Chalet

Lekkere plek

Hans-Peter
12-2-2013
  • Ligging t.o.v. pistes8

Een heerlijke plek om te vertoeven tijdens een wintersport vakantie, mooi uitzicht en zeer nabij ski piste van goede kwaliteit (met voldoende sneeuw ski je naar het chalet of over de weg naar het dorp). Vanaf de snelweg goed bereikbaar, je bent er zo.

Gereisd met vrienden in januari 2013

Fantastisch fijne plek

Roos
12-2-2013
  • Ligging t.o.v. pistes8

Vorige week in dit chalet gezeten met 8 volwassenen en erg genoten. Ruime plek, complete inrichting en keuken, eettafel waar we gezellig met z'n allen aan konden zitten/eten, relaxte zithoek met houtkachel, vanaf de pistes naar het huis skien/boarden, dagelijks vers brood op loopafstand, et cetera. Helemaal top!

Gereisd met vrienden in februari 2013

zeker de moeite waard

Carla
24-2-2009
  • Ligging t.o.v. pistes9

een fantastisch chalet met werkelijk alles er op en eraan, mede door het super mooie weer hebben wij met 2 families er een heerlijke week gehad. Een klein paadje omhoog en je bent op de piste, naar het dorp is het een redelijke stuk naar beneden lopen met de auto kan ook, maar erg druk met auto's in het dorp, advies: neem zelf veel boodschappen mee. Brood in het hotel vlak bij te bestellen.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2009

2006
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij zijn in de eerste week van april met in totaal 6 vrienden nog een weekje in Pomme de Pin geweest. Het overtof onze verwachtingen. Het chalet geeft je gelijk het gevoel op vakantie te zijn. Echt alles is aanwezig, de sfeer is geweldig, de service perfect en de ligging kan bijna niet beter. Het verblijf in het chalet heeft absoluut bijgedragen aan een fantastische vakantie.

Gereisd anders in mei 2006
  • Ligging t.o.v. pistes9

In februari 2006 een week met de familie (9 volw + 1 kind) in dit Chalet geweest. Alles echt perfect, heel gezellig chalet, van alle gemakken voorzien, uitzicht fantastisch, eigen parkeerplaatsen, skiën tot aan de deur en toch lekker rustig (aan einde van doodlopende weg) gelegen. We hebben een super vakantie gehad. Meer info ook op www.valfrejus.nl.

Gereisd anders in februari 2006
2005
  • Ligging t.o.v. pistes8

3 jaar geleden dit chalet gehuurd met een groep vrienden. Vooral door dit chalet en de gastvrijheid van de eigenaresse werd het een prachtige vakantie.

De ligging is prachtig en het chalet is van alle gemakken voorzien. Ons pad voor het chalet werd zelfs door meneer Jansen (die ook een beetje kan fietsen) schoongemaakt.

Gereisd anders in september 2005

Chalet info

• Aantal personen8 tot 12

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet La Pomme de Pin in Valfréjus, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet La Pomme de Pin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.