Chalet Montagnettes Lombarde

Chalet Montagnettes Lombarde

8.1Fantastisch

Frankrijk, Rhône - Alps, Val Thorens

Op vakantie geweest naar Montagnettes Lombarde?

8.1Fantastisch

• 9.5Ligging t.o.v. pistes
  • 8.8Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Montagnettes Lombarde voor je op een rij gezet:

Chalet info

Meer chalet info

8 reviews over Chalet Montagnettes Lombarde

• 8Robin23-11-2016

Mijn favoriete appartement in Valtho!

Ik heb hier 2 maal met een groep van 8 personen gezeten. Heerlijk de ruimte in dit appartement. Wij hadden beide keren 4 volledige verdiepingen tot onze beschikking. Beneden verwarmde skilocker met omkleedruimte genoeg! Daarbij een douche en sauna. 1e verdieping aparte keuken, woonkamer en toilet. 2e verdieping een badkamer met 2 slaapkamers. Zolder 4 losse bedden met daarbij nog 2 wastafels, waardoor je 's ochtends elkaar niet in de weg staat. Vanaf achterzijde appartement ski je zo naar het startpunt van de skiklassen. Het appartement is gezellig ingericht en ziet er niet super oud uit. Het is zeker ook niet heel nieuw, maar oogt gezellig. Ligging is ook perfect met het dorp, de supermarkt en apres-ski mogelijkheden om de hoek. Echt een heerlijk appartement en wij hebben al geboekt voor 2017!

Gereisd met vrienden in maart 2015

• 8Alphons12-11-2016

Geweldig appartement met goede ligging.

Het appartement wat wij hadden had 3 verdiepingen. Binnen komen via een grote hal met skilocker en sauna met douche. Boven grote huiskamer,keuken en toilet. Tweede verdieping 2 grote slaapkamers en 2 badkamers. Zolder was een grote slaapkamer. Zag er allemaal goed en netjes uit. Sommige appartementen hebben geen sauna maar een garage. Dus op letten bij boeken. Appartement is direct gelegen aan de piste dus ski in, ski out. Ligt tegenover een winkelcentrum dus straat over en boodschappen doen.De dame van de receptie is erg aardig en zeer behulpzaam en spreekt goed engels. Geweldig groot en sneeuwzeker gebied dus top locatie.

Gereisd met vrienden in januari 2016

• 9Linda29-07-2014

Ruim appartement aan de piste

Met zes volwassenen zaten we in een 3-kamer appartement cabine voor 6 personen. De cabine was eigenlijk een gewone slaapkamer met balkon, waarbij de twee matrassen uit het stapelbed op de grond (naast het stapelbed) tegen elkaar gelegd konden worden. Onder het stapelbed lag nog een extra kinderbed, dus met meer dan 6 personen kun je makkelijk in het appartement slapen. De andere twee slaapkamers waren ook erg ruim. Grote keuken, met alles wat je nodig hebt. Een van de badkamers had veel schimmel in de douche, de andere was wel goed schoon. De woon-/eetkamer was erg stoffig. Er lag een vies kleed, vieze dikke gordijnen waar veel stof uit kwam en een oude stoffige bank. Met vies bedoel ik dus niet dat er vlekken op zaten, maar ze waren erg stoffig. De ligging is ideaal, direct aan de piste en winkels erg dichtbij. Als je het appartement uit komt steek je de straat over, stap je in de lift en je bent bij een supermarkt. Iets verderop zit een goede bakker waar het brood goedkoper is.

Gereisd met vrienden in april 2014

• 8Fam van de Wetering31-03-2011

volgend jaar weer

Afgelopen week gezeten in een 6 persoons appartement. Lekker dichtbij de piste, de bakker tegenover. Dicht bij de grote lift die omhoog gaat naar het centrum, supermarkt tegenover. Zeer vriendelijke mensen bij de receptie, als je ergens om gevraagd had, werd het binnen 10 minuten gebracht. bij binnenkomst de bedden opgemaakt, op alle bedden een dekbed aanwezig. woonkamer knus ingericht met openhaard en prettige bank. in ieder geval komen wij hier zeker weer terug

Gereisd met jonge kinderen in maart 2011

• 6Suuz06-02-2010

mooie ligging maar...

Chalet ligt aan de piste, in een rustig, maar toch ook vlak naast de kroeg gelegen gedeelte. Nadeel is dat dit chalet zeer gehorig is en dat je met 12 mensen niet allemaal van een warme douche kan genieten. Wat na een dag op de piste best lekker kan zijn.

Gereisd met vrienden in januari 2010

• 9Marijke08-03-2009

prachtig appartement met mooie inrichting

prima service bij receptie. Opgemaakte bedden en handdoeken, auto in garage op onderste verdieping. Ideaal voor groep met 3 volwassen stellen of 2 stellen met vier kinderen. Zolder heeft lage balken dus denk aan je hoofd!

Gereisd met oudere kinderen in februari 2009

• 9Sanne21-04-2006

Het allermooiste appartement die ik in mijn skicarriere heb mee mogen maken. Drie verdiepingen hoog, lekkere bedden, grote woonkamer met hele grote eettafel en uitzicht op de pistes. Tegenover je de bakker en een paar stappen verder al op de skipiste. Ideaal voor een grote groep (10 man), je kan prima leven met z'n allen zonder elkaar in de weg te lopen. Keuken incl vaatwasser en oven. Een zekere aanrader

Gereisd met vrienden in april 2006

1 tip over Chalet Montagnettes Lombarde

• Linda, 29-07-2014 Rapporteren

Brood halen bij een bakker ipv een supermarkt, dat scheelt veel geld.

1 vraag over Chalet Montagnettes Lombarde

• wallet, 14-02-2013 Rapporteren

kinderpark

Wie weet er meer informatie over hoe de ligging is voor kinderen. Wij willen graag met kleine kinderen gaan en dus graag op loopafstand van zón mooi kinderpark waar de kleintjes kunnen spelen en leren skien. En het is voor opa ook wel leuk als hij naar een terras kan lopen om met een biertje te genieten van het kijken naar mensen :-) Voldoet Montagnettes lombarde qua ligging hieraan?

jantine wallet, 26-02-2013

Bedankt voor uw reactie! Bedoeld u de appartementen Village Montana of Montana Plein Sud? Vriendelijke groet!

dion-claudia, 26-02-2013

je kunt beter kiezen voor montana is aan de kinderpiste met leuk terras. Als ouders ski je hier zo elke keer weer naar toe.

Chalet Montagnettes Lombarde info