Chalet Les Trolles

Chalet
9,5

• Ligging t.o.v. pistes8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Les Trolles voor je op een rij gezet:

Chalet.nl
Chalet.nl

2 reviews over Chalet Les Trolles in het Nederlands

Chalet absolument génial

Bles Claude
26-8-2011
  • Ligging t.o.v. pistes8

Le chalet Les Trolles à Val Tho est une pure merveille. Excellent rapport qualité/prix. Vue agréable, proximité des services, aimabilité de l'agence de location et surtout l'intérieur du chalet très agréable à vivre. Mes meilleures vacances au ski pour l'instant. Allez-y, vous ne serez pas déçu.

2007

Zeer propere en grote chalet

janssens
2-9-2007
  • Ligging t.o.v. pistes9

Zeer propere en grote chalet. Perfect gelegen ten opzichte van de piste. Vriendelijke eigenaars. Klein minpunt waren de vele bars wat verder op. S'avonds hadden wij een beetje last van nachtlawaai. Voor de rest een zeer geslaagde vakantie gehad!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Les Trolles in Val Thorens, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Les Trolles zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Chalet Les Trolles scoort een 9.5 uit 10 op basis van 2 reviews.