Appartement Résidence Reine Blanche

FrankrijkRhône - AlpsVal Thorens

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Résidence Reine Blanche voor je op een rij gezet:

7.5GoedScore uit 13 reviews

7.5GoedScore uit 13 reviews
  • 7.2Inrichting
  • 6.5Ruimte
  • 9.1Ligging t.o.v. pistes

Appartement info

Meer appartement infoTonen op kaart

13 Reviews over Résidence Reine Blanche

• 9D.Arfman06-01-2018

Super mooi en schoon appartement .

Ligging is super, direct aan de piste, dicht bij het centrum en absoluut niet gehorig .

• 9Monique05-01-2018

Prachtig appartement

Het was , zeker voor Franse begrippen, keurig netjes ingericht en de ligging was perfect. Wij waren daar met de Dutchweek , dus het was één gezellige feestweek.

• 8Esther22-01-2014

Prima appartement met ideale ligging t.o.v. piste

Appartement is niet groot, maar ruim genoeg. Wij hadden 1 slaapkamer en 1 afsluitbare slaapruimte. Met vieren prima. Alles zag er netjes en schoon uit. Boiler geeft erg weinig warm water. Iets om rekening mee te houden. En bergruimte zou ook wat meer mogen zijn. Skilocker in de kelder is ideaal: je skiet zo de piste op! Val Thorens is natuurlijk een geweldig skigebied. Mensen zijn super aardig en behulpzaam.

• 9Susan 08-01-2013

Heel leuk en sfeervol appartement!

Wij zaten in appartement nummer 17. De appartementen zijn van particulieren. De onze was heel erg leuk. Mooi met hout betimmerd en rood geblokte gordijntjes, helemaal chalet-achtig. De keuken was van alle gemakken voorzien (4 pits elektrisch fornuis, oven, vaatwasser(!), koelkast). Ook qua keukengerei was er voldoende aanwezig. De badkamer was klein maar praktisch met een fijne douche.

Het appartementen complex ligt direct aan de piste en dicht bij het centrim. Wij gingen tussen de middag thuis lunchen (mijn moeder skiet niet dus dat was ook wel gezellig voor haar). Vanuit het appartement kun je zo weer de piste op skiën. Elk appartement heeft een eigen locker in de kelder, erg handig, vanuit de kelder sta je direct op de piste.

Verder is Val Thorens wel duur. Een choco en gluhwein op de piste kost je 10 euro. En uit eten, voor- en hoofdgerecht, met zijn drieën kost je al snel 160 euro.

• 7Stefan06-10-2011

Prima appartementje

Is precies wat je mag verwachten in Frankrijk , niet groot maar perfect waar t voor dient als je verder toch heel de dag op de piste zit. Alles is op loopafstand en de verschillende nivo's in valtho worden mooi opgevangen door een trap

• 7Bas en Marlies22-03-2011

Aardig appartement

Aardig appartement, wat klein, maar schoon. Prima gelegen t.o.v. de piste en het dorp. Stapelbedden zijn wat kort en smal. Ruim voldoende keukengerei. Prima douche en bad. Beddegoed, handdoeken en zelfs w.c. papier zelf meenemen.

• 8Ligging t.o.v. pistes
  • 5DELASSALLE - ALEX08-03-2011

AVIS SUR APPARTEMENT

PROPRETE : MOYENNE PROPRETE DE LA LITERIE : MAUVAIS POSSIBILITE DE RANGEMENT : MAUVAIS MANQUE D'EQUIPEMENT : aucune possibilité de faire sécher les affaires de ski sans que se soit le "bazard" dans l'appartement.

• 10ludorinne14-04-2010

super résidence

cette résidence est trés bien, calme et située au pied des pistes.

• 7Fam D te M05-01-2009

direct op de piste

Wij hadden een privé-appartement via een touroperator gehuurd. Appartement was schoon, met vaatwasser, wel wat aan de kleine kant. Verder prima gebouw met mogelijkheid om ski's beneden in apart hok te bewaren. Je komt dan ook direct uit op een pad dat op de piste uit komt. Supermarkt, restaurantjes en winkels op loopafstand.

• 7Jan Berkhout22-12-2008

Accommodatie ok, maar wij gaan er niet meer heen.

De accommodatie op zich is goed voor elkaar en de prijs mag ook laag genoemd worden. Echter: Wij gaan naar deze acc. niet meer terug omdat aan de achterzijde een disco is van Club Med. De disco hoor je niet, maar wel de rokers die elke dag tot 5 uur in de morgen buiten lachen en o.h. -en. Ik heb geklaagd, maar daar had de disco manager gen boodschap aan ...

• 8Ligging t.o.v. pistes

Appartement Résidence Reine Blanche info