Chalet La Vigie

9,4

• Ligging t.o.v. pistes8,6

4 tips over Chalet La Vigie

Fam. Van Driel, 20-1-2014
Indien nodig lockers huren voor skimateriaal zodat je er niet elke dag mee hoeft te slepen (10 euro per week).
familie blankenburgh, 5-4-2013
Wanner u de reis op een dag vanuit Nederland te lang vind, kunt u in Dijon een prima hotel vinden, voor een redelijke prijs, Hotel Des Ducs
Betty Keizers, 22-3-2013

Het chalet is echt het boeken waard. Je moet het zelf zien, om dit te geloven, qua rust en ook de omgeving.

De volgende restaurants hebben we super heerlijk gegeten: Le Petit Charmaix, een zeer goed klein frans restaurant en restaurant Picollino, waar je heerlijk Italiaans kunt eten en heerlijke pizza's kunt afhalen. Beiden zitten dagelijks hartstikke vol en reserveren is noodzakelijk.

We hebben een aantal aanbieders voor La Vigie voor je op een rij gezet:

Renevdm, 31-1-2013
Dagje Skien in Val Thorens is een zeer leuke optie, 20 minuten rijden naar de gondel in Orelle en je staat in één van de grootste skigebieden van Europa.

We hebben een aantal aanbieders voor La Vigie voor je op een rij gezet: