Appartement Village Montana

Tonen op kaart

49 reviews over Appartement Village Montana

• 2019
    8Menno Smit29-04-2019

Wij komen zeker een keer terug in dit complex.

Super locatie in Val Thorens. App.(4p Soleil) was goed verzorgd. Ruim zat! Er ontbrak een beker en dezelfde dag werd dat opgelost. Vanuit het complex steek je de weg over en stap je zo op de piste. Bij terugkomst adviseer ik om via Cheval Blanc te gaan naar BG en dan weer oversteken. Ook hebben wij een garage plaats geboekt, is zeker aan te raden. Je loopt zo vanuit de garage de lift in met je spullen. Ook de skilocker ligt op deze verdieping. Wij komen zeker terug!

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in april 2019

• 2018
    9Hans19-03-2018

Prachtig en zeker een aanrader.

Village Montana Lodge is prachtig gelegen. Direct aan de piste en de ski scholen meteen bij de hand. Jammer dat het zwembad aan de erg kleine kant is. Met kleine kinderen is dat al gauw te druk voor andere gasten. Maar over all een heerlijke plek.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2018

• 7r de groot17-02-2018

goed

Wij zaten in montana premier de appartementen aan de piste... ligging is AA locatie. Appartement was gerenoveerd, deze was prima, konden wel wat schoner. Restaurant in complex ook aan de piste ook, hier hadden ze wel typische franse arrogantie...als je om 1130 nog aan je koffie zit word je weggestuurd omdat ze alleen gasten willen die ook lunchen. Appartementen ogen mooi, maar verder is het complex gedateerd.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in februari 2018

• Oude reviews

9Laura Pronk16-04-2017

Geweldig

Echt goed is Het appartement ligt direct aan de piste Mooie ruime appartementen Dichtbij supermarkt en restaurantjes Goede WiFi ontvangst mooi uitzicht met balkon beschikt over overdekte parkeergarage (tegen betaling) Minder goed Prijzen van het restaurant (kom hier al meer dan 20 jaar dus dit is wel bekend)

Gereisd met partner in mei 2016

• 5arnold05-03-2017

verouderd appartement, zeer gehorig, goede locatie

De ligging is perfect t.o de piste. ski in- ski out. Let op! Er is een hoofdgebouw wat compleet vernieuwd is en er is Montana Soleil. Montana Soleil is z'n 4 sterren absoluut niet waard, dus ook de hoge prijs niet. Het pand is zeer gehorig, lawaai gaat de hele nacht door De stoelen zijn hard, de matrassen hard, beneden lekkage, te kleine skikast, enz. Sterk verouderd en aan een complete renovatie toe. In het hoofdgebouw goed en aardig personeel. Zij beaamden onze klachten en raadden ons het hoofdgebouw voor volgend jaar aan.( voor dezelfde prijs ) Wij geven de pistes van Val Thorens 9 en de locatie van het appartement een 8. Het 6 persoons appartement waar we in zaten in vergelijking tot de hoge prijs een 3. Een gemiddelde cijfer is dus niet relevant.! Goede week gehad, nu al 3 dagen last mijn mijn rug ! Eten op en onderaan de pistes belachelijke prijzen. P.s. Wij gaan al 25 jaar Europa door om te skieen, dus we kunnen goed vergelijken. Toch leuk om weer eens in Val Thorens te zijn geweest.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in februari 2017

• 8Hans de Klerk11-01-2016

Aanrader

Goed maar klein appartement. Keuken is klein en voorzien van minimale voorzieningen. Afwasmachine, magnetron en koffiezetapparaat. Woonkamer is klein met 1 zitbank en rest harde stoelen. Wel NL - ZENDER op TV. Wifi is matig in kamer. Ligging is perfect tov piste en winkels. Boodschappen zijn zeer duur.

Gereisd met vrienden in januari 2016

• 9André Huf24-12-2015

Prima schoon rustig en goed ingericht appartement

Alles is goed verzorgd en als er wat is wordt het snel opgelost. Vriendelijk personeel spreekt goed engels. We gaan jaarlijks terug naar Village Montana.

Gereisd met vrienden in maart 2015

• 9Hans en Riet22-12-2015

heerlijk genoten van zon en sneeuw!

Geen negatieve zaken. Prima appartement (net gerenoveerd), behulpzaam en vriendelijk personeel en prima ligging aan de piste. Ski in ski out. Ook goede ligging van de nodige winkels en restaurants op loop afstand. Kinderen waren er niet dus kan niet worden beoordeeld

Gereisd met vrienden in november 2015

• 8heer Mazel16-03-2015

Alles is OK, maar de WiFi is helaas heel slecht

Uitstekende ligging, maar een beetje verouderd en de WiFi is beroerd.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2015

• 9roland en nelly06-04-2014

aanrader!

Wij kregen een appartement op de 5e verdieping, hoofdgebouw. Dit is dezelfde verdieping als de receptie. Erg handig ivm spullen naar je appartement brengen. Appartement had 's middags zon op het balkon dat uitkijkt op diverse liften en pistes.

Ruime badkamer en 2 slaapkamers met zeer goede bedden.Samsung TV met ingang voor diverse media.

Er stond een tasje met vaatwastabletten, toiletpapier,afwasmiddel , theedoek en vuilniszakken. Bij de receptie krijg je nieuwe als het op is. Handdoeken aanwezig.

Bij je appartement hoort een locker op de eerste verdieping (Er zijn twee liften)Hier kan je je ski's kwijt.Er lopen verwarmingsbuizen door. Alles wordt snel droog.

Vanuit de locker ski je zo naar diverse liften.Verhuur van ski's en skischool ed is 30 m verder op. Ook zit er vlakbij een heerlijk bakkertje! Het appartement ligt NIET in het uitgaansgebeuren. Winkels zijn vlakbij.

Parkeren konden wij bij het complex. Wifi werkt alleen bij de receptie. Kortom wat ons betreft een aanrader!

Gereisd met partner in januari 2014

1 tip over Appartement Village Montana

• nathalie, 10-02-2013

skihuur bij de Intersport naast het complex. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel en je krijgt 20% korting omdat je in Village Montana verblijft.

0 vragen over Appartement Village Montana

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
    • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
    • KeukenKitchenette
    • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig