Chalet La Vigie

17 reviews over Chalet La Vigie in het Nederlands

La Vigie: een heerlijk chalet

Tina van den Briel, 3-2-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

Dit chalet is ruim, comfortabel, gezellig ingericht en voorzien van alle gemakken (incl. vloerverwarming en een fijne houtkachel). Het ligt aan de rand van het dorp en ligt dus rustig, met veel privacy en een fantastisch uitzicht (bij helder weer). Het is ideaal voor 3 stellen met een paar kinderen.

Ik zit te zeuren met mijn 9...

Maaike, 30-9-2014
  • Ligging t.o.v. pistes9

Zeer ruim, en zeer luxueus. Van schoenendroger tot kruiden tot fohn. Je kunt je koffer kwijt raken en nog zal je amper iets missen. Zeer mooie keuken, van alle gemakken voorzien. Ruime kamers, goede douches en zeer mooi uitzicht. Loopafstand naar het dorp en de skiliften. Sleetje rijden op de weg kan ook makkelijk. Het is rustig daar.

Ja en dan kom ik met mijn 9 voor de inrichting. We waren het jaar ervoor bij de buren...ik houd niet van leren banken, dus kon minder mijn draai vinden dan het jaar ervoor. Vigie had absoluut minder ikea gehalte maar een goede ikea inrichting kan toch erg mooi zijn. Wel weer een lekkere hangslaapbank bij de tv hoek, kortom ik zit wat te zeuren. Bedden prima, goede dekens, balkon verwarming. Kortom prima prima

Prima chalet , goed gelegen aan rand van het dorp.

Fam. Van Driel, 20-1-2014
  • Ligging t.o.v. pistes8

Ruim chalet, gezellig ingericht, keuken goed uitgerust. Heerlijk ruime warme (!) garage waar je je skispullen goed kwijt kunt. De skicondities waren helaas wat minder, waardoor we eerst naar de cabinelift in het centrum moesten lopen (ca 10 minuten) ,maar over een vrijwel vlakke weg is dit prima te doen. (Bij voldoende sneeuw ben je veel sneller op de piste).

Uitstekende service door Karin Theolier.

Chalet la Vigie zomer 2013

Joost en Anita, 20-8-2013
  • Ligging t.o.v. pistes9

Zeer mooie zomervakantie gehad in dit erg mooie en ruime chalet. Mede dankzij het erg mooie weer, erg genoten van Valfrejus en omgeving. In de zomer is er genoeg te doen, alle restaurantjes en winkels zijn geopend, de liften draaien twee dagen in de week, elke dag worden er activiteiten voor kinderen georganisseerd en een dagje naar Italie via de bergpas en/of tunnel is zeker een aanrader.

Chalet is erg mooi, ruim en luxe opgezet. Ruime nette slaapkamers (4), badkamers, keuken en zitgedeelte. Mooie ligging aan de rand van het dorp met een fantastisch uitzicht op het dal. Het chalet heeft als laatste chalet in het dorp zonneschijn. Leuke tuin en maximaal 10 minuten lopen naar het centrum.

Erg vriendelijke ontvangst en bereikbaarheid van Karin bij eventuele vragen.

Absoluut een aanrader ook in de zomer.

een zeer comfortafel uitzichtpost (La Vigie)

familie blankenburgh, 5-4-2013
  • Ligging t.o.v. pistes7

Ondanks het volgens lokale mensen niet heel goed weer, heben wij m et kinderen en kleinkinderen erg genoten. De kinderen van 3 tot en met 9 jaar hebben de hele week les gehad en daarna veel geskied, evenals hun ouders.

Wij hebben ( de grootouders) ondertussen het grootste deel in het chalet doorgebracht, lezend en kokkerellend.

De faciliteiten waren daartoe meer dan nodig aanwezig. We waren heel prettig verrast door het chalet, haar inrichting en vormgeving en de royale manier waarop alles was ingevuld.

Ook Karin, de lokale nederlands sprekende zakenbehartigster heeft voor zover nodig heel attent assistentie verleend. Kortom alles “top”.

Fantastisch chalet met mooi uitzicht

Betty Keizers, 22-3-2013
  • Ligging t.o.v. pistes9

Het chalet is een super de luxe chalet, met alle luxe voorzieningen.

Het uitzicht is formidabel, je kijkt vanuit het chalet op het dorpje Modane.

Het chalet ligt bij andere Nederlandse chalets die ook van alle luxe zijn voorzien.

Fantastisch chalet met een geweldig uitzicht!

Renevdm, 31-1-2013
  • Ligging t.o.v. pistes10

Bij binnenkomst in het huis, kun je direct genieten van het fantastische uitzicht over de vallei. Alle slaapkamers een eigen badkamer, super bedden en erg fijne kussens. Een keuken waar je van weg kunt dromen, met alle toebehoren tot aan broodrooster, mixer en sinaasappel pers. zelfs de kruiden waren aanwezig.

De skilocker is meer dan groot genoeg (incl schoenverwarming), daar kun je allemaal tegelijk de schoenen aantrekken. Daarna is het 100 meter lopen naar de piste. Na een dagje op de pistes heerlijk de open haard aan en voor de liefhebber Nederlandse TV. Wij hebben veelvuldig gebruik gemaakt van het gratis WIFI om even het weer te checken.

Al met al, een chalet om zeker terug te komen en eigenlijk niet meer weg te gaan. Wat een geweldig huis!

Karin wederom hartelijk dank voor de service en gastvrijheid!

• Ligging t.o.v. pistes9

Een heerlijk huis wat van alle gemakken is voorzien. De keuken is voorzien van alle benodigde apparatuur en het is daarom heerlijk om voor grote groepen te koken.

Een knusse woonkamer met een open haard. Het enige minpuntje wat we kunnen bedenken is het niet zo grote skigebied, maar Val Thorens is op 20 min afstand goed bereikbaar.

Ruimte, gezellig, luxe en comfort

Mirjam Horemns, 28-2-2012
  • Ligging t.o.v. pistes7

Een heerlijk ruim, luxe en degelijk gebouwd chalet met een gezellige inrichting en een prachtig uitzicht. Iedere slaapkamer een eigen badkamer, fantastische bedden. De skiruimte is ingericht met oa een droogmachine voor de skischoenen zodat we iedere ochtend in droge schoenen konden stappen. Iedere avond de houtkachel aan, zo gezellig! De gastvrouw ter plaatse was goed bereikbaar en zeer vriendelijk. De keuken is super uitgerust, keukenlinnen, vaatwasblokjes, vuilniszakken, kruiden, mixer etc etc. Allemaal dingen die ik normaal zelf meeneem die waren er. Ook is er een washok met wasmachine en droger. Bij thuiskomst nauwelijks was:)

We hebben genoten!

Geweldige chalet, een prachtig mooi uitzicht

H van Noordenburg, 1-8-2011

Ons verblijf in La Vigie was geweldig. Het ontvangst was hartelijk! Elke ochtend ontbijt op het balkon met een fenomenaal uitzicht op de bergen. Een ruim en comfortabel huis van alle gemakken voorzien. Elke slaapkamer zijn eigen douche. De keuken zeer uitgebreid en de woonkamer uitgerust met een geweldige bank en stoelen om bij te komen van de mooie wandelingen, die wij gemaakt hebben.

Kortom wij hebben genoten en komen zeker nog eens terug!

We hebben een aantal aanbieders voor La Vigie voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet La Vigie in Valfréjus, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet La Vigie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Chalet La Vigie scoort een 9.32 uit 10 op basis van 20 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: