Appartement L'Oxalys

Appartement L'Oxalys
9,2

• Ligging t.o.v. pistes9,7

13 reviews over Appartement L'Oxalys in het Nederlands

Geweldig skien, verblijf super, gezellig dorp

mw Beijer
24-1-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Appartement ruim, gezellig sfeervol ingericht, wellnessruimte top. Klantvriendelijk personeel. Geweldig ruim skigebied, alleen maar brede pistes, geen wachttijden, goed geprepareerd, kunt niet verdwalen goed aangegeven. Val Thorans heeft 1 zeer gezellige nederlandse apres skitent, en leuke winkelcentra. Ga al 30 jaar in oostenrijk skien, dit was eerste x frankrijk. Minpunt is hoge prijs eten en drinken, staat niet in verhouding. Pluspunt: Iedereen doet wel zijn best om zich verstaanbaar te maken en ons te verstaan, we spreken geen woord frans, wel engels.

Zeer ruim, mooi en netjes

Edwin Middelkoop
4-5-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

Gezellig ingericht, ontzettend vriendelijk personeel en je zit werkelijk aan de piste

Volgend jaar weer !

Kimball
17-5-2010
  • Ligging t.o.v. pistes9

Afgelopen meivakantie voor de 2de keer daar geweest. Wat een geweldig complex. Alle benodigde voorzieningen zijn aanwezig. Het appartement is echt erg prettig en ruim (4 slaapkamers, 4 badkamers, ruime woonkamer met open haard en een prima open keuken). Bij slecht weer (hadden we helaas ook) hebben we gebruik gemaakt van de sauna an het zwembad...al vonden we die ietswat vies...de stoomsauna had bv. ook alg aanslag. En wat helemaal geweldig is...de broodjesservice. Geef aan welke broodjes je wilt hebben en ze hangen de volgende dag aan de binnenkant van je deur. Dat scheelt toch weer 45 minuten wachten bij de bakker :-) Kortom...helemaal TOP dat complex.

En in de DSTW is de prijs ook erg aantrekkelijk (geen ervaring buiten die week)

Buitengewoon appartement

Carlo
27-4-2010
  • Ligging t.o.v. pistes10

Appartement is eigenlijk geen goede benaming voor dit complex, aparthotel is meer op z'n plek.

De service en voorzieningen zijn die van een hotel, de ruimte in je kamer die van een appartement.

Wat is dit een verademing na alle betonnen bunkers die we eerder hebben gehad in Valtho, en de prijs valt reuze mee zeker als je het diner erbij rekent. Skien direct vanaf het skihok, eigen parkeergelegenheid en een eigen skishop maken het af.

• Ligging t.o.v. pistes10

estancia de 3 semanas en apartamento 4 personas. Trato agradable. Estancia muy buena, localización en pistas buena, mala localización con respecto a las guarderías y lugares de ocio. Limpieza semanal pésima, siempre reclamando.

geweldig apartement

mathe
14-3-2009
  • Ligging t.o.v. pistes10

zeer mooi apartementencomplex van alle gemakken voorzien skien tot aan de deur mooie kamer met alle slaapkamers een eigen badkamer

alleen vond ik de woonkamer niet zo groot klein minpuntje en het is er niet goedkoop maar verder een zeer geslaagde vakantie

2008
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij zijn met de afsluitweek met 8 meiden geweest en we gaan volgend jaar zeker weer! Geweldig chalet, alles erop en eraan! En de service was uitstekend, lekker verse broodjes elke dag en de kapotte auto werd gratis gemaakt... Geweldig, ga ook gelijk voor mijn gezin boeken, ga gewoon 2 keer in 2009 naar l'Oxalys!

a eviter absolument! le probleme n'est pas le sejour, mais concerne l'administration. nous avons du annuler un sejour en raison d'une chirurgie lourde subie par mon mari. malgre le paiment d'une soit-disant 'assurance annulation' et l'envoi de l'attestation medicale, il y a deja plus de 2 mois que nous attendons sans succes le remboursement. attitude tres decevant de la part de la societe, que se limite a dire que cette situation concerne l'assureur et pas oxalys...evidement ce n'est pas le cas, puisque nous avons conclu cette assurance avec l'assurer avec lequel oxalys a un contrat. vraiment pas serieux...

2007
        • Ligging t.o.v. pistes10

4 jaar geleden ook in L'Oxalys geweest en dat maakte toen diepe indruk door de fantasische ligging, het schitterende uitzicht en het brede balkon (nummer 20).

Nu was de service nog beter: een voucher voor een uitgebreid en zeer goed diner, slippers en ochtendjas voor in het huis of het zwembad. En iedere dag werd keurig brood bezorgd (1 euro per stokbrood).

In 1 woord: FANTASTISCH!

2006
        • Ligging t.o.v. pistes10

wij zijn begin maart met 8 personen in l'oxalys geweest en appartement was wel mooi maar niet echt groot voor 8 personen,de badkamers zijn mooi en je blijft warm water krijgen als je doucht. de ligging t.o.v. de pistes is ook goed. het diner wat we kregen was wel iets te sjiek voor ons als stelletje zeeuwen,maar ja het was toch gratis dus.....val thorens blijft toch super.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement L'Oxalys in Val Thorens, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement L'Oxalys zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement L'Oxalys scoort een 9.2 uit 10 op basis van 13 reviews.