Valfréjus

Reviews over Valfréjus

Heerlijke vakantie gehad!

Mevr. Stolk,
    13-2-2019

Het appartement is klein. Met 2 personen in een 4persoons twee kamerappartement is prima. Voor 4 personen zou het erg krap zijn. Prima prijs kwaliteit verhouding. Vanuit de ruimte met de skilockers stap je zo de piste op! Leuk dat je met je skipas ook naar oa La Norma kan met de skibus

Gereisd met partner in januari 2019

Mooie ervaring maar volgend jaar toch iets anders

A.Martens,
    11-1-2019

Huisjes staan direct aan de pistes. Vlak bij de lift. Bij de lift zijn allerlei voorzieningen zials supermarkt, skihuur en restaurant.

Met de 6 daagse skipas kun je ook skien in lanorma en 1 dag in een ander gebied. Wij kozen voor Val Cenis.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019

Aanrader.

Fleur,
    5-3-2018

Eerst liepen we steeds met onze skispullen naar de centrale lift in het dorp, maar later kwamen we erachter dat we vanaf het appartement eerst de stoeltjeslift konden nemen en dan via de route escargots naar de centrale lift konden skiën.

Het fijne aan appartement de la ramoure vonden we dat het allemaal wat kleinschalige appartementen complexen waren.

Wij zijn eerder in valfrejus geweest (in appartementen du Thabor). Wat betreft inrichting appartement vonden we dit vergelijkbaar. We vonden de La Ramoure een goed alternatief.

Al met al erg tevreden en overwegen volgens jaar hier weer heen te gaan.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2018

Wintersport! Top!

Alie Russchen,
    31-8-2017

Alles was goed. De kamer, het eten, vriendelijk en behulpzaam personeel.

Gereisd met vrienden in februari 2016

Prima appartement

K. Bouwman,
    5-3-2017

Het appartement lag prima ten opzichte van de gondel en het skigebied. Via een lange trap kom je op het plein midden in het dorp uit. Wij hadden met 4 volwassenen en 2 kleine kinderen gekozen voor het 8-persoons appartement. Dat was prima. Er bleken 2 slaapkamers te zijn waarvan 1 met een eigen badkamer. In het gangetje stond een stapelbed. De bedbank hoefden wij daardoor niet te gebruiken. Het appartement is netjes ingericht. Een oventje ontbrak maar die hadden wij zelf meegenomen. De vaatwasser en de koelkast zagen er keurig netjes uit. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Wij konden de auto boven bij appartement gebouw 1 op de parkeerplaats parkeren. De weg naar boven wordt goed schoongehouden, wij hadden geen sneeuwkettingen nodig. Het enige nadeel was het klapperen van de centrale voordeur. Wij hebben genoten van een heerlijke week in Valfréjus!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2017
Valfréjus scoort een 7,9 uit 10, op basis van 102 reviews