jammer, want voor de rest zouden wij hier zo terugkeren.

Gereisd met oudere kinderen in april 2010

• 8Peter en Ellen26-03-2009

Zeker de moeite waard!

We zijn van 14 tot en met 21 februari geweest met 3 bevrienden stellen. De inrichting vond ik leuk, veel aangekleder als dat wat ik gewend ben. Geen wit simpel servies bijvoorbeeld. En super schoon! Het ligt inderdaad iets boven het dorpje dus even goed nadenken wat je mee moet nemen van de supermarkt.. Maar ik heb me daar niet aan gestoord. De mensen van de receptie zijn super aardig en behulpzaam. Wat ik jammer vond is dat de receptie met faciliteiten (zwembad, pooltafel etc) dicht ging tussen 12 en 16 uur. Broodjesservice perfect! Parkeren deden wij gewoon aan de straat, toch 100 euro bespaard. Apres ski is niet veel maar we zaten sowieso in een rustige week. Niemand op de piste, die overigens geweldig waren. Skipas vond ik duur, € 203,- voor 6 dagen. Kortom. als je niet te veel waarde hecht aan apres ski dan is dit erg leuk. Er zitten goede restaurantjes in het dorpje.

Gereisd met vrienden in maart 2009

• 9de Boer10-02-2009

geweldig appartementen complex

Wij zijn net 3 dagen terug van loree des cimes en het is ons ontzettend goed bevallen. Prachtig appartement met alles er in wat je maar kan wensen. Enige nadeel is dat je buiten niet je auto kwijt kunt. Voor de appartementen mag je niet staan vanwege de brandweer, terwijl er genoeg ruimte voor is. Dus als je met een bestelbusje komt dan heb je een probleem. Weinig te doen voor de kleintjes. Er is geen echte plaats om lekker met de kleintjes te sleeen. Aprés ski is er bijna niet. Daar komen wij niet voor, maar voor degene die er wel van houden. Het schijnt dat het na 22.00 uur gezellig moet zijn in de apres skibar. Voor de rest een geweldig appartement en een super skigebied. Dicht bij de piste. Wij gaan waarschijnlijk zeker nog een keer heen.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2009

• 10Kevin07-04-2008

prachtige accommodatie aan de piste! Niets is teveel gezegd over deze luxe in Vallandry. Skien in Vallandry perfect! Goede pistes tussen de bossen in Vallandry. Iets verder op kan je naar Les Arcs voor meer uitdaging. La Plagne was niet bereikbaar in 2007/2008. Maar dat was absoluut geen gemis. Parkeren is geen probleem. Tijdens het verblijf kan je je auto parkeren in de garage van het complex. Broodjes service ook ideaal. Deze wel zelf af te halen bij de receptie. Zwembad en Spa een groot plus punt! Kortom een super complex voor een super wintersport. Vallandry zelf heeft een paar winkeltjes en een NLse apres ski bar. Verwacht hier echter niet teveel van. Het complex L`Oree des Cimes ligt net iets boven het dorpje. Dus dat betekend een stevige klim. Maar dat is goed voor je benen ;). Wij gaan zeker nog eens terug! (PS: bij hevige sneeuwval is een sneeuwketing absoluut nodig!)

Gereisd met familie in maart 2008

• 10J.A. van Eck04-03-2008

Fantastische accomodatie. Parkeren was echter een crime. Daarnaast was de inde brochure toegezegde sateliettelevisie niet aanwezig.

Gereisd met vrienden in februari 2008

Appartement L'Orée des Cimes info