Appartement Le Silveralp

FrankrijkRhône - AlpsVal Thorens

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Le Silveralp voor je op een rij gezet:

6.8VoldoendeScore uit 21 reviews
+2/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.8VoldoendeScore uit 21 reviews
  • 5.9Inrichting
  • 6.2Ruimte

Appartement info

• Rolstoel toegankelijk
Meer appartement infoTonen op kaart

22 Reviews over Le Silveralp

• 8fam vlot05-01-2013

Voor het geld een prima plek !

van 22-29 dec 2012 in dit appartement met gezin 5 pers. het is wat verouderd zeker niet tip top schoon bij aankomst maar zelf ff een doek met sop erdoor hopla niet zeuren! Ligging GEWELDIGE plek ten opzichten van de piste wij zaten voorzijde prachtig uitzicht sávonds gezellig uitzicht op straat. Heerlijke bakker voor de deur . 2 luchtbedden mee genomen zodat we allemaal boven konden slapen ruimte genoeg ook voor al je tassen enz.. Wat je niet aanstaat melden meisje bij receptie die ook haar best ! En dat voor deze voordelige prijs nou niets te klagen. We hebben prachtig weer gehad een TOP vakantie tot december 2013 !!!! VAl Thorens ................

• 10Ligging t.o.v. pistes
  • 9edgar25-04-2012

voor een paar centen een goed plekkie

Ik ben met 2 vrienden 7 dagen in dit app geweest, de bedjes waren niet veel, ruimte genoeg, schoon en de straat over steken en je zat op de piste.

Ik zou hier niet met m'n gezin naar toe gaan maar zou met vrienden onder elkaar zeker terug gaan!!!

Prijs/kwaliteit heel goed.

• 0FONTYN PHILIP05-03-2012

Verouderd appartement

Het appartement in Val Thorens is zeer klein en oud badkamer bouwvallig ,ook de meubels zijn al oud .

• 10Ligging t.o.v. pistes
  • 7Simone13-06-2011

Prima appartement voor jongeren

In de meivakantie zijn we met 4 vriendinnen naar de dutchweek geweest. dit appartementen complex was perfect voor ons. Boven slapen & beneden de woonkamer. Dicht bij de pistes en de lift naar het centrum is naast de deur. Het is niet extreem groot, maar voor een week met 4 personen goed te doen! de receptie verdient echt -1. ze zijn maar weinig open en ze spreken slecht tot geen engels. Het in en uit checken was ook echt een ramp. Maar verder hebben we een super tijd gehad en volgend jaar gaan we hier sowieso weer naar toe terug!

• 4vanW07-06-2011

Snel op de piste, maar slechte kwaliteit.

Door uit de deur te stappen en de helling af te lopen staat u al op de piste. Dat is dus erg dichtbij. Maar de kwaliteit van Le Silveralp is erg matig. De kamers zijn erg klein en regelmatig treft u kapotte dingen aan. Het repareren laat erg lang op zich wachten. Kortom een appartement naast de piste, maar erg slecht.

• 7Ligging t.o.v. pistes
  • 7Mark10-03-2011

Aardig app met een erg goede ligging

Je moet niet te veel verwachten. Het is dan ook niet het duurste appartement in Val Thorens. Helaas was ons appartement niet erg schoon toen we aankwamen en de stofzuiger was kapot. Dit is later wel goed gekomen. Als je met een paar vrienden gaat is het wel te doen anders is het wel erg klein. Douches waren trouwens erg goed.

• 9Ligging t.o.v. pistes
  • 7TazTinge14-02-2011

Ruim met z'n 2en maar voor 5 te krap

2x in dit appartementencomplex geweest en 2x goed bevallen. Als je echter helemaal voor je rust komt niet doen want er komen veel jongeren die 's nachts nogal wat kabaal kunnen maken (zelf slaap ik hier doorgaans wel doorheen). Voor 2 personen vind ik de ruimte groot maar als je met z'n 5 en hier moet verblijfen vind ik het echt te klein (overigens bijna alle appartementen in frankrijk).

• 7Ligging t.o.v. pistes
  • 6Chantal13-02-2011

Tof voor jongeren, minder voor ouderen

Onze buren (tussen de 18 en 20 jaar) hadden de tijd van hun leven. Maar wij (dertigers) hadden het daardoor iets minder. Die gasten startten om 22 uur met hun house-feestje en rond een uur of 1 gingen ze op stap, om vervolgens rond vijf uur met veel geweld weer thuis te komen. Het werd redelijk in de kiem gesmoord door de beheerder, maar echt aktie heeft ie niet ondernomen. Verder is het appartement prima voor de prijs. Verwacht geen luxe voor deze prijs: er zit schimmel in de badkamer en de douchekop moet je zelf vasthouden. Met twee of drie personen is het prima slapen op de mezzanine. Met meer moet er iemand in de woonkamer slapen. Daar is het echt te klein voor. Het appartement ligt recht tegenover de piste, dus das prettig. Ook na het skieen kun je heerlijk op je balkon in het zonnetje nagenieten. Het centrum om een hapje te eten, te winkelen en te stappen is niet ver weg. Club Malaysia -met live muziek- is een aanrader en Folie Douce -met iedere dag live DJ- op de berg ook!

• 9Ligging t.o.v. pistes
  • 7twente17-01-2011

weinig comfort; lage prijs/goede ligging

Geen aparte slaapkamer, wel typisch franse split-level. Omdat het slaapdeel hoger ligt is het er relatief warm (zelfs met de buitendeur open).

Met een gezin met kinderen zou ik hier niet naar toegaan, als je weinig eisen steld en een goedkope vakantie wilt is er geen enkel probleem.

Centraal gelegen. TIP: de prijsverschillen bij de aanbieders zijn enorm; en het gaat om hetzelfde appartement. Zeker als je weet dat een 6 daagse skipas voor Trois Vallees al 235 euro kost (januari 2011).

• 6Nico11-01-2011

Goede ligging, redelijke accommodatie

Accommodatie is erg basic, maar ook een van de goedkopere. Het verhaal van Manon (die overal een 1 als waardering geeft) herken ik niet, dat lijkt me een incident dat ze had moeten cq kunnen regelen met de beheerder. Niet alle appartementen in dit gebouw vallen overigens onder dezelfde beheerder, wij moesten verderop in Val Thorens de sleutel ophalen. Ligging is bijna direct aan de piste, je hoeft alleen maar de weg over te steken om er te komen. Ja; het appartement is krap en een TV moet je extra betalen... maar ach... we waren er om te skiën... niet om TV te kijken.

Appartement Le Silveralp info

Facilities