Géén boekingskosten

Appartement Montana Plein Sud

FrankrijkRhône - AlpsVal Thorens

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Montana Plein Sud voor je op een rij gezet:

8.8FantastischScore uit 12 reviews

Meer appartement info

12 Reviews over Montana Plein Sud

• 9Mariska Janson26-01-2019

Top accomodatie!

Super mooi schoon appartement! Wij verbleven met 6 personen in een 4 kamerappartement met dus 3 slaapkamers. Ruimte van de slaapkamers was prima! De keuken/woonkamer was wat aan de kleine kant. Temperatuur in het gebouw en kamer erg hoog! 1e dag aangegeven bij de receptie of de temperatuur naar 19 graden kon en dit was zo geregeld! Sauna/zwembad mooi en fijn! Handdoeken van t appartement werden midden in de week een keer verschoond maar bij het zwembad kon je andere handdoeken pakken. Vanaf 5e verdieping makkelijk de piste op. Lockers aanwezig voor skimateriaal en plek om schoenen te drogen/op te warmen! In de straat van het appartement zitten genoeg restaurantjes waar je kan eten. Ook is er op 50 meter een supermarkt. Skiverhuur ook op 50 meter dus alles wat wij nodig hadden in de buurt!

• 8J. Bakker09-01-2019

Een goed mordern verblijf direct aan de piste

Verblijf is modern en netjes met een prima broodjesservice. Het ligt direct aan een doorgaanbare piste waar je op kunt stappen. Wij waren met 6 vrienden en de eet/verblijfsruimte vond ik wat aan de kleine kant. Slaapkamers en badkamers waren top! Sauna beneden was verder goed geregeld en hygiënisch.

• 9Visser12-02-2017

Toppie en volgend jaar weer!

Ski in en ski out, service appartement helemaal goed, prachtig appartement zo mooi en groot nog niet eerder meegemaakt in Frankrijk. Ligging qua skiën helemaal goed qua uitgaan iets minder je zit beneden in het dorp, voor ons geen probleem maar je moet er wel rekening mee houden als je echt uit wil gaan. Voor ons geldt "tot volgend jaar

• 10Jan Tol12-02-2017

Super complex

Prachtig appartementencomplex. Met mooi zwembad,stoomcabine en sauna. Skiroom direct aan de piste.

• 9Ligging t.o.v. pistes
  • 8Meindert12-02-2015

Goed hotel alleen wel paar kleine gebreken

Wij zijn in week 6 van 2015 hier geweest. Wij zaten bovenin in het 8 persoons appartement. Het hotel/appartement is qua intrichting mooi ingericht. Het is modern maar toch gezellig met goede keuken gezellige eettafel en idem woonkomer. De slaapkamers waren van redelijke grootte met allen een badkamer. Ook de bedden waren goed. Het hotel ligt aan de piste dus je loopt zo de deur uit op de piste. Ideaal! Zwembadje beneden is heerlijk warm met sauna en haman.

Minpuntjes zijn: Wifi - We hebben een 8 persoons kamer maar krijgen maar wifi voor 2. Heel vreemd. Verder heeft de Wifi deze week aardig wat problemen. Bubbelbad - Meerdere malen gebeld met receptie die beloven iemand langs te struren wat niet gebeurd en ook proberen ze ons via telefoon via de meterkast wat te laten resetten wat niet lukt jammer...

Toch wel heel tevreden met appartement.

• 9Ligging t.o.v. pistes
  • 9Robert Paul19-10-2014

Prachtige locatie direct aan de pist

Het complex dateert uit 2011 en is dus helemaal nieuw en dat wordt zo ook gehouden. Ben reeds 15x naar Val Thorens in de Dutchweek gegaan maar heb nooit zo een goed en heerlijk appartement gehad. Alles keurig verzorgt, auto kan op voorboeking in een prive garage. De appartementen zijn goed en ruim met bij ons 2 badkamers wat wel erg prettig is.

Prima geregeld dus en een heerlijke vakantie daardoor gehad.

• 8Ligging t.o.v. pistes
  • 9heer de Groot08-03-2014

Mooiste appartementen in Val thorens

Mooie appartementen. Direct aandeel piste. Goede spa

• 8Ielo28-01-2014

Zeer mooi appartement, ligging tov centrum minder

Luxe en strak modern ingericht appartement. Ruime kamers, goede bedden, keuken van alle gemakken voorzien, heerlijk bubbelbad. Vanaf de vijfde verdieping stap je de piste op, dus perfect. Personeel was zeer behulpzaam, verwarming is alleen vanaf de receptie te regelen dus gewoon even melden als het te warm of koud is. Wij dachten ook middenin het centrum met barren en restaurants te zitten. Dat is echter 10-15 min lopen, dus niet vlakbij apresski. Wat in Frankrijk sowieso totaal niet hetzelfde is als in Oostenrijk. In Val Thorens veel jongeren die zichzelf per literfles rosé bezatten. Zwembad niet beoordeeld omdat we die niet bezocht hebben.

• 8heer Hagenouw11-05-2013

Prima appartement voor Franse begrippen

Prima verblijf met genoeg ruimte. Slechts 2 minpuntjes: Verwarming is niet in te stellen en het is dus erg warm. Slaapkamer met 2-persoonsbed en 2-persoonsdekbed is wel erg intiem met een groep vrienden!

• 8Ligging t.o.v. pistes
  • 8W. Bolmers28-03-2013

Prachtig appartement!

Een prachtig en zeer ruim appartement. Wel wat verder weg van de drukte. De bank in het appartement zit niet heel comfortabel, maar de bedden daarentegen liggen heerlijk. Alles schoon en netjes. Het zwembad, stoombad en sauna zijn heerlijk na een dag skiën.

• 7Ligging t.o.v. pistes

• VaatwasmachineBeschikbaar

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)