Appartement Le Cheval Blanc/Le Grand Argentier

Meer appartement info
Tonen op kaart

20 reviews over Appartement Le Cheval Blanc/Le Grand Argentier

• 8Loes03-02-2012

prima appartement in deze prijsklasse

Het appartement is eenvoudig en degelijk ingericht. Zoals alle franse appartementen niet erg ruim, maar met 8 personen in een 10 persoonshuisje is prima te doen. Met alleen volwassenen zou het wel wat krap kunnen worden. Voordat je de sleutel en de gereserveerde ski's in je handen houdt wordt je geduld op de proef gesteld, maar ook dat is niet anders dan onze ervaringen in andere gebieden in frankrijk.

Op honderd meter van de stoeltjeslift, die helaas in de loop van de week wel de bijnaam "de langzame lift" kreeg.

Gereisd met jonge kinderen in december 2011

• 7Anoniem16-02-2008

Prijs kwaliteit verhouding prima(Le Grand Argentier), voor weinig geld een leuke vakantie gehad. Gebied is niet groot,heb je na een week zeker wel gezien,maar genoeg uitdaging voor beginners en gevorderden skiers en snowboarders. Goed bevallen zeker aan te raden.

Gereisd met vrienden in februari 2008

• 7danielle Bloemen11-02-2008

Net terug van de wintersport.prima vakantie gehad.app.(cheval blanc) zijn niet groot, maar goed te doen.We waren met 6en oa 4 kleine kinderen.Was schoon en alles wat je nodig had was er.Helaas jongeren in het complex gehad die veel herrie en vernielingen maakten(maar deze organisatie mag volgend jaar niet meer boeken heb ik gehoord)Skigebied is erg leuk met kinderen, erg overzichtelijk,en leuke pistes.Voor toerders is het gebied denk ik te klein.Prijzen vallen allemaal goed te doen in valfrejus,bv.koffie(groot)2,40 pizza's vanaf 6 euro,1/2 ltr bier 5 euro.ook supermarkt is niet te duur.Kortom hele leuke vakantie gehad zeker gezien prijs /kwaliteit.zeker voor herhaling vatbaar.boek het niet als je een 5 sterren wilt hebben ga dan naar een duurder oord.Skiscool ESF aan te raden.erg lief met de kinderen.heb je vragen mail me gerust.

Gereisd met familie in februari 2008

• 7danielle bloemen11-02-2008

net terug van een heerlijke vakantie.we zaten in cheval blanc.Prima app. Zeker voor de prijs die we in het hoogseizoen betaalde.Was netjes, met alles wat je nodig had.Vond het met 4 kindertjes wel wat ver lopen niet door de afstand, maar al dat gesjouw met de ski's van al die kinderen.Supermarkt is niet veel duurder dan gewone supermarkten.Skiles bij ESF is zeer goed bevallen.goed matriaal verhuur bij sport 2000.Alleen jammer dat er veel luidruchtige jongeren in het complex zaten die vernielingen aanrichten en erg veel herrie maakten in het complex.(voornamelijk s'nachts)maar dat is elke week weer anders.App. is ons zeker niet tegengevallen.En het skigebied is met kinderen geweldig.Je ziet ze regelmatig met de klas langs komen.De prijzen in valfrejus zijn ook niet zo hoog.ook boven op de piste goed te doen.bv frites met 2 wordsten 7 euro, spagetti 7 euro.koffie (groot)2,40 ,ghele grote kop w choco met heeeeel veel slagr. 4,50.kortom een prima vakantie gehad, voor herhaling vatbaar

Gereisd met familie in februari 2008

• 5Rob Boer18-01-2008

Is redelijke accomodatie, maar vrij ver van de piste's. Net voor kerst zijn er vrij weinig piste's open, en ook de stoeltjeslift gaat niet. Verder is Valfrejus een prefect skigebied, niet mte groot, maar wel afwisselend.

• 4Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in december 2007

• 1Cindy14-01-2008

Geen toezicht. Veel lawaai 's nachts. Verkeert in slechte staat (gaten in muren en deuren, kapotte stoelen, banken etc.)

NIET BOEKEN

• 6Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in januari 2008

• 7elmoni29-12-2007

we zaten met kerst 2007 in le grand argentier. erg klein appartement. met 2 volw en 3 kids in een 6 pers appart. maar alles wat je nodig hebt was er.Je hoefde er ook alleen maar te eten en te slapen. Skigebied redelijk.vaak deden de liften het niet. piste werd slecht onderhouden.veel ijs en gaten. wel een mooie lange afdaling naar het dorp. blauwe pistes leken soms wel rood/zwart. steile afdalingen met bobbels.dorpje knus en gemoedelijk.kortom,prijs/kwaliteit goed.

Gereisd met familie in december 2007

• 3J.J. Nijemeisland30-03-2007

Le Grand Argentier is beroerd... Een 6-persoons appartement gehuurd voor een "leuk" skiweekend... Een 6-persoons appartement is voor 3 man eigenlijk al te klein. Te slecht voor woorden. Service bovendien ook nog centraal geregeld en dat is onduidelijk en steeds weer opnieuw op en neer lopen. Afrader!

• 6Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in februari 2007

• 6diana25-03-2007

geboekt via Touroperator perfect alleen aankomst en vertrek was wat minder, we zaten in CB dus helemaal aan het begin van het dorp en je kon je spullen in een depo in een kroeg bijna aan het andere eind van het dorp opslaan. Het skiegebied is wel verouderd, op sommige stoeltjes heb je geen voetsteunen, gondel gaan de deuren niet helemaal dicht, is niet inderlijk, door veel lawine gevaar helemaal boven konden we vaak niet helemaal naar boven. de 12 km afdaling is perfect helemaal nadat wij zoveel verse sneeuw hadden.

Gereisd met familie in februari 2007

• 7Michiel & Miriam16-03-2007

Prima appartement, klein voor 6 personen, maar voor 2 personen was het perfect. Het was eenvoudig, maar schoon. Goed uitgeruste keuken, ietwat korte bedden, maar een nette douche en apart toilet. Ligging was perfect, dichtbij piste en midden in het dorpje. Skigebied is perfect voor beginnende skiërs, wel klein voor de gevorderden! Dorpje is klein, weinig après-ski, maar genoeg voor een weekje!

Gereisd in maart 2007

1 tip over Appartement Le Cheval Blanc/Le Grand Argentier

• Ray, 21-11-2015

Neem de Eskimo-pas.

dan mag je ook skien in la norma....aussois...val cenis

0 vragen over Appartement Le Cheval Blanc/Le Grand Argentier

Appartement info

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
    • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
    • KeukenKeuken
    • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV

• ReceptieAanwezig
    • Op het terreinOpslag voor ski benodigdheden
    • Overige servicesHanddoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats