Géén boekingskosten

+21/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.8FantastischScore uit 91 reviews

Bed & Breakfast info

Meer bed & breakfast info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

91 Reviews over Ferme Robin

• 10Corina09-08-2019

Buitengewoon genieten

We komen hier al jaren. Heerlijk verblijf, mooie kamers en een prachtige omgeving. Genieten met een grote G. Annemarie en Georg zitten in ons hart.

• 10Henk, Dainne en Sam Oppers08-08-2019

Geweldige B&B die met liefde hun gasten verwennen

FERME ROBIN

Twee nachten verbleven we met ons gezin in Ferme Robin. Echt een aanrader. Mooie sfeervolle B&B met hartelijke eigenaren die het je helemaal naar de zin willen maken. Echt een Voortreffelijk ontbijt en als je wil een heerlijk diner. Genoeg vertier in de omgeving en men weet je over de mooiste plekjes te vertellen. We hadden achteraf wel langer willen blijven. Als volgend seizoen ook het zwembad klaar is dan is het helemaal af. Henk, Dainne en Sam Oppers

• 10Jenneke06-07-2019

Om te onthouden!

Prima adres voor kort of lang verblijf bij Nederlandse eigenaar. Mooie schone kamer met eigen sanitair. Heerlijk ontbijt en op maandag woensdag en vrijdag gezellig samen met de andere gasten genoten van de door eigenaren Annemarie en Georg bereide maaltijd. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Ook onze hond was welkom. Wij komen vast nog eens terug!

• 9Anton Overklift15-07-2018

wij blijven hier komen

Ik heb hier meerdere malen met veel plezier een schone kamer gekregen, De ontvangst is altijd zeer hartelijk, de ligging van de oude boerderij is in een woord geweldig. de rust het uitzicht , kortom genieten geblazen

• 10Anton _ Mirjam08-07-2018

Heerlijk

Erg gastvrij, super locatie, heerlijk rustig en schoon.

• 8Evelien16-06-2018

Super gezellig, ontspannen Sfeer

Op de weg naar zuid frankrijk hadden we hier een perfecte tussenstop. We konden s’avonds nog aanschuiven aan tafel ook al hadden we pas smiddags gereserveerd. De kindjes konden hun nog uitleven op de trampoline, de schommel en genieten van het groen. S’ochtends was er een heerlijk ontbijt. Een aanrader!!!

• 9Angelina31-03-2018

Ideaal en goed. Weer geboekt

Op doorreis naar Spanje? Dan is dit een ideale plek om te overnachten We waren met zn drieën maar in de kamer die wij kregen past ook een groot gezin in. Ik moest even zoeken om het te vinden, maar dat ligt meer aan mijn stuurkunsten denk ik. Zojuist weer gereserveerd want voor mij is het precies ver genoeg vanuit Nederland. Dit keer heb ik ook avondeten erbij gevraagd. Geen gedoe met eten bij een wegrestaurant. Na het ontbijt is het dan nog maar een paar uur sturen naar Spanje. Tot snel :)

• 10Judith16-10-2017

Heerlijk plekje om tot rust te komen

Een prachtig idealistisch plekje. Zeer gastvrije gastheer en gastvrouw en heerlijk eten. Leuke jeux de boules baan waar we ons een hele dag goed vermaakt hebben. Ik raad deze plek zeker aan!!

• 8bea et christian27-08-2017

plénitude, convivialité, calme, une pause plaisir

tout y est agréable. Le site, la ferme restaurée magnifique, la propreté, la qualité des chambres et le tarif, comme l'accueil et le petit déjeuner. Bravo et merci de permettre à ce lieu d'exister et d'y conserver un vraie ambiance.

• 4Robert19-08-2017

Dominante gastvrouw, gemiddelde kwaliteit

Annemarie is de gastvrouw van ferme Robin. Wij vonden het verblijf wat tegenvallen afgezet tegen de foto's. Annemarie is vrij dominant van aard en laat dat in vele opzichten merken. Kinderen krijgen weinig ruimte om lekker kind te zijn, gezever over een lichtknopje dat niet goed aan staat, zomaar de kamer inlopen terwijl mijn vrouw zich staat te verschonen... kortom wij voelden ons voortdurend bekeken en gecontroleerd. En als ze ons dan ook restaurantjes adviseert die matige kwaliteit leveren - zijn vast vrienden van ze want we zagen de eigenaren vh restaurant langskomen op lokatie- dan ben ik er wel klaar mee. Nee, dit was hem niet. Wij zoeken rust, kalmte en ruimte. Het moge duidelijk zijn: Wij komen niet meer terug.

annemarie romviel, eigenaresse, 10-10-2017

Ik heb lang nagedacht of ik hier op zal reageren want hier staan beschuldigingen in die ik zeer onterecht vindt. Op de eerste plaats loop ik nooit maar ook helemaal nooit zomaar een kamer binnen als er gasten zijn. Daarnaast wordt er gesuggereerd dat ik een adres van een restaurant geef omdat dat vrienden van ons zijn . Het klopt het restaurant « Chez Theo » in St. Donat sur l'Herbasse zijn vrienden van ons maar ik geef dit adres omdat wij het een heel lekker restaurant vinden. Wij zijn ook niet de enige want ze scoren op twee web-sites met een totaal van 80 meningen een 4.5 op 5 Wat me wel opvalt is als mensen een probleem hebben met een van ons dan is er gelijk niets meer goed. Een beetje zielig om b.v. ook het eten een 3 te geven terwijl alle andere mensen het eten gemiddeld beoordelen op 8.4 Wat ik daarbuiten jammer vindt is als mensen zo ontevreden zijn dat ze hier ter plaatse er niets over zeggen maar dat we dit terug vinden op internet.

Bed & Breakfast Ferme Robin info

Het complex