Vakantiehuis Sitinho

9.7FenomenaalScore uit 37 reviews
  • 9.5Inrichting
  • 9.6Ruimte

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis infoTonen op kaart

37 Reviews over Sitinho

• 9RJM13-09-2018

beatiful spot in the South of France!

recommended, enough space to enjoy the outdoors + a river to swim a few meters in front of the house

• 10Marie01-09-2018

Merveilleux !

Nous avons passé un très bon séjour dans cette grande maison dans laquelle rien ne manque. Nous avons très bien dormi, la literie est très confortable. Cette année nous avons eu droit à des orages assez violents et la petite rivière au bout du jardin a un peu monté ce qui nous a permis de profiter de la baignade à domicile ! :-) Quel plaisir ! Les enfants et les adultes, tout le monde a adoré. L'endroit est très joli, il y a un petit bois dans le jardin et de très nombreux coins sont à visiter. Les vacances ont passé trop vite, nous reviendrons !

• 10Jean-Claude03-01-2018

Très acceuillant dans un écrin de verdure

Un équipement très complet pour cet hébergement spacieux et très propre, situé au bord d'une jolie rivière. Difficile de mentionner un point d'amélioration, nous n'en voyons pas :)

• 10Hendrik08-09-2017

Super gewoon

Een super goeie locatie. Een oase van rust met alle comfort van dien. Een verfrissend riviertje achteraan in de tuin maakt het compleet. Een leuke bezigheid is, het riviertje dieper te maken door overtollige stenen op de oever te gooien. Meerdere bezoekers hebben zich daar al duidelijk mee geamuseerd. Wie van marktbezoeken houdt, komt hier zeker ook aan zijn trekken in Largentière, Joyeuse en Lablachère. Kortom, de moeite waard om er een vakantie door te brengen.

• 10Vincent31-08-2017

Paradijs

Wat een oase van rust in een geweldige omgeving. Het huis is zeer mooi en rustig gelegen. Het huis is van alle gemakken voorzien. Het terras is voorzien van een bbq en er zijn volop hoogwaardige tuinmeubelen beschikbaar. De tuin is zeer mooi aangelegd, goed onderhouden en zeer ruim om er lekker actief in bezig te zijn met kinderen of hond. Achter de tuin loopt een heerlijk riviertje met glashelder en verfrissend bergwater. Een privéstrand biedt gelegenheid om er lekker te vertoeven in zon of schaduw. Hier geniet je van je vakantie zoals het bedoeld is. In een straal van 30-40 minuten rijden kom je op schitterende plekken in de Ardèche en in zeer mooie stadjes. Genoeg goede restaurants in de omgeving. Communicatie met eigenaars en beheerster ter plekke verloopt perfect.

• 10Annemarie04-08-2017

Geweldig!

Dit huis is een paleisje! Erg mooie plek, een oase van rust. En erg leuk dat er een rivier(tje) achter het huis stroomt waar je lekker in kan zwemmen/spelen. Een ware attractie voor kinderen. Ook het huis is van alle gemakken voorzien en schoon! In de omgeving ook genoeg te beleven, maar dat is wel een stukje rijden. Dat rijden is echter geen probleem omdat het onderweg heel mooi is. Kortom een echte aanrader! We gaan zeker nog een keer terug komen, een week was veel te kort!

• 10Bulcke Shiff29-06-2017

Fantastisch, super

Alles was in orde: superlocatie, mooi huis met alles erop en eraan.... prachtige tuin met riviertje( met fris bergwater) We hebben er prachtige natuurwandelingen gemaakt waar onze hondjes zich ook konden uitleven. Een bakkerij (fruit, groenten, dranken.. een klein supermarktje eigenlijk) kon je vinden in het dorp Vangorge.

Je hebt wel je auto nodig om de omliggende stadjes te bezoeken.

• 10Dirk & Cynthia21-06-2017

een oase van rust

een indrukwekkende oprit,dalend naar het huis,gelegen in een fantastische tuin . een riviertje waar we dagelijks konden vertoeven,ideale zwemtemperatuur!! we hebben hier samen met onze honden genoten van deze ideale vakantieplek!!

• 10Alexandra06-06-2017

super!

Paradijs op aarde!Je hebt er alles wat je wilt,proper,gezellig,supertuin en het privé strandje aan de rivier is goud waard. Ook onze honden hadden een heerlijke tijd.

• 10Patteeuw Philip31-12-2016

Grandioos, prachtig

De Sitinho is wat je moet hebben als vakantieplaats. Alles erop en eraan. Wij waren er van 23/12/16 tot 30/12/16. Reeds vele jaren gaan wij naar de Ardèche , en de Sitinho is het beste wat we tot nog toe zijn tegen gekomen. Zeer goede ontvangst van Mevr Pellardy. Huis zeer proper, goed ingericht en niets tekort; Zeer goede internet verbinding. Verwarming in de winter zeer goed ,mede dank zij de uitstekende houtkachel. Prachtige ligging aan La Beaume. Goede uitvalbasis voor wandelingen. De tuin is een pareltje, zeer mooi aangelegd en goed onderhouden. Parkeerplaats voor meerdere auto's. Mocht ik 11 of meer op 10 kunnen geven, ik zou het doen. Ik hoop dat we in de toekomst meermaals naar de Sitinho mogen terug keren. Philip en Ann

Vakantiehuis Sitinho info

• Aantal personen5 tot 6