Hotel Ibis Valence Sud

FrankrijkRhône - AlpsValence

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Ibis Valence Sud voor je op een rij gezet:

7.3GoedScore uit 9 reviews
+1/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.3GoedScore uit 9 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

9 Reviews over Ibis Valence Sud

• 5Wendy17-08-2018

Erg klant onvriendelijke bediening.

Vannacht hier verbleven. Accomodatie niks mis, maar de service en bediening is heel slecht. Ben gister op een echt onbeschofte manier door verwezen naar de bar om daar mijn spullen zelf te halen. Andere landgenoten vonden ook de service beneden peil. We zijn dus niet de enige. Zijn daarna ook direct vertrokken. En het ontbijt geannuleerd. Dit was voor ons de laatste keer Ibis Valance. Heel jammer!

• 7Westerbaan24-06-2017

Meer dan prima voor een overnachting

Als tussenstop dit hotel geslapen. Ruime kamers, goede service en een heerlijk zwembad. Ontbijt was meer dan goed! Ligt pak naast de snelweg dus fijn als jenop doorreis bent.

• 8twente09-05-2017

Mooie overnachting hotel

Schoon en nette kamer voor 4 personen. Aanrader

• 8Linda05-09-2015

Goed hotel voor doorreis overnachting.

Het hotel ligt vlak bij de snelweg. Wij hadden niet gereserveerd. Nette schone 3 persoonskamer. Wel eenvoudig, maar prima voor doorreis. Genoeg eetmogelijkheden in de buurt. Zwembad was voor onze dochter leuk na een lange dag in de auto. Ontbijt eenvoudig, maar wel prima.

• 8Ilse en Geert17-09-2012

Uitstekend basic Ibis overnachtingshotel

Dit is een typisch basic hotel voor een tussenstop-overnachting.

De matrassen zijn goed en het is er rustig slapen. De parking is omheind. Het ontbijt is goed. Spijtig dat dit Ibis-hotel geen BVN op tv heeft.

Qua bereikbaarheid, blijf zo rechts als mogelijk aan de péage want de afslag rechts naar dit hotel ligt op ongeveer 50 meter na de péage (een scherpe draai-afslag 1-vlaks naar rechts).

• 8jacqueline29-07-2011

prima voor doorreis naar het zuiden

wij hebben hier overnacht op door reis naar zuid frankrijk het hotel voldoet aan alles wat je mag verwachten in een hotel wat een topper is het zwembad als de kinderen na een dag rijden daar lekker hun energie kwijt kunnen voor een frisse duik. in de omgeving grote winkels en restaurantjes maar in het hotel kan je ook eten het ontbijt was prima ruime keus uit diverse dingen kortom voor een overnachting een prima hotel op goeie lokatie

• 9natasja.johnny21-07-2011

perfect overnachtingshotel

Dit hotel biedt veel voor weinig! Normaliter overnachten we in een Novotel en dachten altijd dat die hotels de beste waren, maar bij aankomst in Valence (niet geboekt) schrokken we van de prijs voor een kamer. We besloten even verder te kijken en kwamen op 2 minuten bij dit hotel uit. Tot mijn verbazing bleek dit hotel ook over airco op de kamer, een zwembad en een bewaakte parkeerplaats te beschikken. Bovendien lag alhier de mega supermarkt en tal van eetgelegenheden op loopafstand. Dit hotel kostte per nacht €82 en scheelde toch al snel zo,n €55 met die andere voor dezelfde faciliteiten.

• 6Jeroen29-06-2011

Minder dan verwacht

Dit hotel bezocht tijdens een doorreis naar zuid-frankrijk. Bedden waren zeer matig. Zeker tijdens zo'n reis heb je een goed matras en kussen nodig. Mogelijkheid tot eten en ontbijt verder prima. En aan de overkant van de straat is een grote Casino om evt inkopen te doen. Wij gaan dit hotel niet meer bezoeken. Volgend jaar een ander zoeken.

• 7P.B. Elemans16-07-2008

Wij hadden de familiekamer voor 1 nacht voor doorreis naar Zuid-Frankrijk. De kamer was simper, maar wel schoon. Het zwembad was heerlijk en de volgende dag het onbijt idem. Voorheen verbleven wij in het Novotel Valence-Sud. Echter doordat wij nu 3 kleine kinderen hebben konden wij niet meer op een enkele kamer verblijven en waren dus genoodzaakt een dubbele kamer (met connecting doors) te boeken (EUR. 265,-- voor 1 nacht, excl. ontbijt). Nu bij het IBIS waren wij 122,50 kwijt incl. ontbijt. Al met al een goed alternatief

Hotel Ibis Valence Sud info

• HuisdierenBeschikbaar

Room facilities

• KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij