Géén boekingskosten

Appartement P&V Le Tikal

FrankrijkRhône - AlpsVal Thorens

We hebben de beste aanbieders voor Appartement P&V Le Tikal voor je op een rij gezet:

7.5GoedScore uit 26 reviews

Meer appartement info

27 Reviews over P&V Le Tikal

• 8Gerritsen11-02-2018

Buiten verwachting goed

Voor Franse begrippen een redelijk ruim appartement (5 personen in een 7 persoons appartement). Goed gevulde keukenkasten. Grote koelkast. Lekker warm appartement met vloerbedekking. Goede bedden met dekbedden. Linnenpakket en eindschoonmaak bij de prijs inbegrepen. Skieschoenen worden droog geblazen in de locker. Skiën tot aan het appartement. Gratis WiFi voor 5 personen. Wij komen nog eens terug!

• 9Fam v24-12-2017

Geweldig

Super mooi appartement op de eerste etage voorzijde 2 slaapkamer alles voldoende handdoeken beddengoed en een + dekbedden en geen vieze dekens zoals in Le Silveralp voor herhaling vatbaar

• 9Tanja Heerkens16-02-2017

Nette kamer op 7e verdieping geheel gerenoveerd. We.konden gelukkig eerder het appartement in. Alles prima , badkamers schoon en meer dan voldoende badhanddoeken en schoonmaak spullen. Lakens ook genoeg. Al met al voor de tweede keer in le tikal en zeker nog een keer terug.

• 1beatriceant21-02-2016

résidence à eviter

résidence à éviter imperativement. impossible de dormir la nuit car passage de gens dans la rue la nuit qui sortent des bars qui chantent et parlent fort. Les murs sont en carton, donc pas d insonorisation. voitures qui passent toute la journée et donc bonne odeur de pot d échappement dans les appartements résidence vieillote meubles abîmés. couettes tachées housses de couette également. Le personnel est sympathique mais est dépassé par les plaintes des clients (d'après une personne de la réception) PIERRE et VACANCES ne fait pas les travaux nécessaires pour insonoriser les appartements. Je suis actuellement dans la résidence et en cherche une autre pour les vacances prochaines. terminé PIERRE et Vacances Val thorens.

• 2Ligging t.o.v. pistes
  • 4rene24-05-2013

Gehorig hotel

We hadden driekwart jaar terug een kamer geboekt. Bij aankomst kregen we een kamer gelegen aan de voorzijde op de eerste etage. Wat een DRAMA! Tijdens de wisseling van de gasten de gehele nacht bussen direct onder onze slaapkamer en iedere avond tot 04:00 uur in de ochtend zeer luidruchtige jeugd die vanuit de tegenover Tikal gelegen discotheek kwamen.

Vwb de kamer, deze is ruim opgezet en van alle gemakken voorzien, we hadden de beschikking over een afsluitbare locker voor de ski's.

Voor ons nooit meer Tikal.

• 7Ligging t.o.v. pistes
  • 7ljhardon22-08-2012

fantastische plek

goed verzorgd ruim voor franse begrippen skischoen verwarmers in locker.De pistes zijn heel breed en goed te doen voor beginners maar ook voor gevorderden.men kan op 5 plekken tot boven de drieduizend meter.sneeuwzeker

• 8marleen09-04-2012

Skien in en uit vanuit appartement.

Appartement van 6 verbleven met 2 volwassenen en 2 grote kinderen. Er waren wel 2 badkamers - 1 met bad en 1 met douche en toilet. Stapelbed klein voor grote kinderen (12-15)! Sliepen aan de kant van de piste, hierdoor weinig last van lawaai, enkel 1 keer wakker geworden door pistenbully welke om 7 u smorgens de piste glad maakte. Veel opbergruimte - zeer proper appartement. Vrienden van ons sliepen in de montagnettes de soleil - zij hadden veel last van nachtlawaai door Irish Pub. Wij dus niet. Als je op de 6e verdieping zit kan je bijna binnen en buiten skieen.

• 8De Brouwers20-03-2012

wintersport val thorens la tikal

Prima appartement aan straatkant op de tweede verdieping. De verwarmde skilockers zijn helemaal top. We waren met 4 personen in een 6 pers appartement met twee slaapkamers die groter zijn dan we in Frankrijk gewend zijn. Volop serviesgoed aanwezig.De bar er tegenover en het geluid van de ventilatie van het pand tegenover la tikal kan wat overlastgeven geven, maar gewoon doorslapen is het devies. Skipiste direct bereikbaar vanaf de 6 e verdieping en de toegang tot de supermarkt door de ondergrondse gang is super. Op je pantoffels even nog een boodschap doen! We waren blij de hond niet te hebben meegenomen want uitlaten en uitrennen kan bijna niet. In het dorp is het schoon op straat. Wandelmogelijkheden zijn beperkt, maar skieen is eindeloos!

• 7Sanne W.29-01-2012

Beter dan Les Temples du Soleil!

Le Tikal is een beter appartement dan Les Temples du Soleil (wat er tegenover ligt) Dit appartement is veel ruimer voor hetzelfde geld. Prijs/kwaliteit is daarom ruim voldoende! Wij hadden een 6-persoons cabine-appartement en zaten op de eerste verdieping waardoor we overal vlakbij zaten (piste, loopbrug naar het centrum, supermarkt). Het appartement is qua inrichting wel wat oud en niet heel schoon maar geschikt voor de wintersport; je bent er toch amper. 's Nachts is het vrij gehorig (zowel in het gebouw als buiten op straat), maar als je overdag veel kilometers hebt gemaakt, slaap je er makkelijk doorheen. Wij kunnen dit appartement iedereen aanraden, maar verwacht niet te veel luxe.

• 1Stéphanie25-01-2012

Ne pas s'y rendre !!!!

Que des jeunes bourrés... Donc personne ne peut dormir... Personnel de sécurité non présent... Seul point positif, la nourriture.

Appartement P&V Le Tikal info

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)