Bed and Breakfast Ferme Robin

81 reviews over Bed and Breakfast Ferme Robin in het Nederlands

wij blijven hier komen

Anton Overklift
15-7-2018

Ik heb hier meerdere malen met veel plezier een schone kamer gekregen, De ontvangst is altijd zeer hartelijk, de ligging van de oude boerderij is in een woord geweldig. de rust het uitzicht , kortom genieten geblazen

Heerlijk

Anton _ Mirjam
8-7-2018

Erg gastvrij, super locatie, heerlijk rustig en schoon.

Super gezellig, ontspannen Sfeer

Evelien
16-6-2018

Op de weg naar zuid frankrijk hadden we hier een perfecte tussenstop. We konden s’avonds nog aanschuiven aan tafel ook al hadden we pas smiddags gereserveerd. De kindjes konden hun nog uitleven op de trampoline, de schommel en genieten van het groen. S’ochtends was er een heerlijk ontbijt. Een aanrader!!!

Ideaal en goed. Weer geboekt

Angelina
31-3-2018

Op doorreis naar Spanje? Dan is dit een ideale plek om te overnachten We waren met zn drieën maar in de kamer die wij kregen past ook een groot gezin in. Ik moest even zoeken om het te vinden, maar dat ligt meer aan mijn stuurkunsten denk ik. Zojuist weer gereserveerd want voor mij is het precies ver genoeg vanuit Nederland. Dit keer heb ik ook avondeten erbij gevraagd. Geen gedoe met eten bij een wegrestaurant. Na het ontbijt is het dan nog maar een paar uur sturen naar Spanje. Tot snel :)

Heerlijk plekje om tot rust te komen

Judith
16-10-2017

Een prachtig idealistisch plekje. Zeer gastvrije gastheer en gastvrouw en heerlijk eten. Leuke jeux de boules baan waar we ons een hele dag goed vermaakt hebben. Ik raad deze plek zeker aan!!

Dominante gastvrouw, gemiddelde kwaliteit

Robert
19-8-2017

Annemarie is de gastvrouw van ferme Robin. Wij vonden het verblijf wat tegenvallen afgezet tegen de foto's. Annemarie is vrij dominant van aard en laat dat in vele opzichten merken. Kinderen krijgen weinig ruimte om lekker kind te zijn, gezever over een lichtknopje dat niet goed aan staat, zomaar de kamer inlopen terwijl mijn vrouw zich staat te verschonen... kortom wij voelden ons voortdurend bekeken en gecontroleerd. En als ze ons dan ook restaurantjes adviseert die matige kwaliteit leveren - zijn vast vrienden van ze want we zagen de eigenaren vh restaurant langskomen op lokatie- dan ben ik er wel klaar mee. Nee, dit was hem niet. Wij zoeken rust, kalmte en ruimte. Het moge duidelijk zijn: Wij komen niet meer terug.

annemarie romviel, eigenaresse, 10-10-2017

Ik heb lang nagedacht of ik hier op zal reageren want hier staan beschuldigingen in die ik zeer onterecht vindt.

Op de eerste plaats loop ik nooit maar ook helemaal nooit zomaar een kamer binnen als er gasten zijn.

Daarnaast wordt er gesuggereerd dat ik een adres van een restaurant geef omdat dat vrienden van ons zijn . Het klopt het restaurant « Chez Theo » in St. Donat sur l'Herbasse zijn vrienden van ons maar ik geef dit adres omdat wij het een heel lekker restaurant vinden. Wij zijn ook niet de enige want ze scoren op twee web-sites met een totaal van 80 meningen een 4.5 op 5

Wat me wel opvalt is als mensen een probleem hebben met een van ons dan is er gelijk niets meer goed. Een beetje zielig om b.v. ook het eten een 3 te geven terwijl alle andere mensen het eten gemiddeld beoordelen op 8.4

Wat ik daarbuiten jammer vindt is als mensen zo ontevreden zijn dat ze hier ter plaatse er niets over zeggen maar dat we dit terug vinden op internet.

fantastische b&b

An-en-Rudy
2-8-2017

Reeds de 3e maal dat we hier verbleven, en opnieuw een zalige vakantie gehad. Deze maal voor 12 nachten. Het is er heerlijk rustig. Je logeert in een mooi ingerichte kamer met alle comfort en elke morgen wordt een heerlijk ontbijt geserveerd. Op maandag, woensdag en vrijdag kan je er heerlijk dineren en genieten van de uitmuntende kookkunst van Georg en Annemarie, met heerlijke streekproducten. Samen genieten, babbelen en lachen aan de lange tafel op het grote terras.

Op de dagen dat er niet wordt gekookt kan je terecht in vele adresjes

die zij je kunnen aanbevelen.

Of je kan gebruik maken van de goed uitgeruste buitenkeuken.

Indien je wil geven zij je met plezier eveneens vele tips voor uitstappen, wandelingen en bezienswaardigheden in de streek.

Annemarie en Georg, jullie bezorgden ons terug een fantastische tijd in

Ferme Robin! (en opnieuw thuis ook de nodige heimwee)

Prachtig!

Johan en Marloes Becht- van Driel
5-6-2017

Na een lange reis vanuit Nederland, is dit de ideale tussenstop naar het Zuiden. Een prachtige plek! Ook voor de kinderen! Ze hebben heerlijk gespeeld. 's Avonds eten gekookt in de buitenkeuken en heerlijke buiten gegeten. Prachtige kamer, en lekker ontbeten in de ochtend!

helemaal geweldig, super gastvrij en nette kamers.

andré van der heijden (ursem)
31-8-2016

heerlijk ontbijt stond iedere morgen klaar.

3 x per week mogelijkheid om aan te schuiven bij diner. 2 x gedaan en was zeer gezellig en goed. (prijs / kwaliteit oke)

eigenaren vertellen graag over wat er allemaal te doen is in de buurt.

zwembad zou dit verblijf voor ons helemaal perfect maken.

Een plek om terug te keren....

Fam. Gallé
19-8-2016

Ferme Robin is een geweldige plaats om te verblijven. Ligt in een prachtige, landelijke, omgeving. Mooie, ruime, smaakvol ingerichte (familie)kamers. Buiten volop mogelijkheden om te zitten, trampoline voor de kinderen. Erg vriendelijke eigenaren met aandacht voor iedereen. Heerlijk gegeten en gezellig gekletst met de andere gasten van verschillende nationaliteiten. Een zwembad zou Ferme Robin helemaal perfect maken....

Wij hebben genoten en komen graag terug als we in de buurt zijn!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Ferme Robin in Valence, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Ferme Robin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.