Chalet Les Chalets du Thabor

7.1Goed

• 6.2Inrichting
  • 4.6Hoeveelheid ruimte
  • 9Ligging t.o.v. pistes

We hebben een aantal aanbieders voor Les Chalets du Thabor voor je op een rij gezet:

Chalet info

• Sauna
Meer chalet info

67 reviews over Chalet Les Chalets du Thabor

• 2019
    7Mevr. Stolk13-02-2019

Heerlijke vakantie gehad!

Het appartement is klein. Met 2 personen in een 4persoons twee kamerappartement is prima. Voor 4 personen zou het erg krap zijn. Prima prijs kwaliteit verhouding. Vanuit de ruimte met de skilockers stap je zo de piste op! Leuk dat je met je skipas ook naar oa La Norma kan met de skibus

Gereisd met partner in januari 2019

• 2018
    4Mieke30-03-2018

Alleen voor de wat minder kritische vakantieganger

Pluspunten: dicht bij de piste, overzichtelijk skigebied, rustig Minpunten: afgeschreven appartement, ziet er uitgeleefd uit. Inventaris is minimaal, dekens ipv dekbedden, standaard lakenpakket is een lachertje (letterlijk) - zelf beddengoed meenemen of hier huren a 8 euro pp. We hebben een beetje gekampeerd in het appartement en omdat we behoorlijke goed gevoel voor humor hebben er vreselijk om gelachen. Maar was wel de eerste en laatste keer dat we hier boeken.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in maart 2018

• 6Deborah Dielemans04-03-2018

Leuke vakantie gehad!

Eenvoudige appartementen maar als je eenmaal gewend bent best gezellig. Geen waterkoker ( een pannetje voldoet ook;), weinig keukengerei, neem zelf een pan mee, dekens ipv dekbedden. De matrassen lagen heel hard, maar daar hadden wij dekens op gelegd. Het skigebied erg leuk maar wel voor beginners. Wij waren met onze kinderen die al aardig kunnen skieen. Volgend jaar zoeken wij een groter skigebied op. Wat ideaal was dat je zo naar je appartement kon skieen. In het dorp kon je val alles krijgen. Tip neem zoveel mogelijk zelf mee want ze kennen hun prijzen. Wij hadden onze hond mee die heeft ook een erg leuke vakantie gehad! Leuke wandelmogelijkheden!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2018

• Oude reviews

9Fleur26-02-2017

goede prijs / kwaliteit

Uitstekende ligging. Klein, maar gezellig appartement. Leuk wintersportgebied, gezellig dorpje. Wij komen volgend jaar weer terug in Valfrejus.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2017

• 7Roks25-02-2017

Leuk en overzichtelijk

LeThabor, heel basic en eenvoudig app. Erg klein, echt maximaal voor 2 personen (4-pers app volgens omschrijving). Schoonmaak was voor Franse begrippen aardig. Leuk overzichtelijk ski gebied

Gereisd met partner in februari 2017

• 9Fam. Jouwsma31-03-2016

Heerlijke skivakantie, appartement aan de piste!

Appartement ligt op 100 meter van het centrum en direct aan de piste. Is netjes en verzorgd en wat ons betreft een aanrader. Je skiet zo vanaf het appartement naar de lift (50 meter) en aan het einde van de dag of tussen de middag kan je skiënd weer naar het appartement, echt ideaal. Staf is behulpzaam. Het inchecken kan wel lang duren als je op een druk moment aankomt. Verder geen negatieve dingen te melden. Misschien dat het wifi bereik slecht is maar daarvoor ga je ook niet op wintersport natuurlijk. Wij hebben wel geluk gehad met de kamer. Wij hadden een appartement met drie slaapkamers met zijn vijven. Daardoor hoefden wij de bedbank in de woonkamer niet te gebruiken.

• 7Fam. van Rooijen07-03-2016

Helemaal prima!

Voordat wij vertrokken schrok ik wel een beetje van enkele reacties en vroeg me af wat we moesten verwachten, maar alles viel ontzettend mee! Vriendelijk ontvangst.Wel moet je even geduld hebben bij het inchecken, ze nemen de tijd! Appartement helemaal prima! Wij zaten met 5 (nagenoeg allen vorwassenen) personen in een 6-persoons appartement en dat ging prima. Misschien niet al te groot maar het was écht niet te klein. Eenvoudig, maar alles wat je nodig had was aanwezig. Als er iets kapot was werd dat na melding bij de receptie snel gemaakt. Goede, vriendelijke service! Het énige minpuntje was de harde bedden. De ligging direct aan de is helemaal geweldig. Wij hadden uitzicht op de piste waar altijd wel iets te zien was. Ook als de liften dicht waren en de piste in een glijbaan voor de kinderen veranderde. 's Morgens sta je direct op de piste en aan het eind van de dag ski je tot aan de deur van de skiberging waarna je binnendoor (evt. met de lift) naar je appartement kon lopen. Wij hebben genoten en als je luxe wilt moet je in een 5-sterren resort gaan zitten (en dus meer betalen) óf thuis blijven!

• 8Yfke20-02-2016

Basic, vriendelijk personeel, super locatie

Eigenlijk zouden wij met Kerst naar La Turra zijn gegaan, maar gezien toen geen sneeuw, omgeboekt naar februari waar op dat moment Du Thabor nog mogelijk/betaalbaar was. Wij zijn heel tevreden terug gekeerd! Vriendelijke ontvangst, complete uitleg aan alle klanten (wel is er dus wat geduld nodig bij het inchecken). Wij waren met 2 kinderen (7 en 9) en 2 volwassenen in een 4 persoons appartement. De kleinste dus. Sorry, maar ook dit viel ons mee. Alles was er gewoon en wat ben je er nu? Zelfs in gekookt. Ik heb ook in huizen van 5000 Euro per week gezeten, natuurlijk is dit een verschil..maar prijs kwaliteit in du Thabor is wat mij betreft meer dan goed. Prachtig vrij uitzicht over groen/witte bomen! Het was schoon. Nadeel: geen verwarmde skibox in de kelder. Je skiet wel zo de deur uit naar de gondel (op 50 mtr. afstand)!! Vanaf 17 uur werd dit deel piste ook slee piste!! Heerlijke pizza afhaal. Wij hebben voor skischool ESI gekozen, iets duurder, zaten wel maar 6 kinderen in deze beginnersklas.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2016

• 4Jeanet06-02-2016

Nooit meer !

Het enigste fijne was dat je van je appartement zo piste op kon skiën en als dal afdaling op was kon je zo naar je huisje skiën . Appartement is echt niets ik ben heus niet zo'n muts maar , bedden waar je de veren door heen voel. Vieze oude dekens , na een sportieve dag is een goede nachtrust een must ! Nu ben je na een week skiën versleten want je slaapt niet . Wij zaten met zijn vieren in 8 persoons appartement dat was net genoeg , zo konden we gelukkig ook de dekens die we niet nodig hadden boven op matras leggen zodat je nog beetje zacht kon liggen . 25 jaar geleden zijn wij voor het eerst in valfresjus geweest , omdat we nu met iemand waren die beginners was zijn we terug gekomen , maar het is heel erg tegen gevallen. De appartementen zijn denk ik 25 jaar geleden neer gezet en er is nooit meer iets vernieuwd , dan een nieuwe koelkast en magnetron . Nee ik zou dit bij niemand aanbevelen. En ik ga voor volgend jaar echt op zoek naar iets met een goed bed . Want een goedenacht rust is zoveel waard !

• 8Ligging t.o.v. pistes

• 8Mark23-02-2012

Rustig gelegen

De appartementen liggen op geringe afstand van het centrum en direct aan de piste. We hadden een vierpersoons appartement en we waren met ons drieën. Dat ging net, maar voor vier personen was het appartement eigenlijk te klein. Efficiënte ontvangst.

Gereisd met vrienden in januari 2012

Chalet Les Chalets du Thabor info

• Aantal personen5 tot 6

• ZwembadBinnenzwembad

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV, Wasmachine

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinOpslag voor ski benodigdheden, Terras