Appartement P&V Les Temples du Soleil

Matig

• Ligging t.o.v. pistes9,2

6 tips over Appartement P&V Les Temples du Soleil

Anja83, 16-4-2013
Oordoppen meenemen voor de nachten.
bo, 7-4-2013
Val thorens zelf is echt een prima locatie, ik zou zo weer gaan!
AT Visser, 24-2-2013
Als je boekt bij les Temples du Soleil boek dan bij Picchu of Macchu, niet bij Nasca. De ligging van de eerstgenoemde appartementen is ook gunstiger, je hoeft minder ver te lopen naar receptie, supermarkt etc.

We hebben een aantal aanbieders voor P&V Les Temples du Soleil voor je op een rij gezet:

anonemus, 16-2-2013
Mooi uitzicht, mooi skigebied, leuk dorp met verschillende centrums. App.misschien buiten krokusvakantie wel te doen.
anouk, 4-5-2012
Supermarkt, pizza take away en skiverhuur in huis.
Jeroen, 30-1-2012

Neem een Les trois Vallées pas, want alleen een pas voor Val Thorens is veel te weinig. En daarnaast is het gewoon echt een aanrader om gebruik te maken van dit grote gebied. Als u het goed doet hoeft u geen enkele dag de zelfde piste te nemen!

Tips voor de mensen die graag uitgaan:

Malysia

Snowcafé op bepaalde dagen