Hotel Le Val Thorens

FrankrijkRhône - AlpsVal Thorens

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Le Val Thorens voor je op een rij gezet:

8.1FantastischScore uit 30 reviews
+3/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.1FantastischScore uit 30 reviews
  • 9.8Ligging t.o.v. pistes

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

33 Reviews over Le Val Thorens

• 7Justin19-02-2019

Als je van skiën/snowboarden houdt, dan moet je naar les trois vallees komen.

• 8Britt29-01-2019

Top vakantie en een heerlijke plek om te verblijven

• 8Ligging t.o.v. pistes
  • 8Wendy18-11-2017

Geweldig!

Een fantastische plaats: heel veel gezelligheid en een geweldige skigebied. Je krijgt echt het gevoel dat je op de top van de wereld bent! We verbleven in Les Cheval Blanc, aan de piste met broodjesservice en een restaurant. Skiverhuur inpandig; erg gemakkelijk! De accommodatie is wat verouderd maar biedt alles wat je nodig hebt.

• 8Kristel08-11-2017

Ik zal zeker terugkeren!

Heel leuke sfeer, maar zeer duur.

• 8Ligging t.o.v. pistes
  • 10HG Kleene25-04-2016

Perfect hotel & locatie

Ik ga al zo'n 11 jaar naar Val Thorens (Dutchweek) en tot voor twee jaar geleden was dit hotel dan altijd dicht. Vorig jaar met een nieuwe eigenaar is deze nu ook tijdens de Dutchweek open (ik was toen met een vriendengroep). Dit jaar echter ben ik een week eerder gegaan en voor het eerst in dit hotel. De reacties hier op Zoover waren heel verschillend. Maar ik geniet. Top locatie, mooie kamer (piste zijde), mooi zwembad, vriendelijk personeel, een uitgebreid ontbijtbuffet en een goed en vooral smakelijk diner (voor een haut cuisine moet je ergens anders wezen). Kortom, voor mij volgend jaar (voor of tijdens de Duchweek) weer hotel Val Thorens, super !!!

• 3Baar03-02-2016

Der absolute Reinfall

nur die Zimmer sind passabel. Alles andere ist das Geld nicht wert. Pseudo modernes Essen ohne Gewürze und Kohlenhydrate. Der günstigste einfache Cote du Rhone kostet 29 €. Personal nicht geschult. Management miserabel oder nicht vorhanden. Wellness und Spa Bereich ohne Konzept und Saunaregel. Die Leute gehen mit Badebekleidung ohne Unterlage in die Sauna und schwitzen aufs Holz. Ein Ruheraum fehlt, niemand scheint zuständig. Den Preis zahlen sie hier nur für das Zimmer. Für alle anderen Leistungen müßte das Hotel ihnen nochmal 50 % zurück erstatten. Wir empfehlen hier den Club Med. Er ist etwas teurer, lohnt aber absolut

• 7Sofie 04-02-2015

OK uitgezonderd avondeten

Zeer goede ligging,kamers ok (kamer met pistezicht wel mooier dan die in de kelder) maar avondeten (half pension) zijn geld niet waard:omschrijving dekte de lading niet en was koud (bvb Saumon fumé bleek rauwe tartaar te zijn ipv gerookt)drank niet in de prijs inbegrepen en duur.Wel lekker ontbijt.Welness ook leuk:sauna,hammam en zwembad aangenaam na een koude dag op de piste

• 9Ligging t.o.v. pistes
  • 8heer Kowitz26-01-2015

Prima hotel voor prima prijs niets op aan te merke

Topligging van het hotel !! Ben hier al vele jaren geweest en het hotel is na de renovatie er zeer op vooruit gegaan.

• 7Max02-03-2014

Vroeger top hotel. Service op de glijbaan

Komen al jaren in het hotel. Is onlangs overgenomen. Wel mooi gerenoveerd maar service gaat op de glijbaan naar beneden. Jong en ongemotiveerd personeel. Jammer omdat locatie top is.

• 10heer De Cuypere02-05-2013

Alles was naar wens!

Zeer goede ligging. Kleine badkamer maar verder zeer tevreden, niettegenstaande de soms negatieve beoordelingen!

Hotel Le Val Thorens info

• VerzorgingLogies-ontbijt