Hotel Novotel Valence Sud

FrankrijkRhône - AlpsValence

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Novotel Valence Sud voor je op een rij gezet:

6.9VoldoendeScore uit 12 reviews
+36/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.9VoldoendeScore uit 12 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

12 Reviews over Novotel Valence Sud

• 2Jack22-08-2016

Novotel onwaardig!

Eerder een 2 sterren motel. Goor zwembad, onvriendelijk personeel of gewoon frans personeel. Haren op bed, haren in de badkamer, schimmel en afgeleefde kamers. Verder zijn de prijzen voor een 2 sterren hotel, wat meer is het echt niet waard, veel te hoog. 7,50€ voor een glaasje wijn en 4,50€ voor wel een heel klein pilsje. Misschien goed in vergelijking met ibis budget hotels. Maar in vergelijking met andere novotels is dit echt slecht.

• 9Ada05-10-2015

onderweg naar Spanje...

Wat een mooi hotel, vlak bij de snelweg en toch een plek waar je je er echt uit voelt (niet zo'n parkeerplaatshotel tegen de snelweg aan). Even relaxen na een dag rijden. Dat lukt daar best... Er is een zwembad, maar dat heb ik niet gezien. Terras is geweldig mooi, met een waterval er achter, 's avonds mooi uitgelicht. Prima kamer.

• 8SD11-08-2015

Goed overnachtingshotel

goed hotel ter overnachting onderweg. Makkelijk te bereiken vanaf de snelweg. Kamers netjes en schoon. Bedden prima. Kamer voor 4 mensen niet heel groot, maar prima te doen. Met de kinderen ook nog genoten van het zwembad. Was groot genoeg en netjes. Wij hebben geen gebruik gemaakt van eten of drinken in het hotel.

• 10Janneke visser22-07-2013

Mooi

Mooi en schoon hotel voor een lage prijs. Perfect voor tussenstop naar Portugal of Spanje

• 9menno16-09-2012

Perfecte Tussenstop naar het zuiden

Familienamen was ruim en netjes, met bad en 4 bedden in de kamer. Prima aan te rijden. Geen gebruik gemaakt van het onverwarmde zwembad, maar het is er wel.

• 5jeroen.bos11-08-2012

Een zeer matig Novotel

Onderweg naar Spanje hier overnacht. We verblijven al jaren onderweg in Novotel of Ibis hotels maar dit is zonder meer het slechtste Novetel dat we ooit zijn tegengekomen. Op de receptie voor het eerst sinds een tijdje weer eens een "ouderwets" ongeintereseerde Franse behandeling. Wifi werkte niet/nauwelijks (met pubers niet echt heel handig...). Diner veel te duur voor wat je er voor krijgt. Het lijkt er op de Accors Hotels vooral hierop wil besparen. Was ooit een feestje onderweg maar dat is nu echt verleden tijd. Ontbijt wel, zoals altijd in Novotels, uitstekend.

• 5audi q723-08-2011

nooit meer

te duur hotel voorm dranken. kamers waren goed en proper. Ontbijt is veel te duur en de kwaliteit is slecht. De keuze is minimaal. Hotel ligt afgelegen op een industrieterrein. Diner is waardeloos van kwaliteit en schrikbarend duur. Advies is om ergens anders te eten. Novetel Beaune is veel beter en Novotel Girona is top.

• 4Fam Stoffer, Maastricht08-08-2011

Slecht Hotel

Service was zeer sclecht. Ingecheck om 16.15 uur ( doorreis ) receptionist vroeg( met ringbaardtje ) of hij moest reserveren in het restaurant, Prima om 19.00 uur. Om 19.10 uur arriveren we bij het restaurant en wat denk je, inderdaad geen resevering. Wij wezen de Maitre naar de betreffende medewerker en hij belde met hem. Wat zei receptionist daar weet ik niks van af. Restaurant was vol, volgende ronde was om 21.00 uur, 2 kinderen en de hele dag in de auto gezeten ik hoef u niet te vertellen dat dit geen optie was. In het voorbij lopen bij de receptie zeiden we de betreffende medewerker dat hij bedankt was voor de reservering, waarop hij zei; je had zelf moeten reseveren. We hebben de auto gepakt over de brug terug gereden en we hebben heerlijk gegeten bij de " Bufflo Grill " super. Voor wat betreft de kamer, no 404 slecht gepoets, overal stofnesten en volgens mij was de poes in het bad geweest, overal haren. Dit hebben wij ook vermeld aan de receptie. Novotel onwaardig

• 8Fam. Wils14-07-2011

Prima overnachtingshotel

Goed gelegen langs de snelweg, met afgesloten parkeerplaats. Nette kamers, niet al te groot, maar ook zeker niet te klein. Ontbijt is goed genoeg, maar beter, dan de meeste ander franse hotels. Kortom niets mis mee.

• 7Van Nuffel Geert25-09-2008

Goed voor een nachtje zonder ontbijt

Twee maal overnacht op doortocht naar en van Spanje. De kamers zijn bruikbaar maar de 2e nacht was de matras te hard.

Het onbijt is ondermaats qua keuze en hoeveelheid en bij de 2e overnachting (meer gasten aanwezig) was er een duidelijk tekort, ook aan keukenpersoneel (waardoor het bijvoorbeeld wachten op glazen,... was).

Diner eten wij (als Belgen) al in geen jaren meer in een Novotel in Frankrijk. Wel ooit geprobeerd... gewoon veel te weinig, niet smakelijk en te duur.

Hou zo rechts mogelijk aan de péage Valence Sud komende van de A7 om de afslag direct erna rechts niet te missen.

Hotel Novotel Valence Sud info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Meals

Veilig betalen met