Aparthotel Auberge le Romarin

Aparthotel Auberge le Romarin

8.9Fantastisch

Frankrijk, Rhône - Alps, Valgorge

8.9Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Auberge le Romarin voor je op een rij gezet:

Aparthotel info

Meer aparthotel info

51 reviews over Aparthotel Auberge le Romarin

• 8Wim van Hattem28-08-2017

Eenvoudig hotel waar je heerlijk kunt eten.

Het hotel ligt in een zeer rustig gedeelte van de Ardèche waar je heerlijk kunt wandelen of uitdagende fietstochten maken. Minpunt is wel dat er maar weinig of geen horeca is in dat gebied. De Auberge wordt gerund door de Belgische Inge & Pascal. Ze doen er beiden alles aan om een je verblijf daar zo aangenaam mogelijk te maken. Speciale vermelding waard is de kookkunst van Inge, ze is, zo zegt haar partner Pascal, een gepassioneerd kok en daar is inderdaad geen woord teveel mee gezegd. Ze weet, vooral met kruiden, steeds iets speciaals toe te voegen aan de dagelijkse gevarieerde maaltijden.

Gereisd met partner in augustus 2017

• 9Dirk & Miranda18-08-2017

Een absolute aanrader!

De ontvangst door de eigenaars Pascal en Inge was zoals altijd hartelijk, de sfeer supergezellig, de kamers netjes, het personeel vriendelijk, het eten superlekker! Goed gelegen om uitstapjes of wandelingen te maken.

Gereisd met partner in juli 2017

• 10Bjorn, Iris, ella18-04-2017

1 woord :geweldig!

Op het laatste moment beslist om onze vakantie daar door te brengen...Het kon geen betere keuze zijn!We hadden het al getroffen met het weer(dat wisten we) maar dat het hotel zo goed zou zijn konden we alleen maar dromen!!Echt,wat een geweldige mensen!Niets is teveel maar echt niets!Ze helpen waar ze helpen kunnen, geven informatie, reserveren indien nodig(voor ons de uitstappen, paard rijden, kano varen, wandelingen,...)Moesten het zelf niet vragen!We hebben al veel overnachtingen gedaan maar dit hadden we nog nooit mee gemaakt!Je voelt je zo thuis met toch de nodige afstand.En inderdaad,het is en eindje,de berg omhoog voor alleer je er bent,maar echt,dat doe je met plezier! Onze dochter(7 jaar) heeft de tijd van haar leven gehad.Ook dankzij pascal en Inge (en Patrick).Het eten is echt verrukkelijk!Zeker half pension nemen, aanrader!de bediening is top!Prijs kwaliteit kan dat niets overtreffen!Echt bedankt voor de goede zorgen!We hadden echt een zorgeloos verlof!

Gereisd met jonge kinderen in april 2017

• 9Walter Van den Brandt04-08-2015

Een aanrader, zeker voor de geoefende fietser

Vriendelijk ontvangst en een gezellige familiale sfeer. Inge en Pascal staan steeds klaar om te helpen, o.a. voor mooie fietsparcours. De auberge ligt in een prachtige omgeving waar wandelen en fietsen een waar genot zijn. Lekker eten, klaargemaakt door Inge en een ruime keuze aan Belgische bieren, wat in Frankrijk veeleer zeldzaam is. ’s Morgens is er een uitgebreid buffetontbijt en ’s avonds telkens andere, lekkere gerechten. De kamer bood alle comfort die ik nodig had.

Alleen gereisd in juli 2015

• 10Joke en Joop04-07-2015

Perfect verblijf voor 12 dagen......

Inge en Pascal kijken niet eerst wat voor gasten er binnen stappen, iedereen is welkom. Ontvangst met een drankje en je bent meteen op je gemak. Genoeg te ondernemen en te zien in de omgeving. Het grillige karakter van de wegen maken wel dat je even in de auto zit eer je ergens bent, maar spannend is het zeker. Heeeeerlijk eten in de auberge en stokbrood en water gratis en in overvloed bij het diner. Wij dachten geboekt te hebben tot en met 12 juni maar we hadden ons een overnachting vergist. Die kregen we gratis, maar logischerwijs werd ons wel gevraagd het ontbijt en diner wel gewoon te betalen. Vonden we natuurlijk geen probleem. Na de Provence is dit de beste vakantie die we ooit gehad hebben.

Gereisd met partner in mei 2015

• 10dolcivita-111-06-2015

fantastisch

wij hebben genoten van onze vakantie in de auberge goed ontvangen door twee sympathieke mensen het was net als thuiskomen direct een drankje van het huis gekregen . kortom het was gezellig s' avonds genieten van het eten die met veel liefde van de huisvrouw inge word klaargemaakt voor haar gasten bij deze nog eens bedankt voor jullie gastvrijheid inge & pascal

Gereisd met partner in juni 2015

• 9vangramberen alain22-10-2014

schitterend een 9 op 10

klantvriendelijk/ prijskwaliteit een tien

Gereisd met partner in september 2014

• 8Karin18-08-2014

Rustige omgeving, veel groen

Vriendelijke ontvangst, appartement was ruim, enigzins verouderd maar netjes en schoon. Het eten (zowel lunchkaart als diner) vonden we erg goed.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

• 9Dirk en Miranda12-08-2014

Voor herhaling vatbaar!

Auberge Le Romarin is in één woord "fantastisch". Heel vriendelijke ontvangst, we voelden er ons onmiddellijk thuis. Inge en Pascal zijn uiterst behulpzaam en doen echt alles om het er naar je zin te maken. De kooktalenten van Inge zijn uitmuntend. Elke dag een compleet nieuw gerechts, nooit 2x hetzelfde in 10 dagen. Ook de informatiemappen die ze uitlenen aan hun klanten zijn top, je weet elke dag waar naartoe en er is zoveel moois te zien in de omgeving. Wij komen hier zeker en vast terug!

Gereisd met partner in juli 2014

• 9mikalois04-08-2014

Ruimte en rust

Wat een warm welkom van Inge en Pascal toen wij arriveerden. Zowel onze elf jarige tweeling als wijzelf hebben genoten van een heerlijke week. De auberge straalt een nostalgische sfeer uit die wij erg prettig vonden. Veel plezier hebben we beleefd aan het wandelen, zwemmen, kanoen, bezichtigen van de vele mooie dorpjes en niet te vergeten de prachtige panorama's onderweg. Inge en Pascal hebben werkelijk waar gemaakt waar ze voor staan. Vriendelijkheid, behulpzaamheid en zorgzaamheid. Het overige personeel was eveneens erg vriendelijk. Het eten was bovendien heerlijk. De familliekamer was zeer schoon. Onze kinderen willen graag nog eens terug en hopen dat het weer dan beter is zodat ze in de rivier kunnen zwemmen. Wij sluiten ons hierbij aan!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

4 tips over Aparthotel Auberge le Romarin

• Ellen, 02-10-2013 Rapporteren

Wie graag in de natuur wandelt komt er zeker aan zijn trekken. ,

• margreet klepper, 09-06-2012 Rapporteren

Het dorpje (1 km) en daar is een supermarkt, broodjes. Hoeft niet te gebruiken want.... Blijf gewoon je maaltijden gebruiken in Le Romarin. Dan weet je zeker dat het goed komt!!! Largentiere: leuke markt/ dorpje. De andere kant op is de bergen in. Naar 1400 meter hoogte. prachtig uitzicht en prima wandelen. We zijn hier nog lang niet uitgekeken en willen ook via deze weg Fred en Wil bedanken voor deze zorgeloze en goed verzorgde vakantieplek. Het was top. Ook namens de jongens!!!

• Leo en Ellen de Koning, 07-09-2012 Rapporteren

De Ardèche is een mooie streek. Aan te bevelen zijn de markten in Joyeusse en Largentiere. Ook deze twee dorpen zijn leuk om door te slenteren en te winkelen. Het kastanjemuseum in Joyeusse is leuk voor een bezoek. De bamboe tuin (zie info website Le Romarin) is zeker een bezoek waard.

0 vragen over Aparthotel Auberge le Romarin

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
    • Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
    • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesConcierge, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Krant, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportKanoën, Vissen