Géén boekingskosten

Appartement Résidence Le Cheval Blanc

FrankrijkRhône - AlpsVal Thorens

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Résidence Le Cheval Blanc voor je op een rij gezet:

6.2VoldoendeScore uit 49 reviews

Appartement info

58 Reviews over Résidence Le Cheval Blanc

• 3Marjolein02-03-2018

Nooit meer hier!

Slecht 8 persoons appartement. Heel klein voor 7 personen, zo goed als geen kastruimte. Inventaris niet compleet en de WiFi heeft het helemaal niet gedaan. Twee badkamers maar 1 douche was een afwisseling van koud en heet de andere badkamer zat onder de schimmel en stonk ook vreselijk. 1 toilet voor 7 personen is ook erg weinig, het stonk er als een gang van centraal station, de pislucht was er met geen mogelijkheid uit te krijgen. Keuken met 3 kookplaatjes waar Je maar 1 grote pan op kwijt kan en een mini koelkast met kapotte hendel. Voor het geld (2200 euro voor 1 week) verwacht je in ieder geval een schoon appartement aan te treffen, alles behalve dat! Nooit meer dit.

• 8Frans13-01-2018

Gezellige leuke vakantie met veel sneeuw

Locatie op de piste, relatief kleine appartementen maar wel netjes.

• 8Inez Dogterom10-01-2018

Super, ga in 2018 weer

Appartement was top. goeie ligging aan de piste. Minder was dat de WiFi het soms niet deed.

• 7ruud13-02-2017

Geweldig gebied en accomodatie

alles is goed geregeld.Genoeg verhuurbedrijven ski's, leuke en gezellige eetgelegenheden. diverse supermarkten.

• 8Ligging t.o.v. pistes
  • 4Vilmar12-03-2016

Niet voor herhaling

We namen expres een appartement voor 6 tot 8 personen maar met 4 personen was het erg krap. Wel 2 badkamers en we hadden genoeg slaapplekken. Maar het had niet 1 persoon meer moeten zijn. De indeling was slecht en krap. Niet verwacht als je een prijsklasse omhoog gaat voor wat meer luxe en comfort. Al het gewassen beddengoed zaten onder de bloedvlekken, en we kregen spreien met harde witte vlekken. Het duurde 3 dagen om onze toko warm te krijgen en de 2e badkamer miste een verwarming. De prijs kwaliteit verhouding van dit appartement is niet correct, daarom een slechte beoordeling.

• 4Ros09-03-2016

niet voor herhaling vatbaar

We hebben een 8 pers. appartement geboekt met z'n vieren. Het appartement is de eerste 3 dagen niet warm te krijgen vanwege de tocht. aangegeven en ze gingen kijken of het opgelost kon worden. Daarnaast was het app. niet echt schoon en er was bijvoorbeeld geen waterkoker aanwezig, dus lekker ouderwets een pan op zetten. De douche is gelukkig wel lekker warm maar ik vond het niet voor herhaling vatbaar.

• 8Samen met partner09-02-2016

Heerlijke vakantie en verblijf

Januari 2016 zijn we bij cheval blanc geweest.

Bij de receptie gevraagd om een kamer met uitzicht op de piste dit werd dan ook direct voor ons geregeld ! we hadden een kamer voor 4 personen geboekt ( we waren met ze 2e ) omdat de kamers in Frankrijk altijd erg klein zijn! we hadden nu dan ook lekker de ruimte. in het appartement zit de ski verhuur (intersport) en 5 meter buiten het hotel kan je de ski pas halen.. direct vanuit het appartement kun je de piste op.. echt ideaal. Veder was er Op Ieder tijdstip Heet water te krijgen om te douchen.

Problemen worden snel en erg netjes opgelost ( wij hadden wat vieze thee lepels) binnen 10 min was er een schoonmaakster die de hele keuken kwam boenen. Top.

Heerlijke vakantie gehad !

• 7Lisette09-03-2015

Prima voor weekje wintersport

Ligging is perfect, mooi uitzicht over piste. Stapten zo de deur uit, direct ons snowboard op naar de liften! Klein appartement, maar prima voor 2 personen. Ook kun je vanaf hier alles in Val Thorens makkelijk bereiken. Heerlijke bakkerij om de hoek. Bedden zijn slecht, maar ja heb die nog nooit echt goed gehad in vergelijkbare appartementen.

• 4Polfliet21-02-2015

Zeer basic

Mezannine voor 8 pers. is pakweg geschikt voor max 4 pers. Zeer simpele inrichting en dringend aan update toe ! In ons geval slaapkamers zonder buitenramen wat zeer beklemmend en ongezond gevoel geeft. Inchecken is een ramp wegens niet aangepaste receptie. Een uur wachten is geen utzondering !! Er is één lift om de skikelder te bereiken wat rampzalig is. Enkel de ligging is perfect. Geen aanrader !

• 7heer Romp24-01-2015

Goede en fijne accommodatie

Advies bij twee personen een appartement vier personen boeken.(Iets meer leefruimte)

• 9Ligging t.o.v. pistes

Appartement Résidence Le Cheval Blanc info