Appartement Résidence Zénith

We hebben een aantal aanbieders voor Résidence Zénith voor je op een rij gezet:

3 reviews over Appartement Résidence Zénith in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8

Prima appartement jammer van de boiler

cm, 26-2-2012
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij hebben een week gezeten in zenith op de 7 verdieping met ze vieren. Past net stapelbed en bedbank.Keuken alles ruim aanwezig, ligbad maar een boiler. Dus je bent gauw klaar met zijn vieren.Direct aan de piste wel s nachts heel veel herrie van uitgaande jeugd.Je zit echt in het centrum.

Als je alleen voor het skiën komt

Daan, 15-11-2010
  • Ligging t.o.v. pistes10

dan is Résidence Zénith een prima verblijfplek. Drie weken in een 3-persoons appartement gezeten. Ruimte is voldoende, gewoon het standaard Franse wintersportappartement, maximaal efficiënt ingericht. Je skiet zo het appartement uit. Nadeel: discotheek Malaysia zit onder je raam en ook op 3 hoog hoor je dronken Engelsen nog schreeuwen.

Super appartement

jeroen, 14-5-2010
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij zaten met 2 personen in een appartement. Schone kamers, balkonetje, goede ligging. 2 minuten lopen van alle uitgaans gelegenheden. Direct aan de piste. Volgend jaar weer!

We hebben een aantal aanbieders voor Résidence Zénith voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Résidence Zénith in Val Thorens, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Résidence Zénith zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Résidence Zénith scoort een 7.25 uit 10 op basis van 4 reviews.