Appartement P&V Les Temples du Soleil

Appartement P&V Les Temples du Soleil
4,3

Onvoldoende

• Ligging t.o.v. pistes8,7

We hebben een aantal aanbieders voor P&V Les Temples du Soleil voor je op een rij gezet:

Laatste review

Goed voor jeugd

Laurens,
5-5-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

dit appartement geboekt via een reisorganisatie voor studenten. Voor ons was het prima, goedkoop, makkelijk, alleen de basisbehoeftes en directt aan de piste. Boek dit complex NIET als je opzoek bent naar comfort, luxe en heerlijk ontspannen na het skiën. appartementen zijn gehorig en als je pech hebt zit je tussen de 1000 Engelse studenten. Voor ons dus geen probleem, maar voor families en rustzoekers kan dit als niet prettig worden ervaren. verwacht daarnaast ook niet veel van de schoonmaak of de service, alles is ingericht op massa.

Kenmerken

Goed voor jeugd

Laurens,
5-5-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Volgend jaar ergens anders!!

Eline,
21-4-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Als je geen Frans spreekt kan je beter niet met het personeel praten, vooral de dames die achter de bali werken. Met een klacht kan je er zeker niet terecht! Geen enkel idee hoe je je gasten moet behandelen!! Bijscholen is zeker geen fout idee!

Ook zou ik de skilockers niet gebruiken, erg klein en je materiaal gaat hiervan stuk.

De kachel in de woonkamer heeft onze skischoenen en snowboardschoen doen smelten.

De kamers zijn opzich prima als je er alleen slaapt. Koken of gezellig even zitten gaat niet.

Het hele gebouw is ouderwets, lichten op de gang waarvan je eerst moeten zoeken naar het lichtknopje, liften die gammel zijn, gangen die eruit zien als gevangenis gangen en je hoort alles!

Social Room, E REPUTATION MANAGER, 24-4-2018

Beste Eline,

Bedankt voor het verblijven op onze residentie in Val Thorens en het achterlaten van een review op Zoover.

Wij willen dat al onze gasten een zorgeloos verblijf hebben. Het is daarom jammer dat u geen al te beste ervaringen heeft gehad tijdens uw vakantie. Onze oprechte excuses hiervoor.

Toch hopen wij dat u van de bergen en de sneeuw heeft kunnen profiteren en flink wat fijne uren op de pistes heeft doorgebracht.

Pierre & Vacances Les Temples du Soleil team

Nooit meer.

M. Lindeboom,
18-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Klein, vies en ongezellig. Skischoenen moeten mee naar appartement. Bagage wordt ver van de locatie gedumpt. Je moet zelf maar zien hoe je het bij je appartement krijgt. Verouderde en incomplete inrichting.

Enige wat positief was is dat je aan de piste zit.

Social Room, E REPUTATION MANAGER, 26-3-2018

Beste M. Lindeboom,

Bedankt dat u heeft gekozen voor onze residentie Les Temples du Soleil in Val Thorens. Deze unieke locatie direct naast de skipistes is voor skiliefhebbers natuurlijk fantastisch en een waar skiparadijs.

Hopelijk heeft de niet al te beste ervaring in het appartement de pret niet bedorven en heeft u overdag met veel plezier kunnen skiën en genoten van de sneeuw. Er is een aantal appartementen gerenoveerd, dus wij verwelkomen u graag weer op deze residentie om het nieuwe comfort hiervan uit te proberen.

Nooit meer, waardeloos

Sylvia,
10-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Ligging is perfect! De muren zijn van papier, je hoort alles. Vanaf 23 uur kun je proberen te slapen, dan gaat de jeugd op stap. Met een hoop gegil en kabaal gaan ze en komen tussen 3u en 5u weer terug. Lift is traag en glad. Geen bagage opslag voor touroperator, die is in het centrum. Te bereiken met 40 treden!!! Geen lift aanwezig en iedereen kan erin. Onvriendelijk personeel en ongezellige lange gang. Behoorlijke afknapper.

Social Room, E REPUTATION MANAGER, 27-3-2018

Beste Sylvia,

Dank u wel voor het boeken van een vakantie op onze residentie in de prachtige bergen. De locatie is inderdaad perfect, aangezien het direct aan de pistes grenst. Toch betreurt het ons dat u geen goede ervaring heeft gehad op onze residentie.

Ons personeel staat altijd voor zijn gasten klaar en wij hebben klantvriendelijkheid hoog in het vaandel staan. Daarom vinden wij het bijzonder jammer dat u het personeel als onvriendelijk heeft ervaren. Het is een vakantiebestemming waar ook veel jongeren komen. Onze excuses dat u van hen geluidsoverlast heeft ervaren.

Ondanks dat de bestemming niet aan uw verwachtingen heeft voldaan, heeft u hopelijk een fijne vakantie gehad met uw reisgenoten en veel kunnen profiteren van de sneeuw.

Nooit meer

Luuk van der Haak,
6-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Het enige goede was dat we zo de piste op konden. De kamers waren zeer klein en met 1 WC-rol en 1 handdoek kom je de week niet door met 4 mannen. Onze kamer was na afloop niet zoals wij hem aantroffen maar hiervoor werd 725 euro in rekening gebracht voor allemaal achterlijke dingen zoals vuilniszakken niet naar beneden brengen en 2 flesjes bier op het aanrecht. Wij betaalde schoonmaakkosten dus wij gingen er wel van uit dat dit goed zat. Wanneer wij in discussie raakte met het personeel deden zij zo arrogant en dreigde ze met de politie. En opeens meldden zei dat het oke was en dat we konden gaan. Later werden wij gebeld dat het bedrag van de creditcard was afgeschreven en konden we terugkomen. Hierbij zou een vrouw van touroperator ons helpen maar die deed totaal geen moeite voor ons. Echt geen aanrader dus, er zijn veel betere verblijven in het gebied.

Social Room, E REPUTATION MANAGER, 27-3-2018

Beste Luuk,

Hartelijk dank voor het maken van een reservering op onze residentie in Val Thorens.

Wij wensen iedere gast een fijn verblijf toe en vinden het daarom erg vervelend om te lezen dat u een dusdanig slechte ervaring heeft gehad dat u nooit meer terug wilt komen op onze locatie Les Temples du Soleil.

Wij hopen dat u met uw reisgezelschap toch heeft kunnen genieten van jullie skivakantie en ook veel mooie herinneringen heeft kunnen maken.

Never nooit meer

Sofie,
10-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes4
  • Ligging t.o.v. pistes4

Erg onvriendelijk geholpen. Bij aankomst bleek er een borg van €100 per persoon te zijn. Wij waren met 5... wij hadden niet handje contant €500,- liggen. Wat sowieso al bizar was. Mevrouw van hotel wilde ons achterin de rij zetten omdat wij dit niet per direct konden leverem. Erg klantonvriendelijk. Zeker gezien het verblijf dat wij kregen. Absoluut niet aan te raden!

Goed te doen (2 kamer app voor 4 personen)

wintersporters,
5-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Er is verschil tussen Machu en Guzzo, Naar Guzzo moet je door koude tussentunnel lopen.

Precies wat we nodig hadden

Roy,
3-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

We wilden een goedkoop appartement boeken, aan de skipistes van Val Thorens en dat is met dit appartement zeer geslaagd! Verwacht geen luxe, maar verwacht een klein hokje met alles er in wat je nodig hebt!

Prima appartement!

alexander pietersen,
1-5-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Heel veel slechte recensies gelezen voordat we ernaartoe gingen, maar het viel 100 % mee. Verwacht geen 5 sterrenhotel, maar daar is de prijs ook naar. Toplokatie, vriendelijk personeel.

Gedateerd hotel

Vd heijden,
29-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

Kamers zijn oud en gedateerd. Elke nacht is er wel geluidsoverlast van schreeuwende jeugd in het hotel. Hotel is heel gehorig. Geen aanrader

Chalet.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement P&V Les Temples du Soleil in Val Thorens, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement P&V Les Temples du Soleil zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.