Appartement Les Balcons de Val Thorens & Spa

Appartement
Appartement Les Balcons de Val Thorens & Spa
7,2

• Ligging t.o.v. pistes7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Les Balcons de Val Thorens & Spa voor je op een rij gezet:

98 reviews over Appartement Les Balcons de Val Thorens & Spa in het Nederlands

Val Thorens super maar volgende x ander verblijf.

Van Bruggen
27-11-2017
  • Ligging t.o.v. pistes5

Mensen waren erg vriendelijk. Appartementen verzorgd, goed

Ingericht. Klein maar dat is Frankrijk. Ski in en out was niet van toepassing. Daarvoor moest je minimaal zwarte piste ervaring hebben. Overigens was het afgezet en gevaarlijk. De bus reed niet altijd naar het appartement waardoor je weer berg op moest met je skispullen. Al met al een goed verblijf. Kleine details om overheen te komen.

Luxe aan de piste!

Jessica
13-11-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

De appartementen liggen boven in het dorp, je moet dus een stukje lopen naar het feestgedruis (wat wij als stel een enorme plus vonden: we konden het wel opzoeken, maar zaten er niet middenin). Het grootste pluspunt aan het appartement vond ik de ruimte: met z'n tweeën hadden we een fijn appartement met aparte slaapkamer. Na alle studentenappartementjes waar ik eerdere jaren verbleef in Val Tho, waarbij je met z'n zessen in één ruimte slaapt, was dit echt een verademing. Elke dag even chillen in de Spa van het hotel was ook zeker geen straf! Het was dan wel eind april, maar koud dat het was! En heel veel verse sneeuw. Dan is het echt genieten in zo'n bubbelbad met uitzicht op de piste.

Tip: Zoek de eerste dag even goed uit hoe je weer bij het appartement uitkomt vanaf de piste, zonder dat je de bus hoeft te pakken. Dat kán namelijk gewoon.

Fantastisch ski gebied

Carel Groen
10-12-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Sneeuw zeker en prima restaurants

Héél goed bevallen!

Monique
4-3-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij hebben hier met 9 personen de voorjaarsvakantie doorgebracht. We hadden een appartement voor 8-10 personen geboekt, maar werden verrast met een overboeking naar een appartement voor 12-14 personen. Ons appartement (227) bestond uit 2 verdiepingen. De woonkamer (met prachtig uitzicht over het dorp en de pistes), keuken en 2 slaapkamers, badkamer en toilet was boven. Je kwam binnen op de benedenverdieping. Daar waren 2 slaapkamers aan de pistezijde met eigen badkamer met toilet en 2 slaapkamers aan de straatzijde met aparte badkamer en apart toilet. Het appartement bevond zich in gebouw 2, boven de receptie en het zwembad. Wij liepen in onze zwemkleding een stukje over de galerij naar de lift en stapten 3 verdiepingen lager bij het zwembad uit.

Het appartement was ruim, maar inderdaad wel wat gedateerd. Maar het was schoon, de bedden waren prima en er de keukeninrichting was voldoende. In de gang naast het appartement was een ruime kast voor de ski’s en snowboards. De ski- en snowboardschoenen namen we mee naar binnen.

We moesten vanuit ons gebouw een trap af naar een pad waar we weg konden skiën. Terug ski je tot aan de weg, die stak je lopend over en je was weer bij het appartement. Geen echte ski-in ski out voor gebouw 2, maar heel goed te doen.

De vriendelijkheid en service was prima! We hadden een stroomstoring door de vaatwasser. De receptionist kwam ’s avonds meteen, maar kon het niet oplossen. De volgende dag is het opgelost toen wij aan het skiën waren. Ook het toilet dat bleef doorspoelen is toen direct gerepareerd.

Het zwembad met jacuzzi’s, sauna en sauna was heerlijk. Het was ondanks de vele appartementen niet te druk. Over het (niet) dragen van badmutsen en het (wel) dragen van zwemshorts voor de heren hebben we niets gehoord, hoewel dit wel op de website en in het zwembad stond.

Wij willen hier wel weer terug!

Prima skiverlof.

AnneMarie Brulmans
12-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Ruim appartement ( 8 personen voor 5 volwassenen) . Netjes, proper, ruime master badkamer, alles aanwezig om een fijn verlof door te brengen. Fantastisch uitzicht op de bergen en skipistes. Ski tot aan de deur. Supermarkt vlak bij. Vriendelijk onthaal aan de receptie. Wij komen volgend jaar zeker terug naar deze locatie. Prachtig skigebied!.

Super miejsce!

Iga
28-12-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

Bardzo fajne rezydencja, apartament wyposażony bardzo dobrze. Wanna z jacuzzi rewelacyjna.

Ons zien ze hier nooit meer terug! Vuil, klein...

Familie Joosen
26-12-2015
  • Ligging t.o.v. pistes5

We zijn toegekomen in een vuil appartement wat voor 4 tot 6 personen zou zijn (2 kleine kindjes bij). Appartement geboekt met cabine maar niet gekregen. Kinderen hadden dan op de zetel in de living moeten slapen maar er waren geen extra dekens noch lakens. Dan maar gezellig met 4 in bed! Alles in de keuken was vuil, schimmel in badkamer, stofzuiger stuk....enz enz....geen aanrader en heel duur voor wat je krijgt. Om het gezellig te maken hebben we de meubels zelf een ander plaatsje gegeven maar we hebben ook meer dan 2 u moeten poetsen bij aankomst. Wij vonden het schandalig en hier zien ze ons nooit meer terug!

Direct aan de piste gelegend

Nathalie Crivello
1-3-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

Algemene indruk is netjes. De inrichting van de appartementen is wel compleet maar enigszins gedateerd. Wij zaten er met 4 personen in de laatste week van februari (krokus) 2015 in chalet 3, app. 350. Complex is populair bij jongeren maar we hebben er geen overlast van ondervonden, ook geen geluidsoverlast 's nachts. Voor de rest top ski gebied.

Vergane glorie

Maarten
1-9-2014
  • Ligging t.o.v. pistes9

Vroeger had Les Balcons de naam van luxe in Val Thorens, de tijd heeft ze echter ingehaald. Voor de prijs die je betaald zijn er veel betere appartementen verkrijgbaar. De inrichting is gedateerd, er ontbreekt het een en ander aan keukengerei en de appartementen zijn klein. De ligging is wel ok t.o.v. de pistes, je kan er praktisch in en uit skieen. Wat opzich wel praktisch is, is dat het gedeelte waar Les Balcons ligt (afgezonderd van het centrum) alle faciliteiten heeft (supermarkt, skiverhuur, etc). Wil je naar de betere restaurants en uitgaansgelegenheden dan zal je toch echt de wandel naar het centrum moeten maken. Voordeel van deze ligging is wel dat je 's nachts geen last heb van het uitgaangspubliek in Valtho

Prima accommodatie, zeer goed gelegen aan de piste

mevrouw Kastelein
1-4-2014
  • Ligging t.o.v. pistes8

De accommodatie is zeer goed gelegen aan de piste.

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Les Balcons de Val Thorens & Spa in Val Thorens, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Les Balcons de Val Thorens & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Les Balcons de Val Thorens & Spa scoort een 7.24 uit 10 op basis van 98 reviews.