Appartement Les Balcons de Val Thorens & Spa

7,2

• Ligging t.o.v. pistes7,8

6 tips over Appartement Les Balcons de Val Thorens & Spa

Maarten, 1-9-2014
La folie Douche! Zeker aan het eind van het seizoen als de zon nog lang op de zuidpistes staat worden hier te gekke feesten gegeven. Na afloop glij je zo Les Balcons in!
martin, 2-5-2012
Après ski in Le Monde! Kleine 10 minuten lopen vanaf het appartement.
Barry, 6-3-2012
-In tegenstelling tot andere appartementen een garage onder het appartement, absoluut gebruik van maken. Erg makkelijk. Betalen moet je toch in heel val thorens voor parkeerplaats.

We hebben een aantal aanbieders voor Les Balcons de Val Thorens & Spa voor je op een rij gezet:

Nicolas Vuylsteke, 26-2-2012

Voor de après ski moet je zeker naar de Folie Douce gaan! Ideaal gelegen t.o.v. Les Balcons aangezien je via de piste direct naar het appartement terug kunt skiën en elke dag super ambiance.

's Avonds is het een kleine 10 minuten stappen via de piste naar de malaysia (discotheek)

Sander van Zanten, 17-1-2012

Vraag naar chalet 3 en 4. Die zijn in ieder geval goedgekeurd!

Verder moet je gewoon weten dat je in Frankrijk zit en dat dit in vergelijking met Oostenrijk een wereld van verschil is.

marten, 9-1-2012
Het restaurant dat achter de receptie zit is erg leuk. Weet de naam niet meer. Maar voor fonduen of een ander kaasgerecht: top!

Onze bezoekers bekeken ook: