Vakantiehuis Sitinho

Laatste review

Super gewoon

Hendrik,
8-9-2017

Een super goeie locatie. Een oase van rust met alle comfort van dien.

Een verfrissend riviertje achteraan in de tuin maakt het compleet.

Een leuke bezigheid is, het riviertje dieper te maken door overtollige stenen op de oever te gooien. Meerdere bezoekers hebben zich daar al duidelijk mee geamuseerd.

Wie van marktbezoeken houdt, komt hier zeker ook aan zijn trekken in Largentière, Joyeuse en Lablachère.

Kortom, de moeite waard om er een vakantie door te brengen.

23 reviews over Vakantiehuis Sitinho in het Nederlands

Super gewoon

Hendrik,
8-9-2017

Een super goeie locatie. Een oase van rust met alle comfort van dien.

Een verfrissend riviertje achteraan in de tuin maakt het compleet.

Kortom, de moeite waard om er een vakantie door te brengen.

Paradijs

Vincent,
31-8-2017

Wat een oase van rust in een geweldige omgeving. Het huis is zeer mooi en rustig gelegen. Het huis is van alle gemakken voorzien. Het terras is voorzien van een bbq en er zijn volop hoogwaardige tuinmeubelen beschikbaar.

De tuin is zeer mooi aangelegd, goed onderhouden en zeer ruim om er lekker actief in bezig te zijn met kinderen of hond.

Achter de tuin loopt een heerlijk riviertje met glashelder en verfrissend bergwater. Een privéstrand biedt gelegenheid om er lekker te vertoeven in zon of schaduw.

Hier geniet je van je vakantie zoals het bedoeld is.

In een straal van 30-40 minuten rijden kom je op schitterende plekken in de Ardèche en in zeer mooie stadjes. Genoeg goede restaurants in de omgeving.

Communicatie met eigenaars en beheerster ter plekke verloopt perfect.

Geweldig!

Annemarie,
4-8-2017

Dit huis is een paleisje! Erg mooie plek, een oase van rust. En erg leuk dat er een rivier(tje) achter het huis stroomt waar je lekker in kan zwemmen/spelen. Een ware attractie voor kinderen. Ook het huis is van alle gemakken voorzien en schoon! In de omgeving ook genoeg te beleven, maar dat is wel een stukje rijden. Dat rijden is echter geen probleem omdat het onderweg heel mooi is.

Kortom een echte aanrader! We gaan zeker nog een keer terug komen, een week was veel te kort!

Fantastisch, super

Bulcke Shiff,
29-6-2017

Alles was in orde: superlocatie, mooi huis met alles erop en eraan.... prachtige tuin met riviertje( met fris bergwater)

We hebben er prachtige natuurwandelingen gemaakt waar onze hondjes zich ook konden uitleven.

Een bakkerij (fruit, groenten, dranken.. een klein supermarktje eigenlijk) kon je vinden in het dorp Vangorge.

Je hebt wel je auto nodig om de omliggende stadjes te bezoeken.

een oase van rust

Dirk & Cynthia,
21-6-2017

een indrukwekkende oprit,dalend naar het huis,gelegen in een fantastische tuin .

een riviertje waar we dagelijks konden vertoeven,ideale zwemtemperatuur!! we hebben hier samen met onze honden genoten van deze ideale vakantieplek!!

super!

Alexandra,
6-6-2017

Paradijs op aarde!Je hebt er alles wat je wilt,proper,gezellig,supertuin en het privé strandje aan de rivier is goud waard.

Ook onze honden hadden een heerlijke tijd.

Grandioos, prachtig

Patteeuw Philip,
31-12-2016

De Sitinho is wat je moet hebben als vakantieplaats. Alles erop en eraan. Wij waren er van 23/12/16 tot 30/12/16. Reeds vele jaren gaan wij naar de Ardèche , en de Sitinho is het beste wat we tot nog toe zijn tegen gekomen. Zeer goede ontvangst van Mevr Pellardy. Huis zeer proper, goed ingericht en niets tekort;

Zeer goede internet verbinding. Verwarming in de winter zeer goed ,mede dank zij de uitstekende houtkachel. Prachtige ligging aan La Beaume. Goede uitvalbasis voor wandelingen. De tuin is een pareltje, zeer mooi aangelegd en goed onderhouden.

Parkeerplaats voor meerdere auto's.

Mocht ik 11 of meer op 10 kunnen geven, ik zou het doen. Ik hoop dat we in de toekomst meermaals naar de Sitinho mogen terug keren.

Philip en Ann

Venema
2-12-2015

Schitterende locatie in de winter erg rustig en heerlijk om te wandelen

Ook voor de 2e keer een TOP locatie

the_wizard
6-8-2015

Dit jaar, 2015, hebben we nog een keer de Sitinho gekozen als vakantie bestemming en ook deze keer kunnen we niets anders melden dan ... het is een geweldig stukje Frankrijk met fantastische buitenruimte.

Het weer dit jaar was ook nog eens beter dan in 2014 en dat maakte het helemaal af.

Prachtig huis, mooi gelegen

w vd meulen
25-5-2015

Een mooi, zeer compleet ingericht huis met een mooi terras, in een prachtige omgeving. Door de ligging van de tuin vrijwel de hele dag zon. Zeker het riviertje achter het huisje is een trekpleister voor de kinderen. (Het water is echter wel koud; daadwerkelijk zwemmen daar is dus alleen voor de echter bikkels).

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Sitinho in Valgorge, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Sitinho zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.