Tijdelijk €25 aanbetaling

Résidence La Turra & Chalets

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Résidence La Turra & Chalets voor je op een rij gezet:

3.6OnvoldoendeScore uit 74 reviews

Appartement info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer appartement info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

74 Reviews over Résidence La Turra & Chalets

• 2Suzanne29-12-2021

Nooit meer

Verblijf is gedateerd. We hadden een 6 persoons appartement met 5, maar veel te klein. WiFi zeer slecht. Tv zonder internet (dus alleen met Franse zenders), onvriendelijk personeel, receptie is niet te bereiken en als ze open zijn, staat er een hele wachtrij. In het skihok is nauwelijks licht (en valt om de paar minuten uit), ski-kluizen zijn ook zeer krap, geen verwarming voor skischoenen, koud water met douchen, we kregen met 5 personen voor 4 personen beddengoed. Toen ik (na 20 minuten in de rij gestaan te hebben bij de receptie) vroeg om beddengoed, kreeg ik de volgende dag handdoeken. De volgende dag weer terug naar de receptie. Weer 20 minuten in de rij gestaan om handdoeken om te ruilen tegen beddengoed. Er was een lamp kapot in het skihok. Eerste dag gezegd, na een week was het nog niet verholpen. Skipas zit bij appartement. Wij kwamen later dan gepland, maar je krijgt dus niet het geld voor de skipas terug voor die paar dagen.

• 1Natuur
  • 3yvonne17-03-2018

Voor ons nooit weer

Pluspunt: Piste voor de deur en leuk en redelijk schoon zwembad! Minpunten: Helaas was het appartement vergane glorie! Verouderd meubilair, veel te weinig opbergruimte voor een gezin, het appartement was niet schoon, alleen maar Franse zenders en beperkte Wifi. Kortom: Prijs/kwaliteit niet goed. Valfrejus voor ons te klein, weinig eetgelegenheden, prijzen erg hoog

• 8Ligging t.o.v. pistes
  • 7Peter07-08-2016

Mooie ontspannende vakantie

Wel goed: lokatie, omgeving, weer, restaurantjes en activiteiten, prijs. Niet goed: 6 persoons appartement eigenlijk voor slechts 4 personen.

La Turra staat in een wintersportgebied. In omgeving vele goed aangegeven wandelpaden. La Turra zelf scoort een 6 op netheid. Was niet super schoon. Bedden waren ok maar niet meer dan dat. Neem je eigen kussen mee. Men was behulpzaam. Het is een accomodatie om te slapen en verder eigenlijk niet. De omgeving is leuk. Uitstapjes naar Italie (Sussa erg leuk, Turijn met de trein info bij Info in Valfrejus) Turijn is een mooie schone stad. Susa via de bergpas (tolwegen uitschakelen) erg leuk. Verder klimmen, midgetgolf, veel wandelen, bergliften 2 x per week en als het warm is een klein zwembadje bij het complex zelf. Boodschappen in het dorpje niet erg goedkoop. In Modane via 14 (!) haarspeldbochten goedkoper. Een leuk stadje is ook Bardonechia in Italie, via de bus bij het politiebureau Modane in een half uurtje 2 eu pp.

• 2Jan Willem20-12-2015

The show is over

We zijn hier een aantal keren geweest. Onlangs is echter het eigendom van Nederlandse in Franse handen gegaan. Dat is te merken in de service en gastvrijheid. Daarbij is het meubilair inmiddels wel aan verhanging toe. Heb je nog geen hernia dan krijg je hem wel. Kortom ons zien ze niet meer!

• 9Ligging t.o.v. pistes
  • 8Dré en Jacqueline17-08-2015

Gewoon goede prijs/kwaliteit verhouding.

Goed : Schoon. Bedden zijn goed. Vriendelijk behulpzaam personeel. Goed toeristen informatie in bergdorp. Prachtige ligging (midden in Franse Alpen) Voldoende voorzieningen in het bergdorp (supermarkt met alle dagelijkse spullen en niet duur ! = belangrijk voor een Nederlander) Elke dag animatie voor kinderen (verschillende keren per dag). In de buurt voldoende te doen voor 1 - 1,5 week. Uitstapjes maken Turijn met bus naar Bardonechia (Italie) en trein naar Turijn Uitgebreid klimpark en Via Veratta richting Col d' Iseran (17 km). De plaats Susa in Italie via Col Cenis erg mooi ! Leuke dagtrip bij mooi weer.

Minder Goed: 6 persoons app, is eigenlijk voor 4 personen geschikt. Telecabine gaat maar 2 x per week naar boven. Internet=WAARDELOOS !!! Echt een punt voor verbetering. Zwembad klein en dus druk De moeite waard als je een leuke aanbieding hebt kunnen bemachtigen. Wij zaten er voor € 200,- voor 7 nachten ("actie van de dag").

• 10Ligging t.o.v. pistes
  • 9dirk14-07-2015

Super

Juist terug van een weekje Valfréjus, La Turra. Ben super tevreden over de accomodatie. Het zwembad was aangenaam van temperatuur en steeds netjes. Ook de sauna was ok (wel slechts toegankelijk van 16u tot 19u). Ons appartement beantwoordde ook zeker aan de verwachtingen. We hadden wel een appartement voor 8personen gekozen (3 slaapkamers) daar we een samengesteld gezin zijn en op die manier de kinderen toch nog elk hun privacy hadden. De mensen aan de receptie waren ook super vriendelijk en spraken behoorlijk goed nederlands. De wifi was niet steeds optimaal. Maar er zijn zoveel prachtige wandelingen te doen en dingen die het bezoeken waard dat dat niet echt een gebrek was. Kortom best super tevreden !!!

• 10Ligging t.o.v. pistes
  • 3Moniqie28-12-2014

Niet aan te bevelen!

De appartementen zijn echt heel erg klein. De bedden liggen niet lekker en de slaapkamers zijn veel te krap! Het tweepersoonsbed is amper 1.40 breed en 1.90 lang en je hebt 10 cm om achter het bed langs te "lopen". Wij zaten met 4 personen in een 6-persoons appartement. Ook is het appartement verre van comfortabel. Er is een bedbank die niet comfortabel zit en een tafel met oncomfortabele houten stoelen. Verder is er geen meubilair. Ook geen stoeltjes om buiten te zitten. Wij zaten in de kelder met de parkeerplaats vlak voor je terrasdeur en met uitzicht op lelijke schuttingen van het zwembad. In de omgeving kun je wel aardig wandelen maar het is heel erg jammer dat de kabelbanen alleen op dinsdag en donderdag gaan in de zomer. Wij hadden voor ieder een pas (25 euro) genomen, dit is het geld niet waard. Het is heel onduidelijk, geen enkele uitleg krijg je hierbij waar alles is. De wifi is traag en werkt vaak zelfs helemaal niet. Het zwembad is erg klein voor zoveel gasten!

• 1Greetje00021-12-2014

Nooit meer, zonde van je geld voor skivakantie

Het appartement is te klein en uitgeleefd. Gehorig, krakende bedden met een niet complete keukeninventaris. Ze hebben volgens ons poppenservies ingekocht, waardoor je geen fatsoenlijke drinkbekers hebt. De ontvangst en de receptie is gericht op veel volume ( meest klagende) gasten en daarmee niet vriendelijk. Het zwembad is te klein, armoedig en niet de moeite waard en zeer beperkt geopend. De WiFi is zeer slechtHet is een uitgeleefd appartementencomplex, dat wordt gebruikt als melkkoe. Wij hebben veel betere accomodaties gehad in Frankrijk en gaan er daarom ook nooit meer naartoe. Het zou platgegooid moeten worden en geheel opnieuw naar de huidige maatstaven moeten worden gebouwd. Valfrejus is een armoedige plaats, als je komt aanrijden schrik je. Bovenop de berg ligt Valfrejus ( lange slingerweg). Veel politie bij aankomst, grote chaos om uberhaupt te kunnen parkeren. Skigebied Valfrejus is verwaarloosd, weinig onderhoud waardoor skipistes niet open zijn. Geen dalafdaling mogelijk.

• 2Ligging t.o.v. pistes
  • 6Irene20-08-2014

erg klein, veel te harde en te kleine bedden

Via veiling geboekt. Prijs kwaliteit goed. De veel te harde en veel te kleine bedden, tweepersoons 1.20 x 1.80, hebben onze vakantiepret flink bedorven! Rugpijn en slapeloze nachten. De bank lag iets comfortabeler, want wel normale breedte, maar nog steeds niet prettig. Bij lengte boven 1.80 m niet doen! Wij waren met 4 personen en vonden het erg klein, moet er niet aan denken met 6 personen en/of met skispullen in dit appartement te verblijven. Omgeving mooi, klimparken, skiliften en andere activiteiten in de buurt. Ook Susa en stuwmeer zijn prachtig om te bezoeken. Het dorp is klein maar gezellig. Personeel vriendelijk en de broodjesservice subliem! Het weer viel tegen, het was soms maar 10 graden overdag en dat in augustus! Het zwembad was leuk, maar gezien het weer weinig gebruik van gemaakt Al met al: prijs kwaliteit oké, maar ons zien ze hier niet meer.

• 9G van der Bok17-08-2014

Fantastische week gehad

We hebben hier met onze kinderen 12/14 een fantastische week gehad , mooie ligging van het appartementen complex ,vriendelijk ontvangen door Nederlands sprekend personeel, Leuk verwarmd zwembad met sauna , kinderen vonden de lounge room ook geweldig omdat daar wifi beschikbaar was en je kon poolen Elke morgen verse broodjes op bestelling bij de receptie was ook top Wij hadden een 5/6 persoons-- appartement wat schoon en ruim was met 2 douche gelegenheden In de omgeving is ook genoeg te doen , zijn nog een dag naar een prachtig meer geweest nabij de Italiaanse grens , schitterend !! Ook in de omgeving is er een mooi klim park , aanrader ! Al met al was een week voor ons te kort en komen graag hier nog eens terug !!!

Appartement Résidence La Turra & Chalets info

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    310 rue du Cheval Blanc, F-73500