Tijdelijk €25 aanbetaling

7.7GoedScore uit 38 reviews
  • 9.1Ligging t.o.v. pistes

• Sportfaciliteiten

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Emeraude voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

38 Reviews over Emeraude

• 9Lilian Pepermans ( groep Mulquet)31-01-2018

We hadden een leuke week, niets op aan te merken.

We hadden een zeer positieve ervaring dit jaar. Vooral het eten scoorde beter dan verleden jaar. Ook de vriendelijkheid en bediening was top. De plaats in het restaurant is ons ook zeer bevallen

• 4Renske Graham09-03-2015

Mooie ligging ten opzichte van de skilift!

De bedden waren goed maar de kamers waren klein en een wel erg compacte douche. Helaas geen douchekop aan de muur, dat is wel erg ouderwets. De skies en skischoenen waren prima geregeld via het hotel en in het hotel na het skieen alles goed en warm op geborgen om de volgende dag weer te gaan. Alles op 1 rekening; skihuur, skipas en verblijf, dat was prettig. Het eten was onder de maat; niet genoeg, zowel ontbijt als diner.

• 10Peter Segers13-01-2015

Leuk hotel. Sympathiek personeel.

We gaan elk jaar naar dit hotel. Ligt dicht bij het skigebied en is gemakkelijk te bereiken met de combinatie Thalys / taxi. Er heerst een toffe sfeer en het personeel is zeer klantvriendelijk.

• 9BOTEY23-02-2013

Parfait pour un séjour au ski

Très bien situé. Propriétaires et personnel accueillants sachant faire que notre séjour se déroule à merveille. Leurs gentillesses, leurs sourires, leurs professionnalismes ont contribué à une parfaite semaine de vacances. De plus les repas étaient variés et très bons avec possibilité de commander des plats différents si les menus de la pension ne nous convenaient pas. L'hôtel est très propre et bien équipé. Je vous le recommande comme je vais le recommander à mes amis pour y retourner en groupe l'année prochaine.

• 9alain03-02-2013

super sejour

hotel agreable, personnel aux petits soins avec les clients,au pied des pistes , nous avons passé un sejour fantastique , nousreviendrons,

• 8rouillon30-04-2012

excellent séjour

Très bien situé au pied des Arcs et de la Plagne. Accueil chaleureux. Restauration divine bravo le cuisinier, mais il le sait déjà. Personnel souriant agréable serviable. Bref tout ce qu'il faut pour une semaine parfaite. Le + indépendant de l'hôtel, nous avons eu de la neige fraîche pour cette fin de saison...

• 9BELLET25-03-2012

site idéal avec accès aux ARCS et à la PLAGNE

l'Hôtel EMERAUDE est admirablement situé et très bien desservi par ses communications tant pour le ski que pour la ballade. Tout est pensé pour le confort et le retour du skieur avec sa salle de jeux son hammam sa piscine et son bar. Nous avons passé un excellent séjour, nous reviendrons.

• 9pellerin23-03-2012

on y revient toujours

Acceuil attentionné, efficace et chaleureux. Confort des chambres en amélioration. Bonne prestation forfaits en materiel de ski.

• 9heijmans12-03-2012

hier kunnen we nog jaren skieen

We komen [3 stellen] al 8 jaar in les arcs en steeds te gast in emeraude inmiddels 3de eigenaar en steeds beter [deze geeft zelfs wel eens een pilsje weg ha], de kamers zijn klein en eenvoudig altans die van ons [3 kamers] ,want we hebben al 8 jaar de zelfde kamers ,we zijn altijd de enigste nederlanders in dit hotel je skiet naar buiten en weer naar binnen en na het skien zitten we bijna altijd nog 1,5 -2 uur in de zon, het ski gebied van les arcs is geweldig hier kunnen we nog 10 jaar vooruit[leeftijd 63-67 jaar als je hier begint met skieen dan kun je binnen 3 dagen goed vooruit, in oostenrijk hadden we steeds de ene blessure na de andere en sinds we naar frankrijk gaan [14 jaar o.a [les douce alps -Val Thorens] niet een keer .voor de zwarte pistes kun je skiend naar la plagne..wil je nog graag apreski dan moet je hier[valendry] niet zijn.wel in les arcs 1600 daar zijn ook veel meer nederlanders met kinderen

• 9Bob de Jong28-01-2012

goede locatie, ski-in/ski-out

Met 1 lift van het hotel ben je ofwel in La Plagne ofwel in Les Arcs. Het eten is een vaste 4 gangen diner waarin er bijna altijd een kaasplateau is wat je zelf kunt samenstellen uit de kaassoorten. Het is eenvoudig, maar wel lekker, je moet wel van het Franse eten houden. Ontbijt is op de gebruikelijke Franse manier koffie/thee, brood en jam. Er is een mogelijkheid om het avondeten in te ruilen tegen een kaasfondue of raclette wel bijbetalen, dag ervoor opgeven.

Kamers zijn niet al te groot, badkamer is wel voldoende groot, maar ze worden goed schoongehouden. Ik zou altijd kamer met balkon nemen, is aan de piste leuker uitzicht en ook wat rustiger.

Personeel is vriendelijk en behulpzaam, meeste spreken redelijk Engels en anders wordt er wel iemand opgetrommeld, die kan helpen.

Meestal is de accommodatie inclusief skipas.

Hotel Emeraude info

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Vallandry les Arcs, 73210