Appartement Le Lac Blanc

Appartement Le Lac Blanc

• Ligging t.o.v. pistes7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Le Lac Blanc voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Le Lac Blanc in het Nederlands

Een goede plek voor uitgaande jeugd

Smeuninx Chris
30-4-2012
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7

Is gelegen schuin tegen over snow cafe. Rond 2.00u. moeten de bovengrondse cafés sluiten. Tegen 2.30u. is het pas stil. Daar de terrasdeur niet goed sluit , is er enorm veel lawaai. Uitzicht perfect. je ziet de bergkant. De dekens hebben we niet gebruikt, die zagen er zeer vies uit. We hadden onze slaapzakken bij.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Mar 31 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• AdresRécupération des clès : Agence Val Thorens Immobilier Résidence 3 Vallées 73440(toon op kaart)
  • E-mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Nog geen informatie beschikbaar over Appartement Le Lac Blanc

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Le Lac Blanc in Val Thorens, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Le Lac Blanc zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.