Appartement Les Résidences de Valfrejus

1.9Onvoldoende

• 1.8Inrichting
  • 1.8Hoeveelheid ruimte
  • 8.4Ligging t.o.v. pistes

We hebben een aantal aanbieders voor Les Résidences de Valfrejus voor je op een rij gezet:

Appartement info

• Kinderopvang
Meer appartement info

25 reviews over Appartement Les Résidences de Valfrejus

• 1Pincent Vina13-02-2020

Smerig hol

Rotslecht. Kruipkotten die smerig oud en versleten zijn. Grootste lift was stuk, maar bernaard van touroperator gaf geen info of hield ons niet op de hoogte. Dit zeker niet boeken!

Gereisd met vrienden in februari 2020

• 8Alie Russchen31-08-2017

Wintersport! Top!

Alles was goed. De kamer, het eten, vriendelijk en behulpzaam personeel.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in februari 2016

• 4ilse17-02-2016

nooit meer.Vreselijk smerig appartement.

vreselijk smerig en oud alles kappot. ligging tov dorp en pitste was goed. pisters waren voor een groot gedeelte gesloten. weinig gezellig dorp

Gereisd met oudere kinderen in februari 2016

• 10Babette van der Wiel23-01-2016

Super relaxt ski-weekend samen met mijn moeder

Het appartement (voor max.4personen) was perfect voor 2 personen, gezellig, goed uitgerust (keuken met afwasmachine en magnetron), badkamer met ligbad. Ook erg schoon. Ligging echt niet meer dan 100 m. van de gondel en de piste. Vond de piste naar het dorp zowel via een groene piste (beetje vaart maken, dan nauwelijks prikken) als via redelijke zwarte piste, als via prachtige lange blauwe piste goed bereikbaar. Helaas hadden we een beetje pech met het weer (mistig), maar de pistes lagen er goed bij.

Het skigebied is klein, maar biedt wel een grote variatie aan hellingen. Vooral voor beginners of families met verschillende niveaus heel geschikt. Wat betreft prijs: drie dagen geskied voor nog geen 200 pp (met busreis, incl. skipas en appartement).

En compliment voor touroperator; we hadden geboekt voor een periode eerder, maar toen lag er nog geen sneeuw. We mochten het kosteloos verzetten!

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in januari 2016

• 7skifan05-01-2010

appartement is oké. Sauna eenvoudig

Om bij de piste uit te komen die langs de residentie gaat moet je -of een (niet gepr.) zwarte piste nemen, -of een horizontale groene piste. dwz jezelf vooruit prikken en lopen! Ik kwam voor de blauwe piste, hiervan was maar weinig beschikbaar. Er is veel wind waardoor alleen de top of ook het plateau d'arrondaz is afgesloten. Dit betekent met je ski's op je nek naar de andere kant van het dorp om met zijn allen de Charmasson te kunnen nemen! Zorg dat je voor vier uur op de lift zit om van daaruit de groene piste (zie boven) te nemen. Tegen vieren wordt er dwars door de rij een touw gespannen. Sta je erachter, dan kun je met je ski's op je nek omhoog terug naar je appartement! Na een nacht sneeuw was er geen enkele piste geprepareerd! Lawines wegschieten doen ze overdag. Dit gebied is dan dus gesloten. De "jeu" is de hele week niet open geweest. De laatste 2 dagen werkte de Ramoure niet, de laatste dag geen Charmasson.

• 1Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in december 2009

• 5Fam. Van Dijk02-03-2009

Ligging fantastisch, inrichting super slecht

Het appartement is klein, maar dat weet je van te voren. Wat je echter niet weet is dat de inrichting niet deugt: bedbodem stuk, gordijnen gescheurd, stofzuiger kapot, stapelbed hangt scheef, watertoevoer wc lekt, geen douchegordijn, vieze pannen, bij elkaar geraapt servies, houtwerk van bank en bed kapot, etc. etc.! Ligging aan de piste is uitstekend, met in ons geval ook nog eens uitzicht op de piste en tussendemiddag zon op het balkon. Dat maakt natuurlijk een hoop goed. En we waren er maar drie dagen, voor een langere periode volstrekt ongeschikt.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in februari 2009

• 6Janny de Wit22-02-2009

Klein en eenvoudig

Klein appartement met meubels van waaibomenhout. Krukje stortte in elkaar, stoelen die bijna doorkrakten. Weinig bergruimte. Een drie hoog stapelbed in een superklein kamertje. We hadden een 5-persoons appartement geboekt met zijn vieren in de hoop meer ruimte te hebben maar dit was echt niet het geval. De ligging ten opzichte van de piste was super. De bakker zat onder het complex.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in februari 2009

• 7Brenda17-02-2009

Leuk voor een weekend

Net 1 dag terug van een weekend wintersport in Valfrejus. Mijn vriend ging skien en ik snowboarden, wij hebben het erg naar ons zin gehad, super mooi weer en de pistes lagen er erg goed bij. Het dorp is inderdaad klein en de appartementen zijn ook zeer klein. De pistes zijn goed te doen, maar als je nog niet zo goed kan snowboarden zijn de blauwe pistes niet altijd even makkelijk, er zijn erg veel paden en moet je de gang er in kunnen houden, als je valt is het gedane zaak en moet je een stuk lopen. Maar voor een weekend vind ik het een leuk niet al te dure plaats om heen te gaan. Wij zijn niet van het apre-skien dus vonden het niet erg dat dat niet zo aanwezig was. Maar mocht je langer willen gaan dan zou ik naar een groter skigebied gaan.

Gereisd met partner in februari 2009

• 8Ilse07-02-2009

Gezellige plaats

De appartementen zijn vrij eenvoudig, maar dat is ook logisch voor deze prijs. Het is een ontzettend gezellig plaatsje, paar restaurants om uiteten te gaan..

Gereisd met vrienden in januari 2009

Appartement Les Résidences de Valfrejus info