Aparthotel Le Portillo

Meer aparthotel info

22 reviews over Aparthotel Le Portillo

• 4Jochem14-03-2016

Doe het niet!

Dit is een schoolvoorbeeld van een 'toeristenfabriek'. Het begint al bij aankomst: de lobby oogt mooi en verzorgd dus je verwacht dat het wel goed gaat komen. Allereerst moet de borg voldaan worden. Dit kan alleen per creditcard en niet contant. Op zich is de receptie wel vriendelijk, echter we ontvangen de sleutel zonder verdere uitleg waar de studio te vinden is. Na enig zoeken is de deur dan gevonden. (er wordt flink bezuinigd op de verlichting dus die springt uit in de gangen na 1 minuut). Het appartement is klein. Wij zijn met 2 personen maar er zouden hier 4 personen in moeten. De 'bedden' zijn vreselijk. 1 bed staat in de 'huiskamer' en is tevens de bank. Het andere bed is een soort bedstee waar je niet recht in kan liggen als je groter dan 1.80 m bent. Het appartement stinkt naar rook en de helft van de inventaris ontbreekt. Vanuit het appartement ben je zo op de piste. Maar terug is toch een stuk lopen. Kortom: niet doen. Ga naar Oostenrijk, krijg je meer waar voor je geld.

• 5Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in maart 2016

• 3Danny Steigerwald21-02-2016

Nooit meer, ellende!

Ontzettend smerig en oud appartement, we zijn met 8 vrienden hier een week naar toe geweest om onze wintersport vakantie te houden. Omgeving, pistes ed. ontzettend goed alleen Le Portillo, wat een drama.

Het begon al bij aankomst, een ontzettende stinkkaas lucht bij de receptie, het personeel spreekt soms Engels, als ze er zin in hebben! Locatie van het appartement is dan wel weer prima gelegen, voor de nachtbrakers onder ons. 1 minuut van de meeste uitgaanstenten.

Appartement 1401 hebben we ter beschikking gekregen, bij binnenkomst bleek het echt geen plek te zijn voor 8 personen, met 1 douche waarvan de douchekop kapot was (snel opgelost door hotel personeel). Twee toiletten en een badkamer(tje). twee van onze maten moesten in de gang liggen op bedden, die ook als bank gebruikt worden. Je krijgt maar 1 keer lakens en dergelijke, voor de rest moet je per lakenset/ handdoekenset een bedrag van 8 euro betalen, oftewel niks inclusief handdoeken en lakens. Bedden liggen niet, kuilen en hobbels, je kunt beter op de piste liggen!

Kijkende naar het uitzicht van dit appartement, dit was perfect alleen ons balkon lag vol met sneeuw, nu je denk je misschien man zeik niet, je zit in een wintersport gebied. Klopt, maar de sneeuw is al van een aantal maanden geleden.

Kijkende naar de keuken, de koelkast had een mega stinklucht, hierdoor hebben we ons voedsel er niet echt in durven leggen. Het bestek klopte voor geen kant en de glazen waren alleen erg vies (geen probleem want dit wassen we zelf wel even af). Verder hadden we beschikking over een filter koffie apparaat (niet gebruikt, eigen nespresso meegenomen), we hebben wel de waterkoker gemist, oftewel oldschool een pannetje heet water maken.

Er loopt ook en kat rond in het hotel, ene Leon. Vriendelijk beest, alleen die kruipt overal en nergens heen. Vind ik persoonlijk niet fris, hierdoor hebben we ook nooit in het hotel gegeten! Kwam namelijk een keer achter de keuken vandaan.

Qua locatie zit je dus perfect, je kunt zo de piste op. Alleen je moet er wel rekening mee houden dat je je spullen niet op je kamer mag zetten. Er zit een supermarkt naast, ook prima, kroegen op 1 a 2 minuten lopen afstand, dus ook prima!

Wij komen er in ieder geval nooit meer en we raden aan om ergens anders te slapen, betaal een paar tientjes extra voor een fatsoenlijk appartement.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in februari 2016

• 8M&M08-03-2011

Topper

We zijn net terug. We waren met 8 personen, hadden een super mooi appartement. Lekker dicht bij de piste. Zeker herhaling

Gereisd met vrienden in februari 2011

• 2Yoeri19-04-2009

zeer slecht

wij zijn net terug en we logeerden in superieur appartement. eigenares is zeer onvriendelijk, brutaal en onbeleefd. In het hotelcomplex zijn 3 eetgelegenheden waarvan de pizzeria open was en de resterende 2 restaurant waren gesloten en dit in volle seizoen, eveneens was de bar altijd gesloten.Eveneens hevige discussie omde waarborg weer te krijgen.Zeker geen hotel of apartement om terug te gaan.Prijskwaliteit veel te duur.

• 3Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in april 2009

• 6Richard en Jennifer03-01-2009

lawaaierig

in een 4 kamer app. gezeten met in totaal 6 pers. app. was ruim echter 2 normale slaapkamers en 2 cabines. slaapkamers goed, cabines niet afsluitbaar met een gordijn o.i.d. "s nachts erg veel lawaai, niet van de barretjes maar van de bakker welke onder het app. was gelegen. verder centraal gelegen t.o.v. centrum met barretjes en restaurants. restaurant john's aanrader, wel even reserveren want het is niet groot. nadeel was de hoge brogsom die we contant moesten voldoen.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in december 2008

• 7rsprenkeler29-12-2008

goed appartement en randvoorzieningen

zeer flexibele receptie. Mooie ligging t.o.v. pistes, en bovendien centraal tussen supermarkten en materiaal verhuur. Appartement zeer ruim voor Franse begrippen en goed onderhouden.

Gereisd met jonge kinderen in december 2008

• 7Moerman25-12-2008

Goed genoeg voor een gezellig weekje,

Appartement le Portillo is goed genoeg voor een lekker week in het apartement geen luxe maar alles is aanwezig, het was schoon maar toch zelf nog even een doekje erdoor heen. Goede douch alleen jammer dat je de douchkop zelf vast moest houden. Alles aanwezig in de kamer en niets onbrak. Wel eigen senseo meenemen was geen koffiezet apparaat aanwezig maar als je er op zou vragen kan je deze krijgen. Wel idiaal is dat er een gratis skibus door het stadje rijd deze stopt recht voor het appartement.

Gereisd met partner in december 2008

• 8H.W. van Veldhuizen04-03-2008

Centraal gelegen / aan de piste / veel ruimte / sauna aanwezig

Gereisd met vrienden in februari 2008

• 7A. van Dijk03-03-2008

Leuk, gezellig uitzicht vanuit appartement op centrum dorp. Nadeel: 's nachts veel herrie van uitgaande jeugd. Jammer dat we er pas laat inkonden op dag van aankomst (za. om ongeveer 17.00 uur). Rekken beneden voor skispullen zéér klein!

Gereisd met familie in februari 2008

• 9jespers10-02-2008

Wij zijn ook net terug en het was een prima hotel. Wij hadden appartement met halfpension. Het appart was super groot en het eten was prima. Het enige wat tegenviel was de bar en het straatlawaai ( zeker de vele joelende Hollanders ) Wij gaan er zeker terug maar dan een kamer aan achterzijde gebouw

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met familie in februari 2008