Appartement Le Chamois d'Or

Volgend jaar weer

Addy
20-4-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Gewoon voor het geld een goed appartementencomplex. Personeel is heel vriendelijk en hulpvaardig. Makkelijk dat er een mini-supermarkt onder zit en langs binnen kun je ook naar hun eigen restaurant waar je lekker kunt eten. Ik was aangenaam verrast door deze accommodatie

Relaxte vakantie op een mooie locatie!

Bibi
9-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Appartement ligt direct aan de piste en bij de ski liften, wij hadden een 6 persoons appartement gehuurd omdat wij hadden gelezen dat ze vrij klein waren en voor ons 3tjes was dit prima, maar kan me voorstellen dat dit voor 6 personen erg krap zou zijn. Verder was het appartement van alle gemakken voorzien. Was alleen niet heel erg schoon.

Fantastisch gebied, een echte aanrader!

Margaretha Scholten
5-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Fantastisch gebied, sneeuw zeker. Super pistes en heel veel leuke feesten. Genoeg keuzes aan restaurants. De dutch week is tevens een aanrader.

Oude reviews (archief)

goede ligging, veel rumoer

Judith
13-3-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Als je appartement aan de straatzijde ligt en je bent een lichte slaper, dan zijn oordopjes echt nodig vanwege het luide uitgaanspubliek (sommige tot vijf uur 's ochtends..) Ook is de kamer vrij warm al staat de verwarming uit. De appartementen zijn aan de krappe kant, maar van alle benodigdheden voorzien. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.

heerlijk

Sabrina
8-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Goed en net appartement meteen aan de piste. Wifi werkte goed. Appartement was klein maar daar hadden we al rekening mee gehouden door een grotere te nemen na het lezen vd reviews maar verder was die heel goed en netjes. Personeel was vriendelijk. Echt een aanrader.

Goed genoeg!

F.J.A. Kortmann
2-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij waren met 4 mensen en kregen daarom een studio voor 4 personen. Het was relatief klein, maar schoon en we hadden mooi uitzicht op de piste. Je kunt je skies/snowboard in de lockers zetten die je erbij krijgt en vanuit die ruimte kun je direct de piste opstappen en lekker gaan skieen. Het is relatief gehorig in het appartement. Het is soms ook rumoerig, maar gelukkig viel het bij ons mee. Verder werkt de wifi wel, maar logt de wifi je automatisch uit en moest je dus keer op keer opnieuw inloggen om internet te blijven houden.De douches hadden geen staande kop en je moest dan ook de douchkop zelf vasthouden. Dit had het nadeel dat je eigenlijk een soort van in de badkuip moest gaan zitten wilde je niet alles in de badkamer nat maken. Verder heeft het appartment een vaatwasser, oven, koffiezetapparaat, genoeg servies en bestek en was alles in orde!

Het skigebied heeft veel blauwe en rode pistes, en enkele zwarte. Wij hadden gekozen voor alleen het skigebied van val thorens en dus niet les trois vallees, maar voor een 8 daagse reis met 6 dagen skieen was dat dan ook prima. Je kunt ook sleeen voor 14.50 euro en dit raad ik dan ook echt aan, wat een pret.

Slechte wifi

heer Hoeijmans
9-2-2015
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wifi is behoorlijk gedateerd. Slechte ontvangst en continu opnieuw inloggen. Het werkt, maar kan wel beter

Praktisch, relatief eenvoudig maar goed geregeld

heer Holleboom
4-2-2015

Perfect tov pistes, handige lounche, handige ski box en opbergruimte voor aankomst en vertrek

Gelukkig viel het skigebied mee

Nikolas
18-3-2014
  • Ligging t.o.v. pistes10

Een appartement-hotel die zeker en vast geen 3 sterren waard is.

De inrichting is totaal verouderd en kamers zijn ook dringend toe aan een opfrisbeurt. Hier en daar is er wel een likje verf gebruikt om alles wat te maskeren maar daar blijft het ook bij.

Het restaurant gedeelte is ook niet aan te raden. Het eten is ronduit flauw.

Positief:

Skiruimte in hotel net aan piste

Gelegen in het centrum waardoor dicht bij alles

Goed gelegen, moderne accommodatie

heer De Graeve
11-2-2014
  • Ligging t.o.v. pistes9

We waren met 2 op vakantie en kregen via touroperator een grote 4 persoons kamer die helemaal gerenoveerd was. Prima appartement. Het had nog beter geweest als ons balkon uitkeek over de piste i.p.v. de straat.

We hebben een aantal aanbieders voor Le Chamois d'Or voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Le Chamois d'Or in Val Thorens, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Le Chamois d'Or zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Le Chamois d'Or scoort een 6.9 uit 10 op basis van 94 reviews.