Appartement Résidence Zénith

7,3

• Ligging t.o.v. pistes9,5

4 reviews over Appartement Résidence Zénith in het Nederlands

• Ligging t.o.v. pistes10

Wij hebben een week gezeten in zenith op de 7 verdieping met ze vieren. Past net stapelbed en bedbank.Keuken alles ruim aanwezig, ligbad maar een boiler. Dus je bent gauw klaar met zijn vieren.Direct aan de piste wel s nachts heel veel herrie van uitgaande jeugd.Je zit echt in het centrum.

Sympa, mais dommage pour la discotheque!

scubaced
25-1-2011
  • Ligging t.o.v. pistes9

L'appartement est sympa... petit mais pas besoin de +!

Seul point négatif est que il y a un dancing "malaysia" juste au pied de la résidence! A partir de 22h, tout les fêtard était de sortie jusqu’à +- 5h du matin! :-x (beaucoup de bruit!!)

Bref, si vous y aller, sachez que l’après-ski est une spécialité de cette station!

Je vous le déconseille si vous souhaitez skier un max et dormir la nuit! :-p

Als je alleen voor het skiën komt

Daan
15-11-2010
  • Ligging t.o.v. pistes10

dan is Résidence Zénith een prima verblijfplek. Drie weken in een 3-persoons appartement gezeten. Ruimte is voldoende, gewoon het standaard Franse wintersportappartement, maximaal efficiënt ingericht. Je skiet zo het appartement uit. Nadeel: discotheek Malaysia zit onder je raam en ook op 3 hoog hoor je dronken Engelsen nog schreeuwen.

Super appartement

jeroen
14-5-2010
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij zaten met 2 personen in een appartement. Schone kamers, balkonetje, goede ligging. 2 minuten lopen van alle uitgaans gelegenheden. Direct aan de piste. Volgend jaar weer!

We hebben een aantal aanbieders voor Résidence Zénith voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Résidence Zénith in Val Thorens, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Résidence Zénith zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Résidence Zénith scoort een 7.25 uit 10 op basis van 4 reviews.