Géén boekingskosten

Appartement P&V Les Temples du Soleil

FrankrijkRhône - AlpsVal Thorens

We hebben de beste aanbieders voor Appartement P&V Les Temples du Soleil voor je op een rij gezet:

5.4MatigScore uit 82 reviews

Appartement info

Meer appartement info

94 Reviews over P&V Les Temples du Soleil

• 2Wouter De Schepper27-04-2019

Gruwelmanier om je vakantie te starten.

We boekten een familiegroep een appartement via Maeva (dochterbedrijf van Pierre et Vacances). Beschrijving sprak over een appt. voor 12 personen. 1 dag voor vertrek belt Maeva me op om te melden dat er een fout in de beschrijving stond. Het bleken 3 afzonderlijke studio's te zijn voor 4. Ik kan me niet inbeelden dat ze dat toen pas ontdekten: het appt. stond al maanden op de site van Maeva. Ter plekke blijkt die indeling nog anders dan gemeld. De receptie verwijst ons naar het contactcenter van Maeva. Maeva verwijst naar de receptie. De medewerker in het callcenter kan niets voor ons doen. Na lang discussiëren aan de receptie krijgen we het telefoonnummer van iemand met meer bevoegdheid. Na nog eens een half uur boos zijn aan telefoon beslist men toch een extra studio te boeken, zodat we de kinderen per familie te slapen konden leggen. Na 3 uur ruzie maken konden we eindelijk inchecken. De studio's zijn overigens basic.

• 9Ligging t.o.v. pistes
  • 8Linda25-02-2019

Functioneel hotel met fantastische locatie

Wij hadden een studio appartement. Twee volwassenen en een kind. Het appartement is functioneel. Alles is aanwezig en het werkt. De incheckprocedure was niet efficiënt en we hebben uiteindelijk de kamer later gekregen dan beloofd (18:30 ipv 17:00). De reden was dat de kamers nog niet klaar waren war best bijzonder is aangezien de check out om 10:00 is. De locatie van het hotel maakt wel heel veel goed. Direct aan de piste, de spoorslag is goed geplaatst en je kan vanaf je kamer op skischoenen je skis halen en skiën.

• 6Daniël Nederpelt02-02-2019

Prima appartementencomplex. Veel jongeren.

Groot Frans appartementencomplex, kleine appartementen maar wel compleet (bad, vaatwasser), gezien de prijzen prima, als je geen hoge eisen stelt. Daardoor veel jonge mensen. Het skigebied maakt een hoop goed! (650KM) Complex ligt aan de rand van het dorp, aan de skipiste. Supermarkt zit in het complex. Meeste apres ski tenten liggen hoger in het dorp, 10 min lopen.

• 5José21-01-2019

Lawaai

Geboekt via touroperator

Positief Handdoeken/bedlinnen/schoonmaakmiddelen. Vriendelijke mensen aan balie. Ski ruimte aan de piste

Negatief Heel veel lawaai van mede gasten in de vorm van lallende lui op de gangen, feestjes tot diep in de nacht Gehorige en kleine hokkerige accommodaties Zeer kleine keuken. Als de vaatwasser open is, is de doorgang geblokkeerd

Voor touroperator moet je je reisspullen heen en weer slepen naar de sportaccommodatie in Val Thorens op aankomst- en vertrekdag. Dit is een heel gesjouw over de vele trappen en een groot minpunt.

• 7Laurens05-05-2018

Goed voor jeugd

dit appartement geboekt via een reisorganisatie voor studenten. Voor ons was het prima, goedkoop, makkelijk, alleen de basisbehoeftes en directt aan de piste. Boek dit complex NIET als je opzoek bent naar comfort, luxe en heerlijk ontspannen na het skiën. appartementen zijn gehorig en als je pech hebt zit je tussen de 1000 Engelse studenten. Voor ons dus geen probleem, maar voor families en rustzoekers kan dit als niet prettig worden ervaren. verwacht daarnaast ook niet veel van de schoonmaak of de service, alles is ingericht op massa.

• 1Eline21-04-2018

Volgend jaar ergens anders!!

Als je geen Frans spreekt kan je beter niet met het personeel praten, vooral de dames die achter de bali werken. Met een klacht kan je er zeker niet terecht! Geen enkel idee hoe je je gasten moet behandelen!! Bijscholen is zeker geen fout idee! Ook zou ik de skilockers niet gebruiken, erg klein en je materiaal gaat hiervan stuk. De kachel in de woonkamer heeft onze skischoenen en snowboardschoen doen smelten. De kamers zijn opzich prima als je er alleen slaapt. Koken of gezellig even zitten gaat niet. Het hele gebouw is ouderwets, lichten op de gang waarvan je eerst moeten zoeken naar het lichtknopje, liften die gammel zijn, gangen die eruit zien als gevangenis gangen en je hoort alles!

Social Room, E REPUTATION MANAGER, 24-04-2018

Beste Eline,

Bedankt voor het verblijven op onze residentie in Val Thorens en het achterlaten van een review op Zoover.

Wij willen dat al onze gasten een zorgeloos verblijf hebben. Het is daarom jammer dat u geen al te beste ervaringen heeft gehad tijdens uw vakantie. Onze oprechte excuses hiervoor.

Toch hopen wij dat u van de bergen en de sneeuw heeft kunnen profiteren en flink wat fijne uren op de pistes heeft doorgebracht.

Pierre & Vacances Les Temples du Soleil team

• 4M. Lindeboom18-03-2018

Nooit meer.

Klein, vies en ongezellig. Skischoenen moeten mee naar appartement. Bagage wordt ver van de locatie gedumpt. Je moet zelf maar zien hoe je het bij je appartement krijgt. Verouderde en incomplete inrichting. Enige wat positief was is dat je aan de piste zit.

Social Room, E REPUTATION MANAGER, 26-03-2018

Beste M. Lindeboom,

Bedankt dat u heeft gekozen voor onze residentie Les Temples du Soleil in Val Thorens. Deze unieke locatie direct naast de skipistes is voor skiliefhebbers natuurlijk fantastisch en een waar skiparadijs.

Hopelijk heeft de niet al te beste ervaring in het appartement de pret niet bedorven en heeft u overdag met veel plezier kunnen skiën en genoten van de sneeuw. Er is een aantal appartementen gerenoveerd, dus wij verwelkomen u graag weer op deze residentie om het nieuwe comfort hiervan uit te proberen.

• 4Sylvia10-03-2018

Nooit meer, waardeloos

Ligging is perfect! De muren zijn van papier, je hoort alles. Vanaf 23 uur kun je proberen te slapen, dan gaat de jeugd op stap. Met een hoop gegil en kabaal gaan ze en komen tussen 3u en 5u weer terug. Lift is traag en glad. Geen bagage opslag voor touroperator, die is in het centrum. Te bereiken met 40 treden!!! Geen lift aanwezig en iedereen kan erin. Onvriendelijk personeel en ongezellige lange gang. Behoorlijke afknapper.

Social Room, E REPUTATION MANAGER, 27-03-2018

Beste Sylvia,

Dank u wel voor het boeken van een vakantie op onze residentie in de prachtige bergen. De locatie is inderdaad perfect, aangezien het direct aan de pistes grenst. Toch betreurt het ons dat u geen goede ervaring heeft gehad op onze residentie.

Ons personeel staat altijd voor zijn gasten klaar en wij hebben klantvriendelijkheid hoog in het vaandel staan. Daarom vinden wij het bijzonder jammer dat u het personeel als onvriendelijk heeft ervaren. Het is een vakantiebestemming waar ook veel jongeren komen. Onze excuses dat u van hen geluidsoverlast heeft ervaren.

Ondanks dat de bestemming niet aan uw verwachtingen heeft voldaan, heeft u hopelijk een fijne vakantie gehad met uw reisgenoten en veel kunnen profiteren van de sneeuw.

• 3Luuk van der Haak06-03-2018

Nooit meer

Het enige goede was dat we zo de piste op konden. De kamers waren zeer klein en met 1 WC-rol en 1 handdoek kom je de week niet door met 4 mannen. Onze kamer was na afloop niet zoals wij hem aantroffen maar hiervoor werd 725 euro in rekening gebracht voor allemaal achterlijke dingen zoals vuilniszakken niet naar beneden brengen en 2 flesjes bier op het aanrecht. Wij betaalde schoonmaakkosten dus wij gingen er wel van uit dat dit goed zat. Wanneer wij in discussie raakte met het personeel deden zij zo arrogant en dreigde ze met de politie. En opeens meldden zei dat het oke was en dat we konden gaan. Later werden wij gebeld dat het bedrag van de creditcard was afgeschreven en konden we terugkomen. Hierbij zou een vrouw van touroperator ons helpen maar die deed totaal geen moeite voor ons. Echt geen aanrader dus, er zijn veel betere verblijven in het gebied.

Social Room, E REPUTATION MANAGER, 27-03-2018

Beste Luuk,

Hartelijk dank voor het maken van een reservering op onze residentie in Val Thorens.

Wij wensen iedere gast een fijn verblijf toe en vinden het daarom erg vervelend om te lezen dat u een dusdanig slechte ervaring heeft gehad dat u nooit meer terug wilt komen op onze locatie Les Temples du Soleil.

Wij hopen dat u met uw reisgezelschap toch heeft kunnen genieten van jullie skivakantie en ook veel mooie herinneringen heeft kunnen maken.

• 2Sofie10-02-2018

Never nooit meer

Erg onvriendelijk geholpen. Bij aankomst bleek er een borg van €100 per persoon te zijn. Wij waren met 5... wij hadden niet handje contant €500,- liggen. Wat sowieso al bizar was. Mevrouw van hotel wilde ons achterin de rij zetten omdat wij dit niet per direct konden leverem. Erg klantonvriendelijk. Zeker gezien het verblijf dat wij kregen. Absoluut niet aan te raden!

• 4Ligging t.o.v. pistes

Appartement P&V Les Temples du Soleil info