FrankrijkRhône - AlpsVal ThorensAppartementen Val ThorensAppartement Résidence Le Hameau du Kashmir

Appartement Résidence Le Hameau du Kashmir

FrankrijkRhône - AlpsVal Thorens

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Résidence Le Hameau du Kashmir voor je op een rij gezet:

8.2FantastischScore uit 9 reviews

• 9.8Ligging t.o.v. pistes

Appartement info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

9 Reviews over Résidence Le Hameau du Kashmir

• 8Deschuit08-01-2019

Perfect stay for ski holliday

Mooie appartementen complex naast de piste met mooi uitzicht. Verhuur ski’s en zwembad in huis.

• 9Ligging t.o.v. pistes
  • 8Monique14-04-2018

Toplocatie om gebied te verkennen

Top locatie aan de piste, vriendelijk personeel bij de receptie, prima appartement

• 1Sim22-01-2016

Let op!

Let op, bij de boeking staat dat je handdoeken krijgt, maar die krijg je dus alleen 1 keer per 4 dagen. Er wordt dus van je verwacht dat je vier dagen met 1 handdoek doet.. Als je vraagt om nieuwe handdoeken dan kan dat alleen tegen een meerprijs van 7 euro. Erg jammer, want had ze graag een goede review gegeven.

• 8john visser26-12-2015

Schitterende ruime app,

Begin van het dorp ligt dit prachtige complex, vriendelijke receptie, direct aan de piste, ontbijt kan je boeken voor 20 eu pp, avondeten in restaurant is betaalbaar en goed, skiverhuur prima service ook.

• 10Dennis08-05-2015

Echt geweldig!

Wat een luxe en ruime appartementen! Alles is voorhanden voor een goede ski vakantie. Wij zijn hier nu al voor de 2e keer en het bevalt nog steeds supergoed. Goede broodjes service! Enige minpuntje zijn de keiharde bedden. Gelukkig zijn er veel kussens aanwezig in het appartement, waarmee je het bedje zachter kunt maken.

• 9Ligging t.o.v. pistes
  • 9Dennis09-02-2013

Top

Wanneer je gebruik moet maken van de slaapbank niet getreurd deze is gewoon goed. Vanaf derde verdieping mooi uitzicht. Wij hadden een aantal timmermannen in ons gezelschap tja die zien dingen (bouwtechnisch) die ziet een leek niet, maar over het algemeen gewoon een lekker complex, receptie vriendelijk en Engels sprekend ze beginnen het te snappen in Frankrijk dat wij daar ook gewoon met een zak geld komen. Wij hebben in het alle carte restaurant gegeten en dat is gewoon goed en lekker, kleine kaart dus alles vers, erg vriendelijke ober, leuk ingericht. In eerste instantie hadden we de verkeerde kamer 4 persoon gekregen maar voor 6 geboekt, werd direct uitgezocht en opgelost was al vaker voorgekomen oorzaak onbekend ik denk opstart ziektes van een nieuw complex. Onze nieuwe kamer was erg stoffig en werd op woensdag schoongemaakt. Weet zeker als we er melding van gemaakt hadden zouden ze hem eerder schoon gemaakt hebben maar ja mannen he. Fijn balkon met veel zon.

• 10Jose Cremer08-02-2013

Fantastische Ligging t.o piste

Wij hebben met 7 volwassen personen in een 6 persoons appartement verbleven. Dit was prima te doen. Heel mooi appartement met voldoende ruimte en volledig ingericht. Receptie is vriendelijk en behulpzaam en broodjesservice aan de deur. Ligging appartement perfect aan/op de piste. Restaurant is aan de prijzige kant en de porties te klein

• 10Paskal03-02-2013

Perfecte accomodatie

Wil je eens wat goeds in Val Thorens dan is Hameau dus Kashmir the place to bed. Pluspunten: - aardig goed Engels sprekend personeel - rustig gelegen aan de rand van Val Thorens maar toch aan de piste - mooi ingericht appartement - goed ventilatiesysteem - heerlijke douches - snelle betrouwbare gratis wi-fi-verbinding - lekker warm zwembad - perfecte schoenwarmers in je privé-locker - broodjesservice tot in je appartement - ski-shop onderin complex waar voor 7€ je ski's perfect met de hand worden gewaxed - ruime parkeergarage onder het complex; met de lift tot voor je appartement

Geen minpunten in onze ogen, maar meer aandachtspuntjes: - ventilatiesysteem is tussen 8.00 en 20.00u aan en maakt nogal wat geluid - als je houdt van een zacht bed dan zijn de bedden wellicht wat aan de harde kant (wij hadden er geen last van) - klapdeurtjes badkamer kunnen gehorig zijn in het complex

BIj een volgend bezoek aan Val Thorens dan zeker weer naar Hameau du Kashmir voor ons.

• 10piet4012-01-2013

Super!

Ligging is top. Appartement qua oppervlakte niet heel groot maar heel praktisch ingericht en ook een echt een bank, fauteuil en grote poef als je een 3-4 persoons appartement hebt. 2 badkamer, 1 met bad en 1 met douche en beide een wastafel en toilet. Ideaal dat de broodjes die je besteld hebt, elke morgen op tijd aan je deur hangen!

Appartement Résidence Le Hameau du Kashmir info

Sport entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Meals

• All inclusiveBeschikbaar