Hotel Première Classe Valence Sud

Hotel Première Classe Valence Sud
6,1

We hebben een aantal aanbieders voor Première Classe Valence Sud voor je op een rij gezet:

7 reviews over Hotel Première Classe Valence Sud in het Nederlands

Nooit meer voor ons

Patrick,
3-5-2018

Wij hebben in dit hotel overnacht op doorreis naar spanje.

Kamers zijn klein maar voldoen voor 1 nacht, wij hebben ter plaatse ontbijt geboekt, hier ging het mis de man van receptie gaf aan dat alles op kamer nummer werd geboekt en een bewijsje hiervan “echt” niet nodig was. Ik wilde dat toch dus na veel protest kreeg ik het bewijs.

Dag erna was nergens meer onze betaling te vinden op kamer nummer en of we even contant wilde afrekenen .

Jammer voor hun had ikdus wel iets en kreeg ik heel alleen paar boze blikken.

Voor ons nooit meer dit hotel!

Zeer beperkte ruimte in de kamer die het meest lijkt op een scheepshut.

Slechts één stopcontact.

Ontbijt compleet maar beperkt en in een ongezellige ruimte.

Rustige locatie met goede parkeergelegenheid.

Op redelijke afstand van de Route Du Soleil.

Ideaal overnachtingshotel!

Amber
4-4-2014

Een ideaal overnachtingshotel! Het is goedkoop, de kamers zijn voorzien van airco, badkamer, mooie tv en alles is schoon. Er is gratis wifi hier en mocht je willen ontbijten kun je er goed ontbijten.

De ligging is dichtbij de snelweg, maar je ligt ook nog dichtbij Valence waar wij 's avonds iets gegeten hebben, ook een KFC gelijk in de buurt.

Verder een afgesloten parkeerplaats aanwezig.

Als overnachtingshotel ideaal!

Veel moet je niet hebben om te overnachten. Een bed en een douche waar je je even kan opfrissen. Stoppen volgende keer weer hier onderweg naar Spanje.

Goed hotel voor doorreis

Michel
2-8-2009

Prima hotel voor een nacht op het industrieterrein bij afslag Valence-Sud. Geen overlast van de snelweg. Parkeerterrein wordt om 22.00 uur afgesloten dus de vakantieauto staat veilig. Simpele driepersoonskamers, maar schoon en netjes. Prima hotel voor een stop op doorreis naar Zuid-Frankrijk of Spanje.

2008

Wij zijn hier al een paar keer geweest maar voor een hotel waar het enkel voor het slapen is als doorreis voor de vakantie vinden wij het goed.

Sávonds rond 9 uur gaan de hekken dicht staat de auto dus ook veilig.

Ja het is simpel maar wat wil je nog meer voor dat geld.

2007

prima voor deze prijs

Marc
4-7-2007

prima voor deze prijs. als doorgangshotel ideaal.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Première Classe Valence Sud in Valence, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Première Classe Valence Sud zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.