Appartement Résidence Reine Blanche

AppartementWeer vandaag13°8°
Appartement Résidence Reine Blanche
8,1

• Ligging t.o.v. pistes9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Résidence Reine Blanche voor je op een rij gezet:

11 reviews over Appartement Résidence Reine Blanche in het Nederlands

Super mooi en schoon appartement .

D.Arfman
6-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Ligging is super, direct aan de piste, dicht bij het centrum en absoluut niet gehorig .

Prachtig appartement

Monique
5-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Het was , zeker voor Franse begrippen, keurig netjes ingericht en de ligging was perfect.

Wij waren daar met de Dutchweek , dus het was één gezellige feestweek.

• Ligging t.o.v. pistes9

Appartement is niet groot, maar ruim genoeg. Wij hadden 1 slaapkamer en 1 afsluitbare slaapruimte. Met vieren prima. Alles zag er netjes en schoon uit. Boiler geeft erg weinig warm water. Iets om rekening mee te houden. En bergruimte zou ook wat meer mogen zijn. Skilocker in de kelder is ideaal: je skiet zo de piste op! Val Thorens is natuurlijk een geweldig skigebied. Mensen zijn super aardig en behulpzaam.

Heel leuk en sfeervol appartement!

Susan
8-1-2013
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij zaten in appartement nummer 17. De appartementen zijn van particulieren. De onze was heel erg leuk. Mooi met hout betimmerd en rood geblokte gordijntjes, helemaal chalet-achtig. De keuken was van alle gemakken voorzien (4 pits elektrisch fornuis, oven, vaatwasser(!), koelkast). Ook qua keukengerei was er voldoende aanwezig. De badkamer was klein maar praktisch met een fijne douche.

Het appartementen complex ligt direct aan de piste en dicht bij het centrim. Wij gingen tussen de middag thuis lunchen (mijn moeder skiet niet dus dat was ook wel gezellig voor haar). Vanuit het appartement kun je zo weer de piste op skiën. Elk appartement heeft een eigen locker in de kelder, erg handig, vanuit de kelder sta je direct op de piste.

Verder is Val Thorens wel duur. Een choco en gluhwein op de piste kost je 10 euro. En uit eten, voor- en hoofdgerecht, met zijn drieën kost je al snel 160 euro.

Prima appartementje

Stefan
6-10-2011
  • Ligging t.o.v. pistes9

Is precies wat je mag verwachten in Frankrijk , niet groot maar perfect waar t voor dient als je verder toch heel de dag op de piste zit.

Alles is op loopafstand en de verschillende nivo's in valtho worden mooi opgevangen door een trap

Aardig appartement

Bas en Marlies
22-3-2011
  • Ligging t.o.v. pistes8

Aardig appartement, wat klein, maar schoon. Prima gelegen t.o.v. de piste en het dorp. Stapelbedden zijn wat kort en smal. Ruim voldoende keukengerei. Prima douche en bad. Beddegoed, handdoeken en zelfs w.c. papier zelf meenemen.

direct op de piste

Fam D te M
5-1-2009
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij hadden een privé-appartement via een

touroperator gehuurd. Appartement was schoon, met vaatwasser, wel wat aan de kleine kant. Verder prima gebouw met mogelijkheid om ski's beneden in apart hok te bewaren. Je komt dan ook direct uit op een pad dat op de piste uit komt. Supermarkt, restaurantjes en winkels op loopafstand.

2008

Accommodatie ok, maar wij gaan er niet meer heen.

Jan Berkhout
22-12-2008
  • Ligging t.o.v. pistes8

De accommodatie op zich is goed voor elkaar en de prijs mag ook laag genoemd worden.

Echter: Wij gaan naar deze acc. niet meer terug omdat aan de achterzijde een disco is van Club Med. De disco hoor je niet, maar wel de rokers die elke dag tot 5 uur in de morgen buiten lachen en o.h. -en.

Ik heb geklaagd, maar daar had de disco manager gen boodschap aan ...

Wij zaten in app 14

jolande
18-5-2008
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij zaten in app 14. Een soort hol onder de grond. Het raam in het zijkamertje (met twee stapelbedden) kon niet open vanwege de sneeuw. Dit app. was nodig aan renovatie toe en vies. Smoezelige vloerbedekking, voeten opengehaald aan ijzer dat zeil in de keuken moest vasthouden. Je betaalt 55 euro voor schoonmaken, dit was echter al jaren niet goed gebeurd. Andere app. waren wel frisser, met plavuizen enz op de vloer. Op het balkon konden we de eerste dagen niet zitten vanwege 1 m sneeuw. Gelukkig werd dit op ons verzoek wel opgeruimd. App. zijn van particulieren dus verschillen kunnen groot zijn.

2007

Mooi appartement

Marjolein
12-2-2007
  • Ligging t.o.v. pistes10

Mooi appartement. Niet groot, maar wel leuk ingericht. De ligging aan de piste is perfect. Met de eigen skibox onder in het complex sta je zo op de piste en kan je overal heen.

Rustig gelegen, maar zo in het gezellige centrum.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Résidence Reine Blanche in Val Thorens, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Résidence Reine Blanche zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Résidence Reine Blanche scoort een 8.08 uit 10 op basis van 13 reviews.