Tijdelijk €25 aanbetaling

De la Ramoure

We hebben de beste aanbieders voor Chalet De la Ramoure voor je op een rij gezet:

7.3GoedScore uit 10 reviews

Chalet info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer chalet info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

10 Reviews over De la Ramoure

• 8Fleur05-03-2018

Aanrader.

Eerst liepen we steeds met onze skispullen naar de centrale lift in het dorp, maar later kwamen we erachter dat we vanaf het appartement eerst de stoeltjeslift konden nemen en dan via de route escargots naar de centrale lift konden skiën.

Het fijne aan appartement de la ramoure vonden we dat het allemaal wat kleinschalige appartementen complexen waren.

Wij zijn eerder in valfrejus geweest (in appartementen du Thabor). Wat betreft inrichting appartement vonden we dit vergelijkbaar. We vonden de La Ramoure een goed alternatief.

Al met al erg tevreden en overwegen volgens jaar hier weer heen te gaan.

• 6Henk17-02-2018

Ruime woonruimte, zeer kleine slaapkamers & bedden

6-persoons appartement op 2e verdieping met drie personen. Ruime woonkamer, kleine slaapkamers, dito bedden. Slaapbank in de woonkamer. Geen kledingkasten in het appartement. Daardoor een bed gebruikt voor onze kleding. Badkamer en toilet voldoende en netjes. Geldt ook voor keukenblok met vaatwasmachine.Skilocker op begane grond. Direct aan korte piste Charmasson.

• 5PENINGAULT03-04-2012

sous la moyenne habituelle

Appartement fourni : RDChaussée avec vue sur garages, pas de volets !! Agitation nocturne et entrée sécurisée hors service, porte battante mal reglée, VMC bruyante => bruit excessif la nuit Aménagement mal pensé pour le ski (dépose des vetements). Appartement bien situé pour l'accès au telesiege et retour à la résidence (sauf skieur débutant par ex enfant debutant) mais assez loin pour la telecabine.

• 5Ligging t.o.v. pistes
  • 8Sanela02-02-2012

Tres bien

Les chalets de la Ramoure sont bien situes (malgre une legere cote a monter !!) et bien amenages : il manque peut-etre un micro-ondes. Par contre, l'ESF ne precise pas qu'il faut amener les enfants a 2200m pour les cours !! Et donc devoir prendre un forfait, meme pour les non-skieurs...

• 8Ligging t.o.v. pistes
  • 6Anoniem20-03-2010

Mooi gebied, appartement matig

De beginnende skieer zoals ik, kan in Valfrejus een fantastische vakantie doorbrengen. Echter, het appartement vond ik vreselijk. Armoedig, klein, minimaal uitgerust en heel onhandig ingedeeld. Het ligt wel vlak aan een piste, maar daar kan een beginnner niet naar boven, dus voor beginners een aardige wandeling naar de lift dat op zich niet zo erg is, maar wel als je een andere verwachting hebt. Ik zou misschien wel nog een keer voor Valfrejus kiezen, maar nooit meer voor dit appartement.

• 6Ligging t.o.v. pistes
  • 10Skifan17-01-2010

Schöner Skiurlaub in Valfrejus

Das La Ramoure liegt ideal direkt an der Piste, 50 Meter zum Sessellift, zur Kabinenbahn und zu Einkaufsmöglichkeiten ca. 200 Meter. Einchecken konnten wir im angegliederten Hotel La Turra ( 50 Meter entfernt - auf der anderen Seite der Piste, etwas oberhalb) Die Ausstattung der Unterkunft ist gut. Das Preis-Leistungsverhältnis ist unschlagbar. Die Preise vort Ort für die Verpflegung sind nicht sehr viel teurer als in Deutschland. Auf den Hütten haben wir zum Beispiel für eine Tasse heiße Schokolade mit irre viel Sahne 3,5 Euro, für ein Wasser (1/2 Liter) 1,8 Euro bezahlt. Die Reiseleiterinnen vor Ort sind super freundlich, helfen einem gern weiter. Die Sauna im La Turra ist für max. 5 Personen, ohne Ruheraum. Das beheizte Außenbecken haben wir nicht genutzt, war uns zu kalt, vielleicht ja, wenn man in der Sauna war. Ansonsten hat es uns in Valfrejus sehr gut gefallen.

• 10Ligging t.o.v. pistes
  • 7susanne05-01-2009

Prima plek maar wel voor de beginnen skier

gebied is niet heel gevarieerd. Je kunt wel een fantastisch lange afdaling maken vanaf de hoogste berg. verder is het gebied niet bijster uitdagend voor de meer geoefende skier.

Verder is de prijs kwaliteit prima.

• 8P mulder30-12-2008

Heerlijk plek

De accomodatie en ligging waren prima. De ontvangst is helaas minder. Maar we zijn het een beetje van de Franse gewend. We kregen een folder met informatie, helaas in het Frans. Ze vonden het ook niet nodig toelichting te geven. Jammer, maar ondanks dat heerlijk gehad.

• 8Ligging t.o.v. pistes
  • 8Van de Kolk24-04-2008

Direkt aan de piste, je kunt de skies direkt onder doen als je uit het appartement komt. Vijftig meter naar beneden en je stapt in de stoeltjes lift. Sinds kort kun je met een overstap ook helemaal naar plateau d'arrondaz en punta bagna(magnifique) Tevens zijn er verscheidene sneeuwkanonnen geplaatst zodat het nu altijd mogelijk is naar het dorp te skieën. Typisch savoyaarde inrichting, gezellig dus!

• 10Ligging t.o.v. pistes
  • 7Pausacker26-03-2008

Waren über Ostern in Valfrejus , die Appartments sind zweck mässig eingerichtet , leider hat man nur ganz wenig Stauraum um seine Sachen unterzubringen , keine Skischuhheizung vorhanden was doch sehr schade ist obwohl ein Skiabstellraum für jedes App. vorhanden ist , das Skigebiet ist sehr übersichtlich für Anfänger gut doch für Fortgeschrittene ist es ein wenig zu klein , negativ aufgefallen sind die Skischulen die einfach ausserhalb der Franz.Ferien zuwenig Skikurse anbitten , weiter hin sind die Preise auf den Hütten total übertrieben 3,2€ für ne Dose Cola finde ich ein wenig happig , im Supermarkt kann man sich gut zu normalen Preisen versorgen , im ganzen ein gelungener Urlaub würde vielleicht nochmal hin fahren.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Contactloos incheckenBeschikbaar