Appartement Montana Valbel

Heerlijk appartement

Jacinta
6-4-2009
  • Ligging t.o.v. pistes10

In Val Thorens hadden we een appartement voor 10-personen. Dit appartement is voor Franse begrippen ruim. Vier van de 5 slaapkamers beschikten over een eigen toilet en douche.

Daarnaast perfect uitzicht op de piste en vanaf het appartement gelijk de piste op kunnen skien. Bakker om de hoek en supermarkten op loopafstand.

Bij elkaar een geslaagde vakantie in dit super appartement.

Gereisd Met vrienden in januari 2009

voor franse begrippen mooi appartement

J. Wentink
7-2-2009
  • Ligging t.o.v. pistes10

appartement in Valbel was mooi schoon en ruim genoeg voor 3 pers. jammer was alleen de rioollucht in de wc en soms ook in de douche. er is wel geprobeerd hier iets aan te doen, maar dat is niet gelukt. ook was het jammer dat we de skipassen op moesten halen bij de hostess die in een bar zat aan de andere kant van val thorens, dat was even zoeken. er was een eerste kennismaking bij de receptie tussen 13.00 en 15.00 terwijl het app. pas vanaf 18.00 beschikbaar zou zijn. dan vind ik het niet netjes om de klant half val thorens af te laten lopen om zijn skipas op te halen, volgende keer zorg ik zelf wel voor de skipas. van de vier keer dat we in dit gebied zijn geweest was dit de slechtste week, veel wind, weinig zon en 1 dag niet kunnen skien vanwege de wind. aansluiting naar andere dalen word naar mijn idee ook te snel afgesloten. maar al met al hebben we toch nog wel aardig kunnen skien.

Gereisd Met oudere kinderen in Sun Feb 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2007

Appartement best ruim

Essie
2-1-2007
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

Appartement best ruim. Was slecht schoongemaakt bij aankomst, daarna helemaal geen schoonmaakster gezien. Geen schone handdoeken en beddegoed gekregen in 8 dagen! Wel goed gelegen aan de piste. Dit appartement geven ze 4 sterren, maar is dit niet waard. Voor die hoge prijs die je moet betalen kunnen ze best beter schoonmaken en zorgen voor schone handdoeken!!

Gereisd Anders in januari 2007

2006

Verblijf in een 3 kamer appartement voor 4 personen

Webflyer
27-11-2006
  • Ligging t.o.v. pistes10

Verblijf in een 3 kamer appartement voor 4 personen. Uitzicht op de pistes. Voor Franse begrippen een ruim appartement. Appartement is keurig onderhouden. Mocht er toch iets aan mankeren, wordt het binnen 24 uur verholpen. Eén keer per week wisselen van handdoeken en beddengoed. Keuken is relatief klein, maar groot genoeg voor ontbijt en lunch. Per appartement is er beneden één ruimte voor skies en skischoenen. Niet of nauwelijks verwarmd, zodat iedereen de schoenen meeneemt naar het appartement. Je skiet vanuit het appartement direct de piste op. Direct onder het appartement de skischool en bakker (de hele dag vers (stok)brood. Een prima appartement met in het hoogseizoen hoge prijzen, desondanks snel volgeboekt.

Gereisd Anders in november 2006

Was onze 2de keer in ValTho

Hans
19-6-2006
  • Ligging t.o.v. pistes10

Was onze 2de keer in ValTho. Hadden een super appartement, 6 persoons, voor ons 3en. Bakker NAAST de entree van Valbel. Groot balkon aan de voorzijde met uitzicht op de pistes. Appartement was net en schoon. Bij aankomst, ± 12 uur, was ons appartement wederom direct besckikbaar. Zaten recht tegenover de lift naar het Centre Commercial. Een absolute aanrader.

Gereisd Familie in Sat Jan 01 2005 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

Nog geen informatie beschikbaar over Appartement Montana Valbel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Montana Valbel in Val Thorens, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Montana Valbel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.