Appartement Les Olympiades

• 4.9Ruimte
  • 8.2Ligging t.o.v. pistes

Appartement info

• Rolstoel toegankelijk
Meer appartement infoTonen op kaart

36 Reviews over Les Olympiades

• 7Jurjen Kaper06-05-2019

Prima appartement, goede locatie.

Ik ging met frisse tegenzin heen, de recensies vond ik niet best.

Daar aangekomen vonden we de mensen bij de receptie vriendelijk en de kamer schoon. We hadden met 2 mensen een vier persoons appartement. Dat was erg luxe en ruim. Voor 4 mensen was het krap, maar zeker te doen geweest.

We hadden een halfpension, het eten bij La Grange was TOP!

• 9Ligging t.o.v. pistes
  • 1Jan van Doorn23-02-2019

Nooit meer les olympiados.

Dit was werkelijk gênant. Om alles en nog wat rollen de boetes je rond de oren. De receptie scheldt aan de lopende band en behandelt je alsof je een nul bent. Pannen die nooit aangeraakt zijn gedurende week werden als te vies beschouwt wat wederom een boete van €20 op leverde. Buiten het feit dat dit een boete opleverde kregen we zelfs een boete van €100 wanneer er 1 gast te veel op de kamer binnen kwam lopen.

• 1Ligging t.o.v. pistes
  • 9Milan21-01-2019

Goede prijs kwaliteitsverhouding

Ik kan dit appartement zeker aanraden voor groepen vrienden. Samen met 7 vrienden heb ik verbleven in een appartement van Olympiades. Het appartement is erg praktisch ingericht, met een grote ski locker op de begane grond. Verder heeft het appartement een perfecte ligging en is het voorzien van alles wat je nodig hebt tijdens je skivakantie. Het appartement kan wellicht als wat klein ervaren worden voor 8 personen, echter wij hebben hier geen last van gehad.

Al met al heb je met het boeken van dit appartement een mooie prijs/kwaliteitsverhouding.

• 10Ligging t.o.v. pistes
  • 3Thomas van den Hoff05-03-2018

Net een goedkoop youth-hostel, dramatisch

De ligging van het appartement is redelijk en daarmee heb ik het beste gehad. Wij waren hier met zijn vieren in een 7-persoons appartement in combinatie met half-pension bij Restaurant la Grange. Het eten bij la Grange is top, maar de half-pension combinatie heeft een nadeel als je fan bent van vroeg op de piste staan. Pas om half 9 is de receptie er aan toe om het ski-hok open te gooien. Het appartement zelf (7de verdieping) was afgeleefd en dan denk ik dat ik nog voorzichtig ben. Niets was echt schoon en alles is schots en scheef. Dramatische bedden en matrassen (zeker als je lang bent). Er is geen prettig zitmeubilair dus lekker in je appartement zitten is er niet bij. Geluidsoverlast viel bij ons boven mee, dat zal lager vast wel spelen Als je van plan bent om naast het leven op de piste ook gezellig met elkaar tijd door te brengen in je appartement is dit een dramatisch keuze. Wij zullen hier in ieder geval nooit meer heen gaan.

• 6Ligging t.o.v. pistes
  • 3Jaap30-03-2017

Bizar vies en verouderd hotel. Geen aanrader!!

Bij aankomst kijk je net als op zoveel plaatsen tegen een flatgebouw aan. Bij binnenkomst gelijk naar de receptie voor incheck. Er werd 600 euro borg ingehouden voor 6 personen. De sleutel meegenomen en met een gammele lift uit 1987 gingen we naar boven. De andere lift had het begeven dus je moest even een half uur geduld hebben voordat de lift aankwam. De sleutel in het slot en na een harde trap ging de deur pas open. Het was een klein kamertje met een verdieping waar je met 9 man zou moeten slapen. 1 stapelbed staat tegenover het toilet en douche waar alleen een zeil voor hangt. Flink schimmel in de badkamer en vieze vlekken in de matrassen. Je kunt een vieze lap kiezen uit een stapel nooit gewassen dekens. De enige luxe was een vaatwasser die alleen met koud water wast.

• 8Ligging t.o.v. pistes
  • 7Marina Onraet13-04-2015

Ideale ligging

Na het lezen van alle negatieve commentaren op deze site vertrok ik met een bang hartje naar deze accommodatie. Onze verwachtingen waren dus niet hoog. Maar .. Bij aankomst werden we vriendelijk ontvangen en op onze vraag kregen we een appartement op de zesde verdieping waar het rustig was. Door de ligging zijn er wel veel jongeren in deze buurt die het wat bont kunnen maken. De accommodatie is idd niet de meest luxueuze maar voor die prijs best te doen. Prima werkende frigo en afwasmachine, genoeg bestek, borden en glazen. Dekens zijn idd aan vervanging toe, maar lakens prima en inbegrepen. Bij aankomst was alles proper en netjes, de badkamer heeft wel een dringende opkuisbeurt nodig. Vooral de schimmel aan douchewand zou moeten verwijderd worden. De ligging is uitstekend: slechts een kleine afstand naar pistes, restaurantjes, supermarkten ... Broodservice aan het app is prima meegenomen! Wie naar Val Thorens wil voor een kleine prijs en de luxe kan missen dan is deze plek de max.

• 9Ligging t.o.v. pistes
  • 2Max22-03-2015

Nooit meer hierheen

Vreselijke accommodatie. Ziet eruit als een hotel dat ooit failliet is gegaan en nooit is opgeknapt. Kamers zijn vies, schimmel in de badkamer en de slaapkamer met stapelbed word snikheet 'snachts.

Personeel niet erg vriendelijk en begripvol. De gallerij lag bij aankomst vol met etensresten, deze lagen er aan het eind van de week nog steeds.

Kamers slecht geventileerd, hing ook een briefje dat je de balkondeur open moest zetten als je ging koken om de brandmelders niet af te laten gaan. Matrassen zaten vol met vochtkringen en de kussens waren net een lapje stof.

Ook de ligging van de skiruimte is totaal niet praktisch, ligt aan de achterkant van het gebouw, terwijl er in principe sneeuw tot aan de voordeur ligt. Bijna niemand gebruikt deze ruimte ook.

• 6Ligging t.o.v. pistes
  • 8mitch05-03-2015

Nooit meer!

Een vies en smerig uitgeleefd hok.Matrassen vol vlekken,dekens versleten en stonken,niks was kompleet,koelkast stuk,braaksel op balkon en deur en muren,schimmel overal,badkamer zo smerig,de zeepresten zaten nog in bad,vloer nog smerig,geluidsoverlast op de gangen,veel jonge lui,buiten tot vroeg in de ochtend lawaai.Het was gewoon om te huilen.zie fotos

• 2Ligging t.o.v. pistes
  • 7Yvonne31-03-2014

Prima plek

Heel basic appartement maar prima te doen. Echter zaten wij aan de winkelstraatkant op 1 hoog en dat was behoorlijk gehorig... Weinig slaap gehad daar veel vakantiegangers tot diep in de nacht gingen slapen en erg luidruchtig waren. Verder top locatie. Vriendelijke mensen bij de receptie. Sanitair is prima.

• 10Ligging t.o.v. pistes
  • 7Lex12-02-2013

Eenvoudig appartement, gunstige ligging

Het appartementencomples is heel gunstig gelegen ten opzichte van de pistes. De ingang bevindt zich in een winkelstraat. Zoals eigenlijk overal in Franse skioorden is de hoeveelheid ruimte die je hebt zeer beperkt. Maar ja, je komt hier natuurlijk om te skiën en niet om de hele dag in een appartement te zitten. Met vier volwassenen in een vierpersoonsappartement is wel een beetje behelpen. De inrichting is sober. Het complex wordt veel gebruikt door groepen (jongeren). Het kan er 's avonds en 's nachts nogal eens luidruchtig aan toegaan. Voor een midweek is dit een goede keuze.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Appartement Les Olympiades info