Appartement Residence Vanoise

6Voldoende

• 8.6Ligging t.o.v. pistes
  • 5.7Inrichting
  • 5.2Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Residence Vanoise voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info

24 reviews over Appartement Residence Vanoise

• 2018
    5Fam. Verd.15-05-2018

Klantonvriendelijk verhuurbureau,klein appartement

Zeer klant onvriendelijk verhuurbureau. Bij vertrek hebben we appartement( Vanoise 225) super goed schoongemaakt, ook de radiator. Hier zat nog een kleine vage vlek op, die we niet helemaal weg kregen, was afkomstig van Nike mondsjaal, lag erop om te drogen. Ze beweerden dat dit Niet schoon te maken was en haalden 50 euro van de borg af. Wij hebben aangegeven dat dit wel heel veel geld is, maar volgens hun was dit het normale bedrag dat dan de eigenaar wilde hebben. Bij aankomst viel er in cabine direct een plank van de muur. De gaten van de schroeven waren veel te groot om deze goed/veilig terug te plaatsen. Dit vonden ze vreemd. Ze hebben een technische man gestuurd, maar de 1e keer waren alleen de kinderen aanwezig en kwam hij niet binnen. Vervolgens hebben we niemand meer gezien. Zij beweren dat hij nog 2x is langs geweest. Ze hebben ook Geen contact gezocht om te kijken wanneer we er wel waren.

Gereisd met oudere kinderen in april 2018

• Oude reviews

4Cheryl09-02-2015

1 keer nooit weer!

Gisteren terug gekomen uit Val Thorens, een heerlijke vakantie gehad maar wat een prut appartement. het was vies en er zat bloed op onze matrassen, kussens, muren en ons douchegordijn!! en dat voor die prijs! wij waren per persoon ongeveer 600 euro kwijt voor dit hok!! de ligging was daarin tegen helemaal perfect, gelijk aan de piste en in de buurt van restaurants en winkels. nog een nadeel was dat wij ons appartement precies boven de nachtclub Malaysia hadden, je hoefde er 's nachts niet naar toe je kon gewoon dansen in je kamer zo gehorig was het, dit ging door tot ongeveer 05:00 uur in de ochtend.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd in januari 2015

• 8Manon22-09-2014

Geweldige ligging

Geweldige ligging, naar beneden lopen en meteen op de piste. Algemene waardering bovengemiddeld. Klein appartement, maar al het nodige is te vinden; douche, keuken, stapelbed, tv. Strategisch ingericht, want het is heel erg klein, maar toch ervaar je het niet zo. Inrichting is ietwat ouderwets, maar toch heeft het ook iets gezelligs.

Gereisd met vrienden in februari 2008

• Goede uitvalsbasis

Bij aankomst nog nooit zo druk meegemaakt bij de 2 beschikbare liften als in dit complex. Verder ziet het complex, de entree en de gangen er heel netjes uit. Wij zaten in appartement nr.605 waarvan de inrichting in lichte beuken en naturel eiken kleur is. Slapen in een stapelbed in een klein nisje met deur of in een 2-persoons uitschuifbedbank in een met grote schuifdeur af te scheiden gedeelte van de woonkamer/keuken. Bedden lagen best goed en de lengte is OK (1 van ons is bijna 2 meter dus…). Keukentje van alles voorzien, maar met (te) kleine spoelbak. Helaas was de badkamer oud en niet erg schoon en het aparte toilet klein. Bij 1 van ons kon met de knieën in de deuropening de toiletdeur niet dicht… Complex ligt aan het einde van het winkelstraat Rue de Caron. Via dat straatje 's morgens klein stukje naar de piste lopen, 's middags kun je terug skiën. Of aan de andere kant van het complex de straat oversteken naar de piste Plein Sud.

Gereisd met vrienden in januari 2014

• 8jhkruse0121-12-2013

Geweldig appartement / skigebied

Ondanks de negatieve beoordelingen hebben we (mede door lage prijs) toch voor Arcelle gekozen. Tot onze verbazing troffen we een geheel gerenoveerd appartementencomplex aan. De entree, lift en gang naar ons appartement zagen er piekfijn uit. Ook het appartement zelf was net geheel opgeknapt. Schoon en netjes dus. Wij hadden een 4 persoons appartement; voor 4 personen te klein maar voor 2 personen prima.. Er was een vaatwasser, kookplaat, oventje, magnetron, koffiezetapparaat, waterkoker en broodrooster. Ruim voldoende bestek en servies. Verder een badkamer met luxe douche en klein bad, aparte wc., een kleine slaapkamer met een stapelbed en een grotere slaapkamer met een tweepersoons bed. Voor lange personen te kort, voor mij (1,80 mtr.) lang genoeg en met een goede matras. Je kunt op de ski's terugkomen; als je weggaat moet je er aan de voorkant uit, de straat oversteken en je staat op sneeuwpad wat naar Plein Sud gaat..

Gereisd met partner in december 2013

• 7Timo28-01-2013

prima locatie, waardeloze inrichting

Lekker dicht op de piste. Klein en krap, maar het kost dan ook geen driet. Gelukkig een vaatwasser.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in maart 2012

• 7Zwemer04-06-2012

Goed, enkel krap

2 persoonappartement vrij krap en onlogisch ingedeeld. Voor de rest prima.

Gereisd met vrienden in januari 2012

• 8Manon28-08-2010

Geweldige ligging

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in februari 2008

• 8Eric Ruumpol15-02-2010

Prima appartement !!

Nadeel is de wat lange wachtijd bij de lift in het appartement

Gereisd met partner in februari 2010

• 4Marlies05-05-2009

Klein armoedig zooitje!

We hadden via een organisatie geboekt....alle bagage (van 10 bussen) moest de hele dag in een sporthal staan...we konden pas 18 uur het app in. Als je claustrofobie hebt vooral hier niet heen gaan! Klein slaaphok met stapelbed, een woonhok met 1 bed en een uitschuifbed en een wasbak waar je niet eens in kan afwassen... We kregen een weggooi lakenpakket, heel ranzig, want dat blijft natuurlijk helemaal niet goed zitten, je kon je deken er namelijk niet in stoppen... muren waren vies, bestek was nog vies....wordt door vorige huurders (schoon) achtergelaten....en volgens mij verder nooit naar gekeken!

Gereisd met vrienden in mei 2009

0 tips over Appartement Residence Vanoise