Appartement Le Valset

FrankrijkRhône - AlpsVal Thorens

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Le Valset voor je op een rij gezet:

6.4VoldoendeScore uit 15 reviews

6.4VoldoendeScore uit 15 reviews
  • 5.9Inrichting
  • 6.6Ruimte

Appartement info

Meer appartement infoTonen op kaart

15 Reviews over Le Valset

• 6saskia27-12-2015

Minder dan verwacht

Wij waren voorbereid op de bekende kleine franse appartementen, maar dit appartement stelde erg teleur. Mn de staat van het meubilair, de properheid en de dekens die niet van deze tijd zijn, te vies voor woorden. 3 van de 6 eetkamer stoelen waren zeer wankel. Badkamer en keuken mooi opgeknapt maar dat was, naast de ligging, dan ook het enige positieve. Als je deze accommodatie boekt neem dan in ieder geval een paar eigen stoelen en dekbedden mee. Ook de staat van het gehele gebouw en de ontvangst bij Altineige was zeer gedateerd. Al met al zeker geen 3 sterren waard;-(

• 8Lenie24-12-2013

Mooi opgeknapt

We zitten nu in le valset.we zijn met 4 pers in een 6 pers app. Ruimte genoeg dus. Het app is mooi opgeknapt, modern en luxe. Keuken is ruim met grote koelkast en vaatwasser. De boiler is wel snel leeg, klein minpuntje. Verder wel voor herhaling vatbaar.

• 9stenzel02-04-2012

résidence valset

très bien pour deux manque un couchage deux personnes sinon équipement conformes aux attentes. Mini four OK un micro-ondes pourrait amener un plus. Vaisselle disparate mùais on n'est pas là pour la gastronomie

• 10Ligging t.o.v. pistes
  • 3Wintersporter05-03-2012

Karige en kille appartement

Appartement Le Valset in Val Thorens voldeed niet aan de verwachtingen zoals omschreven is op de site van touroperator. Karige, donkere en armoedige inrichting. Voor 6 volwassenen is het appartement te klein. Het sanitair laat tevens te wensen over. De ligging in Val Thorens is centraal. Als je doorzoekt, kom je al heel snel betere appartementen tegen.

• 6Tiffany07-02-2012

Te klein, oud

Het appartement kan 8 pers. hebben. Wij waren met 6 man waarvan 2 in een soort inham in de gang moesten slapen (maar 2 slaapkamers). De muren waren blijkbaar niet heel dik aangezien je heel snel geluid hoort van de buren of de gang. Ook is er maar 1 badkamer, wat te weinig is voor meer dan 4 pers. Beetje vergane glorie. Maar als je niet vele om ruimte geeft maar meer om ligging, is dit perfect. Je hoeft maar 50m te lopen en je kan je skis/board al aan trekken. Verder was de keuken wel goed uitgerust, er was een kleine hok beschikbaar per appartement om je skis/board op te ruimen. Ook was er een balkon met mooi uitzicht.

• 7bert03-02-2012

prima appartement

prima, alleen door late aankomst ( sneeuwval ) was de receptie niet meer open. Stond brief klaar , dit is u appartment , deur is oen , maar geen sleutel . Niet echt handig als je al je spullen naar boven moet brengen en je kan de deur niet afsluiten.

Bert van hezik

• 7Ligging t.o.v. pistes
  • 3Rob02-02-2012

Functional only

Very poor cooking equipment. Please make it more obvious that we have to pay E52 if floors are not washed thoroughly. Never again. One toilet for 8 people with no hand basin. Definitely not suitable for 8 people. See comments on Trip Advisor

• 7karel11-03-2009

genoeg ruimte aan de piste

voor franse begrippen ruim appartement. we zaten met 6 personen in het 6pers appartement en dat was te doen. weliswaar sober ingericht en niet alles is nieuw, maar geen reden tot klagen. receptie zit in het naastgelegen complex alitneige. medewerkers stonden je keurig te woord en spraken ook goed Engels. wel opletten met heet water want de boiler is niet geschikt voor 6 lange douchebeurten per dag(deel).

• 8mieke02-02-2009

Wat een meevaller!

Naar aanleiding van de foto;s hadden we niet echt grote verwachtingen. MAar toen we binnenkwamen bleek het alleen maar mee te vallen! Groot, en twee verdiepingen! Een echte aanrader! Het appartement is schoon en met zes personen hoeft niemand in de woonkamer te slapen wat toch wel erg prettig is. Ligbad is volop gebruik van gemaakt, evenals het heerlijke balkon. De keuken is eenvoudig maar heeft alles wat je nodig hebt. Personeel heb je totaal geen contact mee, dus niet echt belangrijk of die aardig zijn... Kortom, volgend jaar weer!

• 9ikke25-01-2009

mooi appartement, totaal geen klagen

zeker een mooi appartement, netjes en schoon. met 6 personen is het goed te doen in een 8 pers appartement. personeel is helemaal niet onaardig zoals mijn voorganger beweert. waarschijnlijk krijg je wat je verdiend. appartement dicht bij de piste en apres-ski op loopafstand( heb je geen herrie van dat gefeest als je wilt slapen). kortom een appartement om zeker terug te gaan! zo netjes heb ik nog nooit een appartement in val thorens meegemaakt. ( voor deze prijscategorie natuurlijk).

• 7Ligging t.o.v. pistes

Appartement Le Valset info