Hotel De France

3 reviews over Hotel De France in het Nederlands

Mooi hotel in de stad

Miranda
3-8-2012

Dit hotel geboekt als tussenstop naar de Cote d'Azure. Supermooi, schoon, centraal gelegen hotel. Hier gaan wij zeker nog een keer naar terug!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

Goed hotel

nella51
25-6-2012

Prima hotel, midden in het centrum én met een eigen afgesloten parkeerterrein. Dat was voor ons belangrijk omdat we onze auto niet zo maar ergens in de stad wilden parkeren. Kamer was inderdaad wat klein, maar de badkamer super. Alles lekker schoon. We hebben pal aan de overkant heerlijk gegeten. Kan niets zeggen over het ontbijt, omdat we dat niet hebben genomen.

Gereisd met partner in mei 2012

centraal gelegen goed overnachtingshote;

brikkie
31-8-2011

het hotel ligt midden in het centrum en is toch prima te bereiken vanaf de tolweg.

de kamers zijn niet erg ruim, maar wel voldoende voor een paar nachtjes.

badkamer is keurig en wel ruim.

het ontbijt is aan de karige kant, wel voldoende keus maar het werd niet voldoende

aangevuld, hoewel het personeel echt wel zijn best deed.

vriendelijke en behulpzame receptie.

kortom: prima overnachtingshotel op weg naar het zuiden maar aan de dure kant

voor het gebodene.

Gereisd met partner in augustus 2011

We hebben een aantal aanbieders voor De France voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De France in Valence, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De France zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.