Appartement Montana Plein Sud

Appartement Montana Plein Sud

8.9Fantastisch

Frankrijk, Rhône - Alps, Val Thorens

Op vakantie geweest naar Montana Plein Sud?

8.9Fantastisch

• 9.8Inrichting
  • 8.1Hoeveelheid ruimte
  • 9.8Ligging t.o.v. pistes

We hebben een aantal aanbieders voor Montana Plein Sud voor je op een rij gezet:

Appartement info

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer appartement info

12 reviews over Appartement Montana Plein Sud

• 9Visser12-02-2017

Toppie en volgend jaar weer!

Ski in en ski out, service appartement helemaal goed, prachtig appartement zo mooi en groot nog niet eerder meegemaakt in Frankrijk. Ligging qua skiën helemaal goed qua uitgaan iets minder je zit beneden in het dorp, voor ons geen probleem maar je moet er wel rekening mee houden als je echt uit wil gaan. Voor ons geldt "tot volgend jaar

Gereisd met vrienden in januari 2017

• 10Jan Tol12-02-2017

Super complex

Prachtig appartementencomplex. Met mooi zwembad,stoomcabine en sauna. Skiroom direct aan de piste.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in maart 2016

• 8Meindert12-02-2015

Goed hotel alleen wel paar kleine gebreken

Wij zijn in week 6 van 2015 hier geweest. Wij zaten bovenin in het 8 persoons appartement. Het hotel/appartement is qua intrichting mooi ingericht. Het is modern maar toch gezellig met goede keuken gezellige eettafel en idem woonkomer. De slaapkamers waren van redelijke grootte met allen een badkamer. Ook de bedden waren goed. Het hotel ligt aan de piste dus je loopt zo de deur uit op de piste. Ideaal! Zwembadje beneden is heerlijk warm met sauna en haman.

Minpuntjes zijn: Wifi - We hebben een 8 persoons kamer maar krijgen maar wifi voor 2. Heel vreemd. Verder heeft de Wifi deze week aardig wat problemen. Bubbelbad - Meerdere malen gebeld met receptie die beloven iemand langs te struren wat niet gebeurd en ook proberen ze ons via telefoon via de meterkast wat te laten resetten wat niet lukt jammer...

Toch wel heel tevreden met appartement.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in januari 2015

• 9Robert Paul19-10-2014

Prachtige locatie direct aan de pist

Het complex dateert uit 2011 en is dus helemaal nieuw en dat wordt zo ook gehouden. Ben reeds 15x naar Val Thorens in de Dutchweek gegaan maar heb nooit zo een goed en heerlijk appartement gehad. Alles keurig verzorgt, auto kan op voorboeking in een prive garage. De appartementen zijn goed en ruim met bij ons 2 badkamers wat wel erg prettig is.

Prima geregeld dus en een heerlijke vakantie daardoor gehad.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in april 2014

• 9heer de Groot08-03-2014

Mooiste appartementen in Val thorens

Mooie appartementen. Direct aandeel piste. Goede spa

Gereisd met jonge kinderen in februari 2014

• 8Ielo28-01-2014

Zeer mooi appartement, ligging tov centrum minder

Luxe en strak modern ingericht appartement. Ruime kamers, goede bedden, keuken van alle gemakken voorzien, heerlijk bubbelbad. Vanaf de vijfde verdieping stap je de piste op, dus perfect. Personeel was zeer behulpzaam, verwarming is alleen vanaf de receptie te regelen dus gewoon even melden als het te warm of koud is. Wij dachten ook middenin het centrum met barren en restaurants te zitten. Dat is echter 10-15 min lopen, dus niet vlakbij apresski. Wat in Frankrijk sowieso totaal niet hetzelfde is als in Oostenrijk. In Val Thorens veel jongeren die zichzelf per literfles rosé bezatten. Zwembad niet beoordeeld omdat we die niet bezocht hebben.

Gereisd met partner in januari 2014

• 8heer Hagenouw11-05-2013

Prima appartement voor Franse begrippen

Prima verblijf met genoeg ruimte. Slechts 2 minpuntjes: Verwarming is niet in te stellen en het is dus erg warm. Slaapkamer met 2-persoonsbed en 2-persoonsdekbed is wel erg intiem met een groep vrienden!

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in april 2013

• 8W. Bolmers28-03-2013

Prachtig appartement!

Een prachtig en zeer ruim appartement. Wel wat verder weg van de drukte. De bank in het appartement zit niet heel comfortabel, maar de bedden daarentegen liggen heerlijk. Alles schoon en netjes. Het zwembad, stoombad en sauna zijn heerlijk na een dag skiën.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in maart 2013

• 9Ronald Kremer08-06-2012

Gaaf

Beetje laat, maar wij aren hier in januari 2012. Prachtig complex, ruime appartementen en slaapkamers. Verwarming wordt centraal geregeld en wil je het warmer of kouder hebben dan moet je naar de receptie en die receptie is eigenlijk het enige minpuntje, heel vriendelijk en hulpvaardig maar de ruimte is er niet op ingericht alle gasten op wisseldagen te ontvangen. Sauna ( met zwembroek, pak, bikini) echt heerlijk. Ligging t.o.v de pistes prima. Aanrader en laten we hopen dat de prijzen niet te erg omhoog zijn gegaan na het eerste seizoen, in dat geval volgend jaar zelfde tijd/ zelfde plaats wat mij betreft.

Gereisd met vrienden in januari 2012

• 10Peter en Monique27-03-2012

Absolute aanrader !!

Dit appartementencomplex is in december 2011 geopend. Van alle wintersportaccomodaties welke wij bezocht hebben steekt deze er met kop en schouders bovenuit. Schitterende appartement met ruime slaapkamers en living. Badkamers zijn een luxe o.a. bubbelbad. Vanuit de skiroom in het appartement ben je direct op de piste (ideaal). Supermarkt op 30 meter en de bakker op ong. 200 meter. Het is een 5-sterren complex en is best prijzig maar dit was het dubbel en dwars waard. Mensen die nog twijfelen.....niet doen en boek! Je zult er geen spijt van krijgen !

Gereisd met vrienden in februari 2012

Appartement Montana Plein Sud info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Jacuzzi, Verwarmd, Zwembad

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Kluis, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Terras